heb het nu echt even gehad

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

heb het nu echt even gehad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-04 21:38

Ik had eindelijk de opleiding gevonden die echt bij me past en die ik echt heel graag wil doen! Opleiding docent drama. Helemaal goed!

Vorig jaar was ik begonnen met een opleiding, maar na een week of 6 weer gestopt, omdat het het echt niet was. Nu bezig met een herorientatie traject, maar werd steeds wanhopiger omdat ik het echt niet wist. Maar deze opleiding was het helemaal! Alleen de selectie nog doorlopen..

2 weken terug aanmelding op de bus gedaan, maar had tot vandaag nog niets gehoord, dus ik bellen."ow heb je nog niets gehoord? Ow ja ik weet ook niet of je er doorheen bent, ze zou een brief sturen of je selectie mag doen, kan je morgen terug bellen?" Ja hoor prima.

Kom ik vandaag thuis, ligt er een brief op me te wachten.

"Tot onze spijt moeten wij je mededelen dat wij je wegens je eenzijdige ervaring niet kunnen toelaten tot de selectie"

Zo klote gewoon... Nu weet ik het ook echt even niet meer.. Het ging al niet zo erg lekker met me en dit kon ik er echt even niet bij hebben.. Dus tijdens het eten vroeg me zusje al of ik ziek was.. Je bent zo stil.. Toen in tranen uitgebarsten. Voel me zó zwaar klote! Weet het nu ook echt even niet meer.. Heb ook al helemaal geen zin meer in een studie..

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 21:43

Is er echt niets iets anders wat je ontzettend leuk vind?
Kop op er zijn meerdere beroepen die je kan doen..... Gewoon informatie dagen overal langs lopen en kijken wat je leuk lijkt!!

Er is echt iets wat bij je hoort en wat je leuk vind

Succes.

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-04 21:48

jah maar dat is zo makkelijk gezegd.. Ik weet het al 4 jaar niet.. En met dit orientatie jaar weet ik het nog steeds niet.. Het is gewoon zó moeilijk en zo frustrerend om te zien dat de anderen uit mijn groep wel al een beetje een idee hebben of het gewoon al helemaal weten..

Kyan01

Berichten: 5404
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 21:50

Ik weet dondersgoed waar je het over hebt!!! Ik ben nu 5 jaar van school heb ondertussen de nodige cursussen en opleidingen achter de rug maar nog steeds heb ik nergens mij plekje gevonden.
Misshien is even een jaartje werken een optie? Kan je een beetje ervaring opdoen en lang genoeg nadenken over wat je precies wil.

Maar na dat jaar wel weer naar school gaan!!!!

SuperSmurf

Berichten: 7076
Geregistreerd: 28-10-01
Woonplaats: provincie noord holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-04 22:29

jah maar dat doe ik nu dus al.. Ik werk al een paar maanden bij een supermarkt en ik vind het vreselijk!!! Dat hou ik echt niet nog een jaar vol.. Wil heel erg graag gewoon weer naar school, maar ja.. wat? Dat is de grote vraag waar ik echt gek van wordt.. Word er mee wakker en ga ermee naar bed en dat is best frustrerend!!