bang om mensen te bellen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Gjilke

Berichten: 4695
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 20:54

*lotgenoten lotgenoten Haha! * Ik heb het ook heel erg. Ik wil bijvoorbeeld ook liever niet mijn wedstrijden afzeggen, en ik heb sinds kort een baantje, moest ik dus bellen voor een afspraak. HELLUUUP!!! Ik ga ook altijd alleen zitten, om maar niet gestoord te worden en bedenk van te voren wat ik wil gaan zeggen. EN idd achteraf valt het ALTIJD mee. Ik vraag mijn moeder heel vaak om te bellen, en de laatste tijd zegt ze gewoon nee...tja en dan moet ik wel. Ik moet zeggen dat het wel beter wordt...
Laatst bijgewerkt door Gjilke op 21-04-04 21:09, in het totaal 1 keer bewerkt

“Riding a horse is not a gentle hobby, to be picked up and laid down like a game of Solitaire. It is a grand passion.”


Gjilke

Berichten: 4695
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-04 21:11

IlsjePilsje schreef:
Dat terwijl ik een hekel heb om prive te bellen. Ik zie het nut er niet van in, om urenlang met vriendinnen aan de telefoon te hangen....stom he?


Daar heb ik dan (helaas) helemaal geen problemen mee Haha!

“Riding a horse is not a gentle hobby, to be picked up and laid down like a game of Solitaire. It is a grand passion.”

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Axxy, Danij, Facebook, Googlebot, laura_estee, maaikemuis, maxi90, MerleSimone, Noukie123, pony33, rocky_1995, saltshaker23, Sanne_zepp, SteffiiY, tinker_sally, xSannee en 172 bezoekers