Mijn vriend en ons huwelijk, faalangst?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Neej

Berichten: 17620
Geregistreerd: 25-08-03
Woonplaats: In het huisje bij het boompje en de beestjes

Re: Mijn vriend en ons huwelijk, faalangst?

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-07-08 14:30

Pfoe, zo'n vriendje had ik ook ooit eens.. Die was ook zo bang dat ik weg zou lopen.. Ik had een hele goede vriend, kende ik al járen.. Zaten vaak samen in de pauze of met huiswerk enzo.. Komt mijn toenmalige vriend op een gegeven moment: "En ik wil niet meer dat je met *** omgaat, want ik vertrouw hem niet* (niet eens dat ie MIJ niet vertrouwde dus...) En daar was ik ook niet echt gelukkig mee... Uiteindelijk ging híj er met een ander vandoor, en niet ik Vork

Tja.. Ik zou zeggen praat er veel over met elkaar.. Voor de rest heb ik ook geen ervaring met het oplossen van bezitterige/jaloerse jongens..

always bring a banana to a party. bananas are good!
Neej fotografeert! rckfotografie.nl
Ned Lux Int Bel Dk Hr Ch. Forever Texas from ChurchKnights NJK'11 BelW'12 BNLW'14 BNLW'16 AmW'16 NVK'18 VWW'18 DVV'18 AmVW'18 BelVW'18Ollie heeft er een broertje bij: Highclare Rob Roy NJK'17 BNLJCh'17 JW'17 BJWNL'17 BJWBE'17 BEJW'17 Jamie


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, ChanelR, Corien_, dasalijn, dezzie, fohadie, Herfstblad, IASCrawler, janderegelaa, Jungles, Kayleigh__, Lalladidoo, Lestrange01, meniekske, stella92 en 163 bezoekers