Snielig verhaal van de Shoarmatent

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Snielig verhaal van de Shoarmatent

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-02 15:11

Ja hoor, ik weer...
Gister na oud en nieuw nog wat wezen eten in de shoarmatent, prikt mijn vriend per ongeluk in mijn oog, floep, lens kwijt!!!

Het is me al eerder gebeurd en aangezien ik geen reservelenzen heb moet ik dan 4 dagen wachten op een nieuwe lens en zie ik met 1 oog praktisch niks dus ben ik als het ware gehandicapt.
Dus balen balen balen!
We zijn met z'n allen op de vloer gedoken want ik MOEST en ZOU die lens vinden. Kaars erbij, grote zaklamp erbij maar na 10 minuten over de vloer schuifelen hadden we hem nog niet gevonden.
Net toen we het opgegeven hadden kwam de shoarmaboer met een servetje aan met daarop iets glinsterends Haha! " is dit een lens? " vroeg hij.

YEAHHHH hij was over de bar gevlogen en was op een broodje terechtgekomen *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*

Ik kan weer zien!!!!!!!!
Ik was echt zo blij, anders was ik de boktmeeting donderdag ook misgelopen omdat ik gewoon thuis kan blijven zitten aangezien ik anders niks zie.
Dus donderdag ga ik meteen nieuwe lenzen laten aanmeten zodat ik niet weer in zo'n rotsituatie terechtkom.

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-02 15:27

Gatver, waarmee prikte hij in je oog? met een vork?? GATver.. ik typ dit met ogen dicht.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-02 15:53

Met z'n vinger.
Hij wilde even naar me wijzen maar door de drank schatte hij de afstand ietsje (ietsje maar hoor Schijnheilig ) verkeerd in.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-02 18:07

hahaha gelukkig dat je het weer terug gevonden hebt, maar het is wel een geinig verhaal (sorry), stel je voor als iemand je lens opgegeten had. Maar gelukkig heb je em nog!!!

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-02 18:09

hahaha eigenlijk wel erg voor je
maar het is idd een grappig verhaal
groetjes

Ineke2

Berichten: 33114
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-02 19:31

Whaha LOL!!
Zoiets geks is weer goed voor de slappe lach Haha! Gelukkig maar dat je hem teruggevonden hebt VOORDAT iemand hem had opgegeten anders had je nog heel lang kunnen blijven zoeken hihi *LOL*

Amanda_T
Berichten: 5953
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-02 22:04

hahah
best komisch
gelukkig heb je hem terug gevonden

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-02 00:26

haha lollig verhaal!
Ik wil dus ook lenzen nemen, vidn het alleen zo eng om ze in te doen! (krijg ik helemaal dichtknijpende oogleden als ik met me vngers in de buurt kom!)
Heb ook wel eens samen met een vriendin een lokaal afgezocht, ze moest die lens hebben! Dus leraar met de volgende klas weg gestuurd naar een ander lokaal en na 25 minuten hadden we hem! (gaven de moet op, liepen weg en"HE DAAR!") als troost maar ff de rest van de les weggeweest! Haha!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-02 00:33

hihihi vind het erg komisch klinken Lachen
Maar gelukkig heb je hem weer Tong uitsteken

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-02 10:56

En je was echt wel meegegaan donderdag hoor! Ik had je gewoon op sleeptouw genomen... gewoon bij mij aan de zadelknop met een touwje ! Soort van blinde-geleide-paard... Haha!