konijn zindelijk maken???hoe en wat

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

konijn zindelijk maken???hoe en wat

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-04 08:18

we krijgen een klein konijntje, maar ik wil hem graag zindelijk
maken, maar heb geen idee hoe je dat moet doen.
wie heeft er een goed idee en een werkzame tip!!
en nog even tussen door, heeft er iemand in de omgeving
van ridderkerk nog een buitenhok voor een konijntje, en kan dat over nemen.

Griendheuvels Kate onze eige Shire Topper


Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-04 09:36

heb even op de konijnen site zitten kijken, tot mijn verbazing zie ik dat je een vlooienkam nodig heb, krijgen konijnen ook vlooien Verward en vanaf hoe oud kan je ze laten helpen??

Griendheuvels Kate onze eige Shire Topper


Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-04 16:14

he supertje, heb je even een pb tje gestuurt,
we hebben het konijntje bij het werk van me man vandaan, daar lopen ze met bosjes, wel tam hoor!! en iedereen heel harelijk bedankt voor alle tips. en is het waar dat konijnen geen sla mogen i.v.m. het teveel aan water.

Griendheuvels Kate onze eige Shire Topper

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-04 17:49

alle tips zijn welkom hoor, het konijntje zit nu in zijn hokje, onder een berg hooi, het is nog heel klein, en past op me hand, maar lieffffffffffffffff, echt heel leuk. we laten haar nu wat met rust, en halen haar elke dag er even uit (ppffft elke dag we hebben d,r net 3 uur hahaha) ze heeft lekker hooi, vers gras, en koijnenbrokjes bij de eigenaar vandaan, uit een waterflesje drinken moet ze wel leren, maar dat komt wel goed.

Griendheuvels Kate onze eige Shire Topper

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-04 12:00

ze slaapt in een berg hooi, en af en toe zie je een paar hele kleine oortjes er boven uit komen, zoooooooooo lief. *LOL* heb nu een bakje met water neer gezet onder de drinkfles, ze heeft nog niets gedroken, maar krijgt wel vers gras, denk dat dat nat zat is, hou het wel in de gate. en voor een foto zal ik even de hulp in roepen van iemand want weet niet hoe dat moet Verward maar die komt er aan hoor.

en supertje sta je paard ook thuis, kan ik hem gelijk effe bewonderen Tong uitsteken Haha! zie je zondag

Griendheuvels Kate onze eige Shire Topper

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-04 17:01

bedankt he meid, nou is het geen snoepie, ze is 7 bijna 8 weekjes, dus nog heel klein, maar wel lief he.

Griendheuvels Kate onze eige Shire Topper

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-04 17:25

wie ik??nou bedankt hoor Haha!

Griendheuvels Kate onze eige Shire Topper

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-04 18:24

hahaha je konijn dresseren, mmmmm, moet lukken, hoop ik, ik weet wel dat konijnen een hoop kunnen leren, maar daar hou ik me nu nog niet mee bezig

Griendheuvels Kate onze eige Shire Topper

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-06-04 11:00

onder tussen heeft me konijntje een hoop geleert. ze doet het op de konijnen wc, loopt los, blijft op het kleed. En het is een erg leuk beest, wat snel iets leert

Griendheuvels Kate onze eige Shire Topper

Esmeralda

Berichten: 10628
Geregistreerd: 07-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-06-04 08:23

gistre sprong ze voor het eerst op de bank naast me, zo liefff, ze schrok zelf wat ze deed, ging er ook weer hopla vanaf,gelijk met die gekke sprongen weer terug d,r hokje in, het is een echt leuk beest, wist niet dat ik het zo leuk zou vinden. ze is trouwens wel aan het verkleuren , op de foto zag je dat helemaal wit is, nu zijn haar oren bijna zwart en op d,r bekje komen allemaal zwarte plekken en d,r staartje is zwart, maar wel nog steeds die rode ogen. krijg gewoon en toverbal konijn Haha!

Griendheuvels Kate onze eige Shire Topper


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __Martine__, Amber_anne, Ashleytjuhh, Flip, Frummel01, IASCrawler, Iris_Casper, janineskolla, Jannie79, Karma_k, Keizerinnnn, kouwene, lianne18, Lisa_22, manonutjuh, mauw, meniekske, MyWishMax, Noor, ogidni, Pieneappel, Tatjanaa, Ubermetrics, x_Rebecca en 59 bezoekers