Weet iemand wat een verhuizer kost

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Weet iemand wat een verhuizer kost

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-04 19:45

Als je je spullen wilt laten verplaatsen van A naar B. Iemand enig idee wat zoiets kost? Globaal?

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 19:55

Ligt eraan of je zelf alles ingepakt hebt of niet. Als de dozen klaarstaan en het alleen maar in en uit de vrachtwagen hoeft vallen de kosten redelijk mee geloof ik... (kan je helaas geen getal noemen, bang dat ik ernaast zit)
Je kan ook je paardenvrienden uitnodigen om met trailer te komen, de dag te helpen, en 'savonds chinees halen... meestal is dat goedkoper Haha! Moet je wel tegen een dag vol drukte kunnen als je al in de verhuisstress zit.

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-04 20:17

Nou heb een online offerte gedaan. 1700 euro Verward

Dusseh, zijn er mensen die een dag willen helpen verhuuzen? En die trailers hebben?????

GillyZidane

Berichten: 4409
Geregistreerd: 03-03-03
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 20:27

kwil je best komen helpen inpakken hoor! een grote vrachtwagen is altijd makkelijk
leuke boktmeeting!
help fasel verhuizen! Haha! als je inpakker nodig hebt roep maar Knipoog

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 20:28

In lelystad? zou graag willen(heb toch tijd zat), maar is een beetje ver weg.

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 20:31

Prik maar een dag, maak er een endurance-feestje van... moet ik even kijken of ik dan beschikbaar ben ivm met tentamens en taalcursus en of de trailerauto niet mee is op vakantie... maaarrrr... als ik kan kom ik je helpen. Tuurlijk!

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-04 20:31

great GZ Lachen.

Dees: tja, secret city is inderdaad een eindje weg Lachen

O ja, er staat natuurlijk een gezellig eind van de dag tegenover.

Maar goed, zodra data en dergelijke zeker zijn plaats ik een topic zoals je zegt GZ Haha!

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-04-04 20:32

Thanks Arwen. Zal pas eind juli begin augustus zijn dat we definitief over kunnen. Maar dan is alle hulp heel erg welkom.

Don_Marcello

Berichten: 1226
Geregistreerd: 16-07-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 11:23

Voordeel van prof verhuizers is dat alles is verzekerd, en dat ze razendsnel werken (ook inpakken) verder kan je soms een deel terugkrijgen van de belasting (als je dichter bij je werk gaat wonen).

Voor 1700 zou ik niet gaan tobben maar ik kan niet in jou portemonee kijken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 11:32

Ik heb het laten doen toen we van Alphen aan den Rijn naar Holten gingen (wel zelf ingepakt en uitgepakt, huurdozen) en daar ben ik nog steeds blij om.
Heeft me iets van 1500 Euro gekost geloof ik, maar dat was het dubbel en dwars waard. Verhuizen sucks Haha!

Boris
Berichten: 131
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Randstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 11:37

Mijn verhuizing gaat me ook ongeveer 1500 euro kosten. Daarvoor moet ik zelf inpakken/uitpakken en monteren en demonteren. Wel gaan mijn spullen zo'n 4 weken in opslag voor dit geld (mijn nieuwe huis is nog niet klaar terwijl ik wel al uit mijn oude huis moet). Voor dit geld heb ik liever geen sores aan mijn hoofd! Ik zou overigens gewoon 2/3 verhuizers (vrijblijvend!) een offerte laten maken. Kost je niets en geeft je een beter beeld dan een offerte via internet en onderling schelen de verhuizers ook nogal. Succes in ieder geval, wat het ook gaat worden.

toevoeging: hemelsbreed is er bij mij geloof ik 15 km tussen de huizen, ik hoef daar dus niets extra voor te betalen. Als je nu van Groningen naar Maastricht gaat is dat dus wel effe anders Haha!

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-04 11:45

Nou dit bedrag is geen optie. Wij pakken gewoon alles zelf in en dan maar in een paar keer. Hopelijk met hulp van velen.

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 11:46

Fasel schreef:
Nou heb een online offerte gedaan. 1700 euro Verward


Wat voor bedrag had je in gedachten dan?
Vrachtwagen rijdt niet bepaald op water, die mannen moeten ook eten, belasting, verzekeringen etc. ik vind het niet zo'n shocking hoog bedrag eigenlijk...

Je kunt ook zelf een B-rijbewijs vrachtwagentje huren, daar gaat echt een boel in, vaak meer dan in een trailer (denk aan laadvermogen!). Er zijn ook flinke combinaties te huur die je met BE mag rijden, dan kun je helemaal veel meenemen!

796285
Berichten: 6664
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 12:14

Zo'n grote boedelbak is misschien wel makkelijker als een trailer ja... Er mag ruim 2000 kilo achter onze trailerauto, dus als ik die mee kan krijgen...

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-04 13:42

Nou Margreet, ik weet van jaren terug dat dit bedrag in guldens was. Dus ja, shocking vond ik het wel.

Weet jij ook waar je die BE combinaties kan huren???

michele
Berichten: 2133
Geregistreerd: 25-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 14:07

Weet jij ook waar je die BE combinaties kan huren???[/quote]

Misschien kan je bij KAV een wagen huren, ze zitten in Ermelo maar volgens mij hebben ze meerdere vestigingen.
Bel ze eens op want ze hebben wel een boel keus ook volgens mij een gewone B-rijbewijs wagen.

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 15:07

Fasel schreef:
Weet jij ook waar je die BE combinaties kan huren???


www.kav.nl --> bedrijfswagen --> bakwagen en dan wijst het zichzelf Lachen
Ze zitten ook in Lelystad.

Percy

Berichten: 12072
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 15:14

In 1993 kostte mijn verhuizing van Amersfoort naar Son en Breugel 5000 gulden maar dan moet ik er wel bij vertellen dat alles ook keurig in- en uitgepakt, en gedemonteerd en later weer gemonteerd werd. Ze hadden zelfs mijn bed voor me opgemaakt Haha!
Maar goed, als je 9 maanden zwanger bent is het dat wel waard.

Deze keer gaat het wel even anders. Ik leen een veewagen van een vriendin (voor groot rijbewijs) en ga met een paar mensen laden. Ik hoef maar 10 km. deze keer dus dat is goed te doen. Tere spullen neem ik gewoon in personenwagens mee voor alle zekerheid. Moet er niet aandenken dat bijv. het schilderij van mijn vader ergens in de verdrukking zou komen.

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-04 15:38

Ja ok, als je 9 maanden zwanger bent vind ik het wat anders. Maar dat ben ik niet (ook al lijk ik het wel Haha! ) en dan vind ik het gewoon te prijzig.

Dank je Margreet!! Interessante site.