*duimen* weeeer nieuwe stage...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

*duimen* weeeer nieuwe stage...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-04 10:15

Stagedrama continues, ik ga als het goed is morgen beginnen met mijn 3e stageplek dit jaar. Ik hoor dus 20 weken op 1 plek stage te lopen 3 dagen per week.

Ik heb 3 weken bij een jongerencentrum vanuit Triton gezeten die plotseling moest sluiten, toen werd ik bij een ander jongerencentrum van Triton geplaatst, hier zit ik nu 6 weken en het is 10 keer niks, ik heb al 5 weken mijn begeleider niet gezien waarmee ik al mijn opdrachten moet voor en nabespreken. Na 4 weken zeuren ziet mijn school eindelijk in dat het toch niet zo'n geschikte plek is Clown

Nu blijf ik in hetzelfde gebouw als het jongerencentrum maar dan kom ik bij de kinderopvang (naschoolse opvang) Eigenlijk een niveau 3 plek terwijl ik niveau 4 doe...

Ik krijg geen tussenevaluatie, alleen een eindevaluatie dus de kans om iets te verbeteren krijg ik al niet... Ik mag voor de 3e keer opnieuw orienteren en heel hard aan het werk gaan om al mijn opdrachten bij te werken. Daar staat wel tegenover dat ik volgend jaar zelf uit de beschikbare stageplekken mag kiezen....

Nou maar duimen dat ik met de nieuwe plek wel wat kan, ben er nou wel een beetje klaar mee.

BloemBloem

Berichten: 16582
Geregistreerd: 21-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 10:19

Kan me voorstellen dat je er helemaal klaar mee
bent. Heb hetzelfde. Zit nu tijdens mijn stage lekker te
bokken. Ja je moet toch wat, als ze geen tijd voor je hebben Knipoog

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 10:26

pfff dat schiet idd nie op dan
succes met je nieuwe plek en maak er wat van

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-04 10:57

Pfff, nee nu schiet het helemaal niet meer op. Krijg net een telefoontje van de stagecoordinator dat we eerst in een gesprek gaan kijken of er dingen verandert kunnen worden bij mijn huidige stageplek en dan moet ik hier misschien wel blijven... (damn)

cracker

Berichten: 3155
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Bekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 16:29

Jeetje, balen Kim die stages van jou....
Hoop dat je naar die na-schoolse opvang mag en dat je toch al je opdrachten goed af krijgt!

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 17:42

ooww lekker vervelend, hopen dat deze stage wel wat wordt en dat je er veel leerd natuurlijk.
en je weet het he 3 keer is scheepsrecht
suc6!!

_Sas_

Berichten: 3313
Geregistreerd: 13-04-04
Woonplaats: Deventer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 15:30

Voor welke opleiding is het, SPW ofzo?

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-04 17:38

Idd voor spw.

Ik heb nu een gesprek gehad met hoofd personeelszaken van Triton, mijn stagecoordinator en mijn begeleider en we zijn er samen uitgekomen. Mijn begeleider gaf me helemaal gelijk in wat ik zei en beloofde me dat er heel wat zou veranderen. Ik heb toen afgesproken om het meteen te melden als deze week niks zou veranderen, dan moet ik alsnog naar een andere plek.