Vrienden van je vriend(in), wat als ze niet leuk..

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-04 10:10

"Zeg mij wie uw vrienden zijn, en ik zeg wie u bent." Ooit van gehoord?
Als je iemands vrienden niet accepteert, accepteer je een groot deel van die persoon niet. Als je iemands hobby niet accepteert, accepteert je ook een groot deel van die persoon niet. Vrienden (en hobbies (paardenvrouwen lopen daar vaak tegenaan)) zijn deel van iemand en ze zeggen veel over die persoon. Ik denk dus dat je hem een beetje moet laten daarin.
Dat je een enkele vriend van hem niet mag, dat kan voorkomen. MAar een hele vriendenclub....

De hond is de betere mens


Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 09:15

Koortje"]
[
Het is niet dat ik ze niet mag of haat, in het begin ging ik vaker mee en kon wel goed overweg met ze. Het gaat me erom dat die vrijdagavond een soort baravond is tot 3 uur `s nachts, en waar er dus veel gezopen wordt. Dat trekt mij gewoon niet, met die mensen opzich is niets "mis", maar toch is het niet het soort mensen die ik persoonlijk als vrienden zou hebben. Eigenlijk, zoals ik dus ook zei, gaat het meer om die ene vriend van Patrick, die anderen zijn meer die vriend`s vriendenclub, en Patrick is daar deel van... (volgen jullie het nog?)
[/quote]
Pffffffffffffffffffffff, dat barhangen tot 3 uur trek ik ook niet meer. Ik moet er niet aan denken..... Vreselijk! Ik moet ook zeggen dat ik heel mijn lust tot uitgaan kwijt ben hoor. Voel me heel tevreden als ik 's avonds op de bank zit. Heeft mijn hondje effe geluk....

Maar ik snap de situatie nu wel beter. Heeft die Patrick trouwens een vriendin? anders konden jullie met 4en een keer iets doen en was je van de rest effe af. Avondje biljarten of zo... Ik noem maar iets.

[quote="Chrystal-gek schreef:
Bij mij is het ooit een keer 'uit' gegaan door zijn vriend(en), tenminste, als je al van 'aan' kon spreken.

Het was nog in de begin periode en we zagen elkaar tijdens het uitgaan.
En een vriend van de desbetreffende jongen deed heel naar, schold me uit enzo.
Waarom, geen idee, was zo uit het niets, ging ff zn zegje over me doen, had teveel gedronken.
En meneer deed dus niets (ja, ff 1 keer zeggen dat ie niet zo moest doen, maar hij bleef dus doorgaan).

Snap best dat ie niet zijn vrienden wil laten vallen voor een meisje dat hij pas kent, maar er zo bijstaan, nee, dat snap ik niet.
Ben toen dus weggelopen, was te verbijsterd om wat terug te zeggen (kende die hele 'vriend' niet eens, laat staan dat hij mij kende) en dat leek mij ook het verstandigste.
En hij is me niet achterna gegaan, ja later, maar toen was het voor mij al te laat, toen was het voor mij al 'over'.

Ach, twas een leuke jongen, maar zo leuk blijkbaar nou ook weer niet.

Goh, een meid met dignity! Die kom je niet vaak meer tegen tegenwoordig. DAt was een hele goede actie van je, want wat moet je toch met zo'n l*l van een vent! Want dat was hij, geen ruggegraat om voor zijn vriendin op te komen. JE verdient inderdaad wel wat beters....

De hond is de betere mens

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-04 12:19

O, dan bedoelde ik "die ene vriend van Patrick". sorry.... Het was misschien wat moelijker te volgen dan ik dacht.
Koortje schreef:
[Eigenlijk, zoals ik dus ook zei, gaat het meer om die ene vriend van Patrick, die anderen zijn meer die vriend`s vriendenclub, en Patrick is daar deel van... (volgen jullie het nog?)
[/quote]


Of die ene vriend dus een vriendin heeft....

De hond is de betere mens


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Facebook, flooooo, juval, KikiCelinevs, R0SE, senna21, Setteli, swatch, xKatinkii en 153 bezoekers