Inboedel verkopen, waar het beste doen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Katja
Blogger

Berichten: 42177
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Inboedel verkopen, waar het beste doen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-04 13:18

Aangezien ik volgende maand ga samenwonen moet er nogal wat weg in huis. Aan de ene kant denk ik dat ik via internet de beste prijs voor mijn spullen krijg maar aan de andere kant lijkt het me een hoop werk.
Iemand een tip waar ik verder mijn spullen kwijtkan.

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48392
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 13:19

ik heb een deel van mijn inboedel toendertijd verkocht aan zo'n opkoper... die geven er minder geld voor, maar het is wel gelijk weg....

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 13:22

Wat moet je kwijt Katja? Haha! Ik heb nog een stukje inboedel nodig... Knipoog Enne... samen wonen??? Details please!!! Waar waar waar? Leuk joh! Enne... kringloopwinkels? Maar ik zou als het even kan toch het onderste uit de kan proberen te halen en het eerst op internet zetten... of mij aanbieden voor een leuk prijsje natuurlijk... Schijnheilig

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 13:32

Als je even de tijd hebt, dus het niet raprap weg moet.. dan zou ik het te koop zetten op internet (marktplaats, e-bay, ...). Als het snel moet gaan kan je een opkoper kiezen, maar dan krijg je er wel mindet geld voor dan als je het particulier zou verkopen.

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 13:32

Idd, kringloopwinkels of iets van een opkoper? En op Marktplaats ben je de meeste spullen ook wel snel kwijt, denk ik.

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 13:38

Marktplaats is absoluut een aanrader OK dan! verder zou je een garage sale kunnen houden of alles aan een opkoper kunnen verkopen (maar die zijn ook vaak gehaaid en dan krijg je ook vaak niet de echte waarde!)

Nee, ik zou zelf voor particulieren kiezen en dus via Marktplaats adverteren. Succes en veel plezier met samenwonen Knipoog

miepmiep
Berichten: 2348
Geregistreerd: 20-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 13:48

Kringloopwinkel bij ons komt het vaak wel ophalen, maar betaalt er niks voor.
En bij ons moet je nog geluk hebben dat ze het mooi genoeg vinden, anders nemen ze het niet eens mee!

Katja
Blogger

Berichten: 42177
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-04 12:27

Ik ga het wel eens via Marktplaats proberen en voor de kleinere dingen misschien wel een garage-sale.