Update Tigra...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Update Tigra...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-01 22:45

Donderdagochtendvroeg naar de dierenkliniek geweest met Tigra (afspraak om 8.15 uur Slapen )

Ze heeft weer een prik gehad en tevens prednisolon-begeleiding voor thuis. De pillen moeten we 4 weken geven in een afbouwende hoeveelheid. Daarnaast moet ze wel gewoon bij de kliniek komen tijdens deze 4 weken.

Het gaat goed met haar. Ze eet weer goed, drinkt wel veel, waardoor ze veel moet plassen en dus ook 's nachts je bed uit komt treiteren Haha! Ze is weer lekker vrolijk.

De arts heeft gezegd dat d'r klieren weer aanvoelen als bij een gezonde hond. Ze is niet genezen, maar de tumoren reageren wel goed op de medicatie. Ik hoop dat het goed komt en ze bij die 1% hoort die geneest, ik reken daar niet op, maar wat zou dat heerlijk zijn... Ik hoop dat ze gewoon zo lang mogelijk leeft.

Ik wil iedereen bedanken voor de steun en lieve berichtjes die ik heb mogen ontvangen.

Over een poosje meer nieuws.

Dikke knuf!!!

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-01 23:03

zo zeg das niet niks. nina krijgt nu ook prednisolon voor de longen. ik hoop dat je hond heel snel weer beter is. arm dier. ik kan begrijpen dat je je behoorlijk zorgen hebt gemaakt. sterkte. xxx lonneke

Joleen

Berichten: 4240
Geregistreerd: 27-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-01 23:07

Poeh, wat fijn dat het weer beter gaat. Ik hoop echt dat ze nog lang bij je mag zijn! Lovers

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-01 02:38

Ik ga jou sponsoren Marjolein!! Ik laat je nog wel via PB weten hoe!! Ik ben gewoon benieuwd of hetgeen ik in mijn hoofd heeft succes heeft. Het enige wat ik van je vraag is dat je je houdt aan mijn advies. Lachen

Heel veel succes en knuffel aan Tigra!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-01 11:20

fijn joh dat t al weer beter gaat met tig!!! echt gaaf. nu nog hopen dat het zo blijft gaan endat ze idd bij die 1% zit

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-12-01 18:29

Lonneke, helaas zal Tigra nooit meer beter worden, tenminste volgens de arts zou dat een wonder moeten zijn als het wel zo is Verdrietig

Joleen, thanx!

Maarten, je maakt me wel erg nieuwsgierig hoor Knipoog Enne, welk advies???? En het knuffeltje heb ik zojuist gegeven, je krijgt een hele dankbare blik terug Lovers

Maaike, ik hoop heel erg met je mee Knipoog