helemaal uit de bol dansen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Zania

Berichten: 1065
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Vosselare - Nevele (B)

helemaal uit de bol dansen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-04 22:01

Hebben jullie zo'n liedje waar je echt vrolijk van wordt en waar je leuk op kan dansen?
Iets lekker lawaaierigs?

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 22:19

Wat voor soort muziek bedoel je, trance, pop, enz...?

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 22:30

Ga ze niet allemaal opnoemen maar ja die heb ik Haha!

Alleen niet leuk als je uitgaat...ga je net lekker uit je bol gaat er 1 of andere suffe gast tegen je aanlullen: So jij hebt het zo te zien wel naar je zin he.....woon je in Delft? *met een dranksmoel van hier tot morgen*

Hebbie het naar je zin.....gaan ze je onderbreken..ze snappen er ook niets van he Haha!

Zania

Berichten: 1065
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Vosselare - Nevele (B)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-04-04 08:35

pniekepnak schreef:
Wat voor soort muziek bedoel je, trance, pop, enz...?


maakt niet uit... pop, hip hop...

Moef
Berichten: 83
Geregistreerd: 16-04-04
Woonplaats: Veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 10:46

Tiesto

Saera

Berichten: 178
Geregistreerd: 01-04-04
Woonplaats: Zuidholland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 10:49

Ik dans op alle mogelijke muziek. Muziek keihard aan en door de kamer heen springen, walsen etc Tong uitsteken

Eliane

Berichten: 2409
Geregistreerd: 13-09-03
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 13:36

Sily schreef:
Ga ze niet allemaal opnoemen maar ja die heb ik Haha!

Alleen niet leuk als je uitgaat...ga je net lekker uit je bol gaat er 1 of andere suffe gast tegen je aanlullen: So jij hebt het zo te zien wel naar je zin he.....woon je in Delft? *met een dranksmoel van hier tot morgen*

Hebbie het naar je zin.....gaan ze je onderbreken..ze snappen er ook niets van he Haha!

*LOL* OK dan! Helemaal! Al die gasten die dan ''met'' je willen dansen en alleen maar in de weg lopen Tong uitsteken

Ik ben ook een ontzettende dansfreak: als er leuke muziek (en dat kan echt van alles zijn) opstaat dan word ik helemaal blij. Net als Saera spring ik ook altijd de hele kamer door, al samba-end, walsend en van alles en nog wat. Over de banken, onder de tafel: ik vermaak me wel Haha!

Waar ik me wel echt aan kan irriteren zijn diegene die in een kroeg/disco/whatever op te dansvloer staan te doen alsof ze dansen ofzo: stil staan, hun hoofd gaat een beetje van boven naar beneden en zo blijven ze dan minstens een uur staan...Kennen jullie dat? Ik vind het echt suf! Het heet niet voor niets een *dansvloer* en al die mensen kunnen net zo goed ergens anders gaan hangen, want nu nemen ze al mn ruimte op die ik nodig heb om me uit te leven Knipoog

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 13:59

'de vissers van soltcamp' van Burdy. Mensen die niet weten wat voor nummer dit is, direct downloaden van internet... *LOL* Onze ultime volkslied van zoutkamp...

Verder ehm, de nummers van meatlove blijven goed, en van die vrolijke hupse nummers Haha! Party!!

Owja, ben ook groot van van K3. Heb vorig jaar stage gelopen in een kleuterklas en ik werd geacht elke dag te dansen op dat soort muziek. Vooral eyo mama... OK dan!

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-04 14:21

'Drunk with a gun' van DJ Nosferatu Haha! Maar dat is niet echt jullie muziek denk ik Scheve mond