Hoi medebokkers,
Ik weet dat dit een topic is voor het leven zonder paarden. Toch gaat dit over me paard, ik weet niet waar ik het anders moet plaatsen. Dus sorry als die verkeerd staat. Dit is misschien heel raar wat ik nu ga zeggen, aangezien me paard te koop staat. Maar is zit zooo enorm te twijfelen, zal ik hem wel verkopen, of zal ik hem toch maar niet verkopen. En eigenlijk heb ik de beslissing al helemaal genomen, om hem wel te verkopen. Maar als ik het er dan met bijv een vriendin overheb ga ik weer twijfelen, omdat ik er elke keer bij zeg dat ik hem het liefst wil houden. Ik ben ook bang dat als die eenmaal weg is, ik er enorm veel spijt van ga krijgen. Maar er zitten wat nadelen aan aan het houden, tis namelijk zo dat ik meer kan gaan werken over een tijdje; dan hou ik bijna geen tijd meer voor 'm over en dat vind ik zonde, omdat hij alle aandacht verdiend.. tis zo'n geweldig, lief paard! Ander nadeel is; dat ik er nog maar net mee rond kom per maand. Ik hou eigenlijk bijna niks over voor mezelf, sparen kan dus ook niet terwijl ik en me vriend toch een keer willen gaan samenwonen. Nog een nadeel; hij moet nog worden ingereden. Zo is die wel braaf, hij doet echt geen vlieg kwaad maar ik durf paarden niet in te rijden omdat ik bang ben er heel hard vanaf te vallen. En ook omdat ik bang ben dat het me niet gaan lukken, aangezien ik soms wat te lief kan zijn en omdat dit dan het eerste paard word dat ik ga inrijden.
Twijfelen is zo irritant, hebben jullie daar ook vaak last van? Over wat dan ook. Maar ik ben er toch bijna zeker van dat ik hem verkoop, hij staat al op internet enz en als er iemand is die hem wil kopen gaat dat ook zeker door. Anders zou ik hem ook niet op internet zetten.
Maar ik bedoel, je hebt van die twijfelmomenten, van zal ik het nou wel doen? Krijg ik er geen spijt van.. blablabla. Erg vervelend..
Hebben jullie hier ook last van, over wat dan ook..?
Groetjes Milou