Wraak!! (het meisje dat mij wel even zou slaan)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Wraak!! (het meisje dat mij wel even zou slaan)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-04 15:27

Gna gna Extreme duivel
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=223499&highlight=
Schreef ik vorige week nog over dat meisje wat 'mij wel even op mijn bek zou slaan' omdat ik zgn de vriendjes van haar vriendin aan het versieren was Haha!
Heeft het verhaal nog een mooie wending gekregen. Haha!
Zit ik gisteravond met vrienden in de kroeg.. waaronder 'de vriend' waar dat bovenstaande verhaal over ging...

Komt madame binnen.

Ik denk al: wat doet díe nou weer hier. Ter info, ze is 17 (okee, was eergisteren jarig, dus nét 18 Knipoog ) en is ineens elke keer bij 'ons groepje' aan het hangen. Nou ze kwamen toevállig voorbij. Hoppa, mevrouw rent naar 'de vriend' waar ik net mee in gesprek was, gaat een beetje tegen hem aan staan leunen, kirt een paar keer 'ik vind het zóoo leuk dat ik je toevallig tegenkom' affijn, ik heb me maar omgedraaid en dacht 'veel plezier, lieverd.. ' Haha!

Betrekt ie mij op een bepaald moment in het gesprek, hadden we het even over werksituaties ofzoiets, iets serieus dus... ik zag dr al vrij moeilijk kijken. Hersentjes malen van 'ik moet hem terug in gesprek met mij krijgen'! Komt ze met een opmerking tussendoor 'oh jééétje, kijk eens hoe lang mijn nagels zijn!' (ik bedoel, ík ben blond, maar dat was toch wel een ultieme blonde opmerking.. Blond )

Op een bepaald moment hoor ik haar vragen 'En, heb jij nog sex gehad van de week?' Dus ik verslik me zowat in mijn wijntje... die jeugd van tegenwoordig... Rolleyes

Mijn vriendin stond het ook te observeren, dus die komt op een bepaald moment erbij. "Hoe oud ben jij eigenlijk?" Nagelbijten / Gniffelen Waarop zij antwoordt 18. "ahuh".. Vervolgens vraagt doos aan mijn vriend'"Hoe oud ben jij eigenlijk?" *33 dus* Shock... *LOL* Zegt ie, ja oud he, maar ik heb wel iets bereikt in mijn leven, *kijkt ie naar mij* ik heb een heel lief vriendinnetje .... Pling als blikken konden doden schreef ik dit niet meer Blauw oog Ik was al angstig aan het rondkijken of ik weer klappen zou gaan krijgen... wat kan dat meisje vuíl kijken zeg...

D'r vriendinnen waren inmiddels allemaal al weg, (die zagen de bui al hangen) en zij ging ook (eindelijk). Dus wij zitten vriend allemaal te pesten met zijn jonge-meisjes-aanhang Haha! Maar de leeftijd had niet het gewenste afpoeier effect....

....komt ze terug! Fluistert ze in zijn oor (te hard, ik hoorde het Haha!) of hij zin had om mee te gaan naar haar huis Lips are sealed want ze had een nieuwe telefoon waarvan hij de ringtone moest horen (OMG... slechte versiertruc.. ) Waarop mijn vriendin verongelijkt naar hem kijkt en roept: 'Dus betekent dat dat je níet met mij mee naar huis gaat??' (altijd in voor een geintje die meid *LOL* )

Dus hij doet z'n best om haar af te poeieren (face it hon, je kan mij wel gaan bedreigen omdat je geen concurrentie aankan, je bént niet eens concurrentie Haha!) en zij loopt en plein publique een blauwtje. Oeps. Toen was ze sneller weg Cheese! Hij vond dat ze een bordje op d'r hoofd had staan met 'dom' en 'neem me' dus ik zeg nog, voor sommige activiteiten hoef je niet intelligent te zijn he *LOL*

Staartje van het verhaal was dat wij weggingen uit de kroeg (okee, eruit gegooid werden, het was al vrij laat en iedereen was al weg) en we stonden buiten nog even 'te knuffelen' Lovers Haha! Wordt er in het huis ertegenover op de ramen gebeukt. Bleek ze daar te logeren bij dr vriendinnetjes. Gordijnen heen en weer. Needless to say dat wij elkaar even een extra dikke knuffel gegeven hebben Haha!

Gewéldig, wat een muts. Mooie was nog dat ik ábsoluut niks heb hoeven doen, ik kwam zag en overwon, want ze zette zichzelf meer voor l*l dan ik ooit zou kunnen doen Ach gut Maar die jonge meiden.. ik bedoel, ik ben pas 21, maar geen haar op mijn hoofd die er aan denkt om zo'n aggressieve strategie toe te passen om een vent te versieren Bloos!
Laatst bijgewerkt door Laura op 15-04-04 15:38, in het totaal 4 keer bewerkt

PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 15:30

ghehe wat een leuk verhaaltje weer om te lezen Lachen.. Ik ben dan 17 maar ook ik zou zo iets niet in me hoofd halen hoor.. Dus ik voel me niet aangesproken dat alle jonge meiden zo iets doen Knipoog

Saera

Berichten: 178
Geregistreerd: 01-04-04
Woonplaats: Zuidholland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 15:33

wat zijn er toch domme mensen op de wereld Bloos!
wel entertaining verhaal Lachen

xx_Irisje

Berichten: 12346
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 15:33

Anders zet je jezelf even voor banketstaaf :s
ik vind mezelf af en toe al vreselijk met versieren.. ben k totaal neit goed in Haha!
maar dit? denk dat jullie wel van dr af zijn Knipoog was er leuk om te lezen Haha!

annefloor

Berichten: 1902
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Bloemendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 15:36

haha zo antwoord daar maar op.....

Whild

Berichten: 3920
Geregistreerd: 26-03-03
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 15:45

haha, wat een leuk verhaal om te lezen inderdaad Lachen

erg dom wel, die fratsen van dat meisje... Scheve mond

Malabarista

Berichten: 1799
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: El Paso

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 15:55

Wanneer voeg je nou eens al je verhalen samen en geef je het in een bundeltje uit? Tong uitsteken

Tallie1979
Berichten: 22750
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 15:58

Haha, je vriend met zijn 33 is inderdaad niet vies van een jong blaadje *LOL*

Ik vind dat je het koeltjes hebt aangepakt hoor Lau Haha!

Boomerang
Berichten: 1506
Geregistreerd: 03-06-03
Woonplaats: Onbekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 16:02

zeer goeie actie. Meisjes die vragen worden overgeslagen gna gna Haha!

Liesbethje

Berichten: 1070
Geregistreerd: 04-01-03
Woonplaats: Oud Beijerland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 16:38

Geweldig, echt helemaal super Haha! wat heeft dat kind zich voor ... gezet zeg Haha!

Je hebt t lekker relaxt aangepakt OK dan!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 16:50

hahaha geweldig! wat een schaap zeg!!
helemaal dat ze zich zo laat kennen door later op de ramen te bonzen en vanacht de godijnen staat de kijken enzo, ik bedoel, heeft ze dan helemaal geen gevoel van eigenwaarde ofzo?!

Tamara

Berichten: 10444
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 17:10

Whahaha, geweldig verhaal weer! Ze zal zich wel 2x bedenken voordat ze weer een bekende van jou gaat versieren als jij in de buurt bent! Knipoog

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 17:18

op een woensdag in het cafe?

...in mijn tijd....

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 17:21

Supermooi verhaal weer! En echt, wat een domme koe dat je je op zo'n manier voor l*l zet Haha!

En SP, duh! tuurlijk op woensdag in een café! Haha! Ik was vannacht ook tot half 7 in de Woo.... Haha!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 17:22

woesdag t/m zondag Haha! zo deed ik het toen ik nog jong was en nog op school zat Tong uitsteken

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 17:23

hahah leuk verhaal joh...
Enne wie een kuil graaft voor een ander valt er zelf in he!!
Maar die kende ze vast niet.....haha

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 17:29

SuperPepeijn schreef:
op een woensdag in het cafe?

...in mijn tijd....


Deden we dat op dinsdag en donderdag Knipoog

In het weekend zit er allemaal jong grut Haha!
Maar goed zo heb je dus 'goedkope' meiden net zoals er ook zeker figuren zijn die er wel op in zouden gaan...
Laatst bijgewerkt door orri op 15-04-04 17:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Yessy

Berichten: 23025
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 17:30

haha sommige mensen zijn echt te dom gewoon Tong uitsteken
geweldig verhaal Haha!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-04 17:52

SP; je moet toch even de week doormidden zagen Haha!
Vrijdag stappen om het weekend te vieren, zondag om nog even te genieten voor de week weer begint en woensdag dus om de week doormidden te breken Haha!

marina

Berichten: 5151
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 18:09

Geweldig verhaal, wat zijn sommige mensen toch ongelofelijk dom *LOL*

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 18:11

Haha lachen toch? wat een dom kind zeg. Tong uitsteken *LOL*

Spetterlover
Berichten: 17862
Geregistreerd: 01-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 18:41

whahaha grappig, wat een dom kind, vooral die opmerkingen over der nagels en nieuwe ringtone Tong uitsteken goed voor der dat ze nu terug gepakt is Knipoog

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 18:44

Haha ik zie het echt helemaal voor me *LOL*
Daar ken ik er nog een paar van, van die domme meiden Bloos! Haha!

mirkip

Berichten: 6394
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: (Oost) Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 18:52

hahahah ik lig hier echt dubbel! wat een blonde d**s! hahaha
OMG echt erg ja, sommige mensen!

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 19:50

Laura: ben jij mijn tweelingzus?? Bij ons in de kroeg speelde zich gisteravond een soortgelijk verhaal af, alleen was de 'doos' in kwestie 20, niet blond, en zo mogelijk nóg dommer. Bloos
Helaas kon ik me er niet mee bemoeien, aangezien ik het té druk had met op mijn lip te bijten, om vervolgens in een gierende lachbui uit te barsten *LOL*

Altijd leuk zo'n meiden die zich ten overstaan van wat publiek zó voor l*l zetten tegenover anderen (en ook nog denken dat ze intelligent of adrem zijn Scheve mond )..

In ieder geval: het breekt je week wel lekker, vind je niet? Haha! Knipoog