Hé ze zijn er weer!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Hé ze zijn er weer!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 15:44

Ja hoor, het zonnetje schijnt en terrasjes staan weer buiten, dus ze zijn er weer: de blauwe muskieten van Nijverdal! De stadswachten en parkeerwachters zijn weer onder hun steen vandaan gekropen en lopen weer gewichtig te doen door het dorp...
Met hun dikke buikjes onder hun respekt afdwingende pet Haha! , twee aan twee, streng kijkend en mopperend op de jeugd die fietsend door de winkelstraat komt.
(Is ook een enorm vergrijp; dat fietsen. Zou verboden moeten worden! Zeker hier, waar de straten minimaal 12 meter breed zijn en je een kanon af kunt schieten.....)
Dapper hoor!

Als er ooit nog eens een Loser-verkiezing komt, nomineer ik ze!

Zijn ze bij jullie ook al weer gesignaleerd na hun winterslaap?

Saera

Berichten: 178
Geregistreerd: 01-04-04
Woonplaats: Zuidholland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 15:45

In het centrum lopen er inderdaad verdacht veel rond, en vorig jaar ben ik al eens met een groep vriendinnen aangehouden Schijnheilig dus.. blijf ik uit de buurt van het centrum. Haha!

PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 15:47

Ja bij ons hebben ze geloof ik geen winterslaap gehouden.. Ze hadden het te druk met eten omdat anders hun broeken niet meer zouden passen aan het begin van het seizoen Haha!

Whild

Berichten: 3920
Geregistreerd: 26-03-03
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 15:48

Ben er nog geentje tegengekomen, maar dat zal wel niet lang op zich laten wachten... (minderjarige ik kunnen ze nog niet echt wat maken, maar dat parkeergedoe is met mijn ouders altijd Scheve mond )

Ze hebben trouwens wel mn broertje laatst bekeurd. die was aan het uh. jah..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 15:49

VERTELVERTEL! Wat was hij aan het doen? Tong uitsteken

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 15:51

Hier heb je dat soort blauwe lastpakken niet. OK dan! Bij ons is het al een wonder als je een politieauto tegenkomt, laat staan parkeerwachten. Gelukkig maar Haha! !

Saera

Berichten: 178
Geregistreerd: 01-04-04
Woonplaats: Zuidholland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 15:51

vind ik inderdaad ook wel spannend klinken Knipoog

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 15:53

Niet alleen die wachters zijn terug....Ook de hormonen van menig man speelt weer aardig op.... Boos!

PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 15:57

KellyenXena schreef:
Niet alleen die wachters zijn terug....Ook de hormonen van menig man speelt weer aardig op.... Boos!


moet ik me daar wat bij bedenken in combinatie met parkeerwachters .Schijnheilig
Laatst bijgewerkt door PPPeet op 15-04-04 15:59, in het totaal 2 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 15:57

imker schreef:
Hier heb je dat soort blauwe lastpakken niet. OK dan! Bij ons is het al een wonder als je een politieauto tegenkomt, laat staan parkeerwachten. Gelukkig maar Haha! !


Ach, als het regent en/of koud is, zie je ze hier ook niet. Kun je parkeren waar je wilt. Maar als het mooi weer is komen ze spontaan tevoorschijn. En bonnen schrijven is zoooooooo opwindend! Vinden ze zichzelf echt mega-belangrijk Tong uitsteken
't Is gewoon een kruising tussen sneu en vermakelijk om ze te zien lopen. De meesten hebben hun voeten volgens mij al in geen jaren meer gezien, en vinden hun uniform zò interessant staan! Ze leggen zout op elke slak, maar als een beetje aso uitziend iemand iets doet wat ze niet vinden kunnen, dan lopen ze zo hard als hun dikke beentjes hen kunnen dragen, de andere kant op.... Soort van schattig dus.....

KellyenXena

Berichten: 3615
Geregistreerd: 08-04-03
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 15:58

chickey"]
[quote="KellyenXena schreef:
Niet alleen die wachters zijn terug....Ook de hormonen van menig man speelt weer aardig op.... Boos!


moet ik me daar wat bij bedenken in combinatie met parkeerwachters Schijnheilig
[/quote]

Eeuh...Eventueel..Mannen zijn mannen he Knipoog

PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 15:59

KellyenXena"]
[quote="chickey"][quote="KellyenXena schreef:
Niet alleen die wachters zijn terug....Ook de hormonen van menig man speelt weer aardig op.... Boos!


moet ik me daar wat bij bedenken in combinatie met parkeerwachters Schijnheilig
[/quote]

Eeuh...Eventueel..Mannen zijn mannen he Knipoog
[/quote]

haha ja ***zucht*** daar heb je helemaal gelijk in Knipoog

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 16:13

Ik zat lekker op het strand vanmiddag (jaja). Lag daar heerlijk op een ligstoel te luieren, uitzicht op zee, colaatje in mijn hand...
Scheurt er ineens zo'n politiejeep over het o-zo-drukke strand...
We konden er best om lachen... Ik bedoel, het is 2 dagen mooi weer, er zijn zo'n 20 mensen op het strand en de politie patrouilleert alsof het hoogseizoen is. Parkeerwachters heb ik nog niet gesignaleerd, maar die zie ik hier nooit want dat doet de politie bij ons. En die houden geen winterslaap helaas...

Haha!

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132051
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 16:20

Ja hoor, ze zijn hier ook weer herrezen uit hun winterslaap
Vooral de stadswachten zijn angstaanjagend.
Die stoere uitstraling, dat strakke afgetrainde lijf, die athletische manier van voortbewegen...... ik word er bijna bang van *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 16:28

Als je alles al hebt geprobeerd
Maar helaas je krijgt echt niks geleerd
Grijp dan een uniform en ook de macht
En meld je aan als topStadswacht!

Haha! 'k Word een beetje melig van ze Haha!

Sylvia

Berichten: 28818
Geregistreerd: 22-07-03
Woonplaats: Posterholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 16:44

Geluksvogels... Hier slapen ze 's winters niet hoor

Yessy

Berichten: 23024
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 17:31

jaaa, ik heb er een gevonden!! bij het stoplicht waar iedereen altijd door rood rijdt Tong uitsteken

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 17:38

Hier ook geen winterslaap... Helaas...

annefloor

Berichten: 1902
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Bloemendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 17:45

Zie ze elke dag het helle jaar door weer (niet dat ik er vaak bekeuringen krijg ofzo)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 17:54

Je kan de stadswachten wel gaan lopen afzeiken maar ze doen iig wel wat voor hun geld.
Er zijn klaplopers zat die gewoon hun uitkering houden en zelfs geen Melkertbaan aannemen/aankunnen.
Vind dat ze best wat meer respect verdienen ipv altijd maar dat afzeiken.
Wat doen jullie zelf voor een prettiger maatschapij (behalve fietsen in een voetgangersgebied en fout parkeren)?

Yellowfish

Berichten: 14056
Geregistreerd: 05-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 18:40

Hier ook weer gesignaleerd, enge ventjes *LOL*

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 18:57

Hier komen ze ook weer...Fiets er zon klein jochie door de stad, maken ze een hele heisa van. Scheve mond Maar die drugsdealers enzo, dat laten ze gewoon lopen. Haha!

Haarbal

Berichten: 3447
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: Wierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 19:01

Haha, ik zag er laatst een op type-17-jarig-snotneuzerig-puiskop-jongentje-crossbrommer! Wheeheehee! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 19:16

Ilindra schreef:
Je kan de stadswachten wel gaan lopen afzeiken maar ze doen iig wel wat voor hun geld.
Er zijn klaplopers zat die gewoon hun uitkering houden en zelfs geen Melkertbaan aannemen/aankunnen.
Vind dat ze best wat meer respect verdienen ipv altijd maar dat afzeiken.
Wat doen jullie zelf voor een prettiger maatschapij (behalve fietsen in een voetgangersgebied en fout parkeren)?

Af en toe kijk ik eens naar het AEL symbool op mijn motorkap en dan begrijp ik dat "opkomen voor jezelf" tegenwoordig niet meer begrepen wordt.

De laatste tijd zie ik wel meer politie op straat en ik juich dat toe, alleen die aanhanger mogen ze thuis laten Haha!.

hobbelheks

Berichten: 8844
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 20:29

laat ik nu jongerenwerker zijn in nijverdal, weet dus precies over wie je het hebt Haha!
de beerput is idd weer losgetrokken Knipoog