Secretaressedag...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Secretaressedag...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-04 08:44

Wordt er bij jullie in het bedrijf aandacht aan besteed? Bij ons meestal wel, ook omdat er maar 1 management assistente is en de rest zijn allemaal mannen. En die vinden het dan wel leuk om iets te geven.
Ik heb overigens nog niks gezien. Vorig jaar heb ik een mooie bos bloemen gekregen en een beauty pakketje. Ben benieuwd.
Eigenlijk is het ook weer een grote commerciele hype natuurlijk. Als je het goed wil doen dan zou je voor alle bedrijfstakken wel een dag in moeten plannen en die mensen in het zonnetje zetten.
Dat neemt niet weg dat ik niet vind dat secretaresses en in mijn geval management ass. geen zwaar beladen baan hebben. Ik regel zowat alles op mijn werk, ik werk voor een commercieel directeur, een vestigingsdirecteur en 7 projectleiders. En ze willen altijd allemaal op de eerste plaats komen Schijnheilig Cool
Ik wacht weer even rustig af wat de dag brengt!
Nog secretaresses in THA HOUSE ?? Haha! Lachen

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 08:48

Is het vandaag secretaressedag? Moet ik mijn secretaresse nog even verrassen Knipoog Dat kennen ze namelijk niet in Finland Haha!

Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-04 08:59

Hihi, wat zal ze opkijken! Ik weet trouwens ook niet of secretaressedag nou echt iets Nederlands is en of ze het gebruik in andere landen ook kennen.

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 09:01

In Belgiƫ is het ook gekend...

Lijkt me leuk om als secretaresse eventjes in de bloemetjes gezet te worden, maar ik vind het een beetje zielig voor de andere beroepen, die even hard hun best doen en daarvoor niet in de bloemetjes worden gezet...

Belker

Berichten: 15302
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 09:03

Laat ik nu net vakantie hebben genomen......
Mij benieuwen of er volgende week nog een verlaat cadeautje ligt...

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 09:10

Yep, ik ga vanvond met de secretaresses van de andere filialen uit eten en daarna naar de dans/muziekproductie Mayumana in Amsterdam Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 09:17

Oh, is dat vandaag?? Ik zal vast een vaasje klaarzetten dan, ik ben benieuwd waar ze verder mee aankomen, leuke bonus ofzo Haha!. Oh ja, die kreeg ik ook al, dat is waar ook.

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 09:19

Nou mijn 1e bos bloemen heb ik al binnen, nu kijken wat de rest van de directeuren gaan doen Haha!

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 09:28

Ik heb 2 bioscoopbonnen gekregen Lachen
Ook erg leuk!

NoaC

Berichten: 5292
Geregistreerd: 27-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 09:31

Ik zag ze hier snel met bloemen slepen...en er staat gebak in de koelkast Knipoog

SunnyBoy
Berichten: 437
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 09:33

Ik heb tot op heden niets gehad, maar normaal gesproken komt er altijd wel een grote bos bloemen tevoorschijn......ik wacht rustig af *LOL*

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 09:34

er is hier net een pakketje bezorgd, met twee flessen baileys, een fototoestel, theaterbonnen en contact geld erin.... mij hoor je niet

Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-04 09:36

Het is toch best wel spannend om "zomaar" iets leuks te krijgen op zo'n dag. Ik wacht nog steeds rustig af trouwens... .
Maar een dinerbon zou ook niet slecht zijn trouwens... mmmm!

Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-04 09:39

mobick schreef:
er is hier net een pakketje bezorgd, met twee flessen baileys, een fototoestel, theaterbonnen en contact geld erin.... mij hoor je niet


Goeiedag zeg!!!
Dat noem ik nog eens een kadootje... *jaloers*!
Ik kan alleen maar hopen dat er straks ook zoiets op mijn bureau staat, hihihi! Die mannen bij ons zijn niet zo heel vindingrijk helaas, meestal zijn een doosje bonbons of een bosje bloemen favoriet. Ach, daar doen we het voor!

JoT

Berichten: 4009
Geregistreerd: 22-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 09:58

Jeetje Mobick, wat ben jij schandelijk verwend zeg. Ik werk weer voor het verkeerde bedrijf geloof ik... Eigenlijk heb ik geen idee meer of we vorig jaar nou iets hebben gekregen of niet. Voor dit jaar zie ik het somber in i.i.g., mijn baas ligt op de tandartsstoel momenteel dus ik denk dat hij er niet aan denkt. Sowieso blijft het meestal bij een bloemetje. Maar wie weet...

mobick

Berichten: 3263
Geregistreerd: 24-05-02
Woonplaats: Maartensdijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 10:00

ja ik ben inderdaad vreselijk verwend..... eigenlijk hoeft dat voor mij niet hoor....

Jellie

Berichten: 10283
Geregistreerd: 11-07-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 10:07

Hmm, hier doen ze er niet aan.. We hebben wel een x allemaal een Valentijnsbloemstukje gekregen van de baas, wat heel leuk was.
Maar op t moment ligt de sfeer niet zo goed dus nu wordt er niet meer aan zulke dingen gedaan. T schijnt zelfs dat het bedrijfsuitje niet is dit jaar.. Jammer dat 1 a 2 mensen de boel zo kunnen verprutsen..

Kleintje

Berichten: 5763
Geregistreerd: 08-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 10:14

Hmmm. hier heb ik voor het eerst sinds dit jaar geen ka u tee aan!
Heb nu mijn eigen bedrijfje en ja, ik ga mezelf niet verwennen met een cadeau Knipoog

Alhoewel... is dit niet een perfecte dag om een nieuw anky pad te kopen? Knipoog Tong uitsteken

Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-04 10:18

Kleintje schreef:

Alhoewel... is dit niet een perfecte dag om een nieuw anky pad te kopen? Knipoog Tong uitsteken


Ik zou het gewoon lekker doen... let go, let go!

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 10:25

Hmm wie verrast mij??? heb nog helemaal niks gehad

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 10:28

"onze" 'secretaresse' heeft een dikke bos bloemen op haar bureau Lachen

Al is er elk jaar wel weer de discussie of wij dat dan niet 'verdienen' Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 10:29

Bij ons krijgen alle ondersteuners wat, niet alleen de secretaresses.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 10:32

Sja ik ben niet echt ondersteunend, draai mijn eigen projecten Scheve mond
Maar wel in zoverre ondersteunend dat de 'baas' het in zijn uppie niet kan Knipoog

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 10:40

Onze bestuursadviseur belde mij 'GEFELICITEERD'. Ik zeg 'waarmee'??? Verward Zegt ie met Secretaressedag Haha!. Ik lachen. Hij ging het nog goedmaken zei hij.

Van onze leidinggevende kregen we heel lief een doosje belgische bonbons. Prachtig ingepakt. Echt lief van haar.

Tja en mijn wethouder? Ach, die is overal met zijn hoofd behalve bij presentjes Haha!.

Laatst mailde EJ me dat hij een paashaas had gekregen. Toen belde mijn wethouder dus ik zeg 'waarom krijg ik geen paashaas'? Zegt ie 'wie heeft er een gehad dan?'? Ik zeg 'EJ' 'oh' zegt ie, 'wat banketstaaf voor hem' Verward. Ach, hij heeft altijd een antwoord overal op Haha!.

Maar goed, ikm ag niet klagen met hem hoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 10:41

Leuk zo'n dag! OK dan!
Dames geniet ervan! Vork
Maar wat ik niet snap he... Waarom WEL een secretaresse dag en niet een systeembeheerdersdag? Secretaressen zijn niet de enige die onmisbaar zijn binnen een bedrijf...