Getuigschrift?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
lies

Berichten: 9626
Geregistreerd: 09-11-01

Getuigschrift?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-04 23:37

Kan iemand me helpen met de opmaak van een getuigschrift voor een ex-werknemer?
Ik heb al wat rondgegoogled, weet inmiddels wat er ongeveer in moet komen te staan, maar de opmaak kom ik niet helemaal uit.

Wie heeft er eentje liggen en/of kan me helpen?

Apple

Berichten: 76189
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Bij het strand

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 00:08

Ik heb bij de getuigschriften die ik schrijf een vaste lay-out.

Bovenaan, gecentreerd, met een grotere puntgrootte en mooi lettertype zet ik 'Getuigschrift'
Vervolgens daaronder een alinea waarin ik vertel dat Pietje Puk, geboortedatum huppeldepup, van die datum tot en met die datum in dienst was bij XXXbv in de functie van X. Hij heeft hier, hier en hier aan gewerkt

Dan een alinea met positieve punten: harde werker, goede inzet, opdrachtgevers tevreden. Ook wellicht iets over extra activiteiten als lid van OR of bestuur van personeelsvereniging (eventueel in extra alinea).

Dan iets over 'wij wensen Pietje Puk veel succes met zijn verdere carriere'

Namens XXX BV, functie/naam/handtekening/eventueel bedrijfsstempel.

Ik probeer meestal een beetje mooie lay-out te krijgen, alles een beetje goed verdeeld over de pagina. Als ik weinig te melden heb (getuigschriften horen altijd positief te zijn) kom ik vaak niet verder dan een opsomming van de werkzaamheden en de functie en blijft de alinea met echt positieve punten achterwege. Dan rommel ik wat met puntgrootte, witregels en bladspiegel om het netjes te krijgen Haha!.

lies

Berichten: 9626
Geregistreerd: 09-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-04 08:47

Dankjewel Apple.
Ik denk dat het hiermee wel gaat lukken Lachen