Hoe klinken opgeblazen boxen? :D

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Hoe klinken opgeblazen boxen? :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-04 02:00

Hmm, ik als rasechte pc/'whatever is technical' nerd Bloos heb volgens mij een beetje mijn computerboxjes opgeblazen.. Haha! of nee Boos!
Ze maken nu bij elke basdreun zeg maar een soort kkggrrr-geluid! Niet heel hard ofzo, maar toch, best storend.
Is heb ze volgens mij nooit echt heel KEIhard aangehad, misschien alleen die ene keer toen we de clip van Benny Benassi's 'Satisfaction' na gingen doen.... Schijnheilig "Push me and then just touch me till I can get my satisfaction" en dan zo'n drilboor...

Nouja, in ieder geval, is dit hopeloos of kan ik er iets aan doen??

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 02:01

Als je ze op hebt geblazen doen ze denk ik helemaal niets meer Tong uitsteken
Denk dat je wel wat te veel hebt gevraagd van de boxjes Knipoog
Maar Benny Benassi gaat toch niet zo hard? Vind de bass nog wel meevallen? Tong uitsteken

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-04 02:01

Niets aan te doen dus? Just live with the consequences then?

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 02:02

Ik denk het wel persoonlijk... Als het niet te dure boxen waren kun je overwegen nieuwe te kopen Tong uitsteken
Doe ik altijd als ze beginnen te kraken Haha!

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-04 02:15

Hmm dat is nou net altijd jammer. Dat van dat 'nieuwe kopen'. Ik wil een geldboom in de tuin, ik heb een negatief fortuin! (sorry, KvK, het is laat, heb een beetje een *bui)
Ze waren niet echt heel duur nee, bij mijn nieuwe pc gekregen, dus zal wel geen topkwaliteit zijn geweest die ze er zomaar 'bij' doen....

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132059
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 08:53

Als je je boxjes opgeblazen hebt (de symptomen lijken er wel verdacht veel op Knipoog) dan is daar helaas niets meer aan te doen.
Het enige alternatief lijkt mij echt om een boompje te planten en nieuwe te kopen Ach gut

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 08:55

Het klinkt idd alsof het tijd is voor nieuwe boxjes...

Enne, als die boom er staat, waarschuw mij dan even, ik kom wel helpen oogsten Knipoog Haha!

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-04 13:12

Natalie schreef:
Het klinkt idd alsof het tijd is voor nieuwe boxjes...

Enne, als die boom er staat, waarschuw mij dan even, ik kom wel helpen oogsten Knipoog Haha!


'Pas als er bankbiljetten groeien op mijn rug, ben jij de eerste die het hoort! kom dan nog maar eens terug! Ben Sinterklaas niet! *Sinterklaaaaaaaaaaaas*" Haha!

Ik kijk het nog wel even met ze aan en als het echt te erg wordt, ga ik maar eens langs bij een computerwinkel voor nieuwe.
Jammer dat ik nog lang niet jarig ben! Haha!

Ilsuhhh

Berichten: 327
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 13:33

Als er een mediamarkt in de buurt is moet je daar eens kijken, ik heb ze daar niet zo lang geleden gekocht voor 2.95 euro (ja echt waar!) en ze doen het prima!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 13:38

Klinkt inderdaad als opgeblazen boxjes. Je hoeft ze niet hard aan gehad te hebben hoor. Dat de een wat meer kan hebben dan de ander ligt aan de kwaliteit en het aantal watt.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 13:39

Ilsuhhh schreef:
Als er een mediamarkt in de buurt is moet je daar eens kijken, ik heb ze daar niet zo lang geleden gekocht voor 2.95 euro (ja echt waar!) en ze doen het prima!


Ze hoeven inderdaad niet duur te zijn, als het je er alleen omgaat dat ze geluid geven kun je heel goedkoop uitzijn. Als je wat meer eist ben je meer geld kwijt.

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-04 15:04

Dorée schreef:
'Pas als er bankbiljetten groeien op mijn rug, ben jij de eerste die het hoort! kom dan nog maar eens terug! Ben Sinterklaas niet! *Sinterklaaaaaaaaaaaas*" Haha!


Damn, Paashaas is ook goed hoor Schijnheilig Knipoog

Nu ja, niet geschoten altijd mis... Haha!