Wat moet ik hiermee aan? Dipje, rug, dokter enz.

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-04 00:15

Ik zou in ieder geval ene andere dokter laten kijken, en zeker eens aan hem vragen of de dokters van tegenwoordig niet een soort van beroepsgeheim hebben.

Als je last hebt moet er iets aan gedaan worden, klaar.

Gelukkig heb ik ene geweldige huisarts al zie ik hem gelukkig heel erg weinig.

Ik ben vroeger ook geweldig van een paard afgestuitert, last van mijn rug maar wou niet naar een dokter, uiteindelijk wel gegaan, zat eht 1 en ander niet goed in mijn rug kwa wervels...dus ik ok..en weer weggegaan Haha!
Jaren lang emt pijn in mijn rug gelopen totdat we dus mijn huidige huisarts kregen, die keek en verwees me door richting manuele therapie, kortom ik zou eens gekraakt worden want mijn hele wervel zat schots en scheef.
Half jaar therapie gehad, nergens meer last van *nou ja...sommige dingen zijn niet meer te verhelpen...maar in ieder geval stukken midner last*
De eerste keer had ik verschrikkelijke hoofdpijn en misselijkheid....ja logisch...mijn lichaam moest weer helemaal wennen en ik was dat lekkere losse gevoel in mijn rug niet gewend, alles deed altijd pijn en zat altijd strak.

Kan je wel aanraden eens lans een "kraker" te gaan, als er iets fout zit voelen ze dat, en zo niet kan je altijd nog doordrammen bij ene andere HA om foto's te laten maken ervan.

Wees niet bang dat je misschien niets meer met paarden kan doen als je een foute uitslag krijgt....dat idee had ik ook...en achteraf bleek dat ik gewoon veel eerder aan de bel had moeten trekken en dan had het allemaal niet zo erg hoeven worden.

Ik denk dat iedereen wel een rotervaring heeft met HA, tegenwoordig zijn ze makkelijker...pijntjes gaan wel weer over, moe daar slik je gewoon wat voor en ga zo maar door.

Collega heeft na ik denk wel een jaar zijn HA eindelijk zover dat ze foto's gaan maken van zijn rug...hij kan niet eens meer normaal ene dag in de winkel staan want dan verrekt die van de pijn...dat het zover heeft moeten komen is gewoon te belachelijk voor woorden.

Dus kom voor jezelf op, zoek een goede second opinion en succes ermee

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Aalmel, Boheme, goldith, GoogleAdsense, ingvdh, Jessica_1998, lovemyhorse1, meintje, Rijsa, Rooss_24, Shetje14, Vagabondo en 83 bezoekers