Update nieuwe baan: vind er niks aan....

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

marina

Berichten: 5151
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 18:36

Idd gewoon een kans geven! Zo makkelijk is het tegenwoordig niet meer om een leuke Schijnheilig baan te vinden.
Misschien valt het wel hartstikke mee!


marina

Berichten: 5151
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 18:53

Laui! schreef:
Ligt eraan waar je woont. Ik had in februari de keuze uit twee banen die mij allebei leuk leken. Eentje was voor drie maanden een projectje, met daarna zicht op een aanstelling bij het bedrijf. De ander was 1 of 2 maanden en daarna een jaarcontract (bij wederzijdse tevredenheid).
Heb er echt lang over na moeten denken. De eerste was leuk, maar bij de tweede kende ik het bedrijf al, zat er al 2 maanden en had het er reuze naar mijn zin (alleen maar aardige mensen). Bovendien was het toch 5 km dichterbij (op de fiets is dat wel een plus). Voor mij was het dus wel degelijk makkelijk om een baan te vinden, en in de afgelopen weken ben ik nog steeds gebeld met redelijk leuke banen Scheve mond, maar goed, nu heb ik dus een contract van een jaar met uitzicht op een vaste baan. Heb het wel super naar m'n zin. Of ik dit tien jaar blijf doen? Neuh, maar het is zo'n grote instelling dat ik dan binnen de hekken wel een ander leuk baantje met een nieuwe uitdaging vind Knipoog (nu eerst dat vaste contract maar eens binnenslepen).
Er is een dingetje wat mij wel tegenstaat: ik moet nu ondersteunend werk doen voor een andere afdeling en die zien mij het liefst 10 jaar archiveren. Dat zie ik dus helemaal niet zitten, maar vanuit de directie is bepaald dat er 3 uur per week vanuit onze afdeling moeten komen en het liefst met terugwerkende kracht vanaf januari. Ik zie dus een hele grote donkere wolk hangen en als mijn leidinggevende het niet voor elkaar krijgt stap ik echt naar de directeur. Ik had namelijk ook nog een half aanbod elders op het terrein in het ARCHIEF, drie keer raden waarom ik dat heb afgeslagen... Scheve mond Knipoog

Wow goede opleiding genoten Knipoog ?
Ken er hier meerdere die niet aan de bak kunnen komen, en die echt alles aan willen pakken!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Anke_, Antonius, Arlette1991, ComscoreBot, desireeee_x, EsmeeKKK, GoogleAdsense, Iris_Casper, kimberly1995, Lizenlotte, Nightingale, noordje, Perros, really_me, sandra1312, sasja0705, savieralover, Tink89, wiifke, xColorCross, xReetch en 65 bezoekers