Yeah..ik heb eindelijk mijn zin....

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Yeah..ik heb eindelijk mijn zin....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-04 17:46

En heb het ventje overgehaald om een....MOTOR.... te gaan kopen.

Het zal een Suzuki GSX600F gaan worden want deze dame wil er natuurlijk door de weeks ook op rond scheuren.....

Ventje mag hem af en toe ook wel eens lenen.... Haha!

Dus je snap wel dat ik helemaal blij ben....

Nog meer motormuizen op Bokt?????????

** Als je de beste zitplaats in huis wilt, zul je de kat moeten verplaatsen **
** Pas heeft iemand mij een schattig katje gegeven.... en het katje is van mening dat iemand mij aan hem heeft gegeven **


Tartuffo

Berichten: 1630
Geregistreerd: 30-06-03
Woonplaats: Hier aan de kust....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-04 07:40

Ohhhhhh genoeg motormuizen op bokt........

Ik heb zelf nu 10 jaar mijn rijbewijs en ben begonnen met een Suzuki GSX400X Impulse... een echt scheurdingetje. Daarna een GXS600R en toen mocht ik meedoen met de grote jongens met een Honda CBR1000 en toen heb ik hem verkocht en alweer 6 jaar niet gereden ook omdat Ventje zijn rijbewijs niet had. Maar nu gaan we ervoor... gaaf hoor. Kunnen we een Boktmeeting voor motormuizen gaan houden.... zou wel stoer zijn.

Zodra we hem hebben gekocht volgt de foto's... want dan zijn we natuurlijk helemaal *trots*... OK dan!
Laatst bijgewerkt door Tartuffo op 14-04-04 07:41, in het totaal 1 keer bewerkt

** Als je de beste zitplaats in huis wilt, zul je de kat moeten verplaatsen **
** Pas heeft iemand mij een schattig katje gegeven.... en het katje is van mening dat iemand mij aan hem heeft gegeven **

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AmberG, AmyJamess, BelgenGek, BLEXBot, bora, Dee_Es, Fee_, Googlebot, Kidde, laura_estee, linoleum, m0niekkkie, Malissaa1, redbutton, TheNovelist, Witje2, YandexBot en 58 bezoekers