incest

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

incest

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-04 10:26

NIet schrikken, er is geen sprake van verkrachting hoor. Ik heb het nu over mijn konijnen.....

Ik ben dus 2 weken op vakantie geweest en ik gaf mijn 6 konijntjes te verzorgen aan jan. Hij was toen ik terug kwam vol of over HObbit, dat vond hij een prachtig konijn. HObbit heeft met Plukkie jonkies gekregen, Pepe, Charlie en Poemel. Die waren er dus ook. Maar inmiddels is Hobbit gecastreeerd, evenals Roger Rabbit.

Helaas wist jan niet van de castratie, hij had Hobbit bij een van zijn eigen voedsters gezet, grinnik. Baalde hij effe....

Maar Pepe ging aan de gang met zijn zusjes Charlie en Poemel, dus daar heeft Jan een stokje voor gestoken. Hij zette Pepe bij zijn moeder Plukkie en bij roger Rabbit.

Die konijnen doen echt achterlijk, waardoor Jan een beetje in de war raakte. Ze dekten allebei Roger Rabbit, mijn gecastreerde ram, waarvan Jan dacht dat het een voedster was. VAn Plukkie dacht hij dat ze een ram was, maar die heeft dus nu inmiddels een nestje van haar zoontje Pepe....

Dus ik zei al "straks heb ik 2 koppige konijnen!", maar Jan zei dat het zo'n vaart niet zou lopen. Het nestkastje is zorgvuldig dichtgestopt door plukkie, dus ik kan niets zien. Ik durf het nu ook niiet op te tillen, bang om iets te verstoren. Afijn, we zien wel hoe het afloopt.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 10:30

*grin* Jij ook met je konijnen *LOL*.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-04 10:33

sja ben er wel mee bezig. En vorige week ging verdorie Hobbit dood. DAt vond ik toch erg! Ik dacht dati k hem nog kon helpen maar hij heeft het niet gehaald. Ik heb hem begraven in de tuin. En het was zo'n fijn konijntje!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 10:37

Erg is dat. Als je vermoed dat ze wat mankeren is het 9 van de 10 keer al te laat Scheve mond.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-04 11:17

Dat klopt inderdaad. Die ochtend was er geen vuiltje aan de lucht, maar die middag lag hij al voor pampus. Arm beestje.

NANZA
Berichten: 738
Geregistreerd: 05-03-02
Woonplaats: brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 12:16

Nou Desiree, wie had durven denken, nu al kleintjes, toch???? Ben benieuwd, janneman zal er vast el een paar willen overnemen, hahahahaha

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 12:53

Tssss... Dieren!? Mijn kat Winkey was er ook een van incest. Zijn vader had op zijn eigen dochter gezeten en daar kwam Winkey uit Verward

marina

Berichten: 5151
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 13:33

ons vrouwtjes konijn wil met de kat van ons, vind de kat overigens wat minder. Dat konijn springt er echt zo op. Maar mijn gecastereerde rammen mogen niet eens in de buurt komen. Het blijven vreemde beesten die nijnen, maar wel erg leuk Lovers

annefloor

Berichten: 1902
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Bloemendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 15:34

Ik dacht al over dit onderwerp gaat toch niet iemand ene persoonlijk verhaal vertellen maar oke dit vind ik een leuker verhaal.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-04 15:40

annefloor schreef:
Ik dacht al over dit onderwerp gaat toch niet iemand ene persoonlijk verhaal vertellen maar oke dit vind ik een leuker verhaal.

Sja, dit heeft toch minder impact op persoonlijk gebied he. Haha! Die domme plukkie weet niet eens dat die jonkies van haar zoontje waren.... Intussen stik ik wel van de nieuwsgierigheid en kan ik daar niets mee....

Branca

Berichten: 6138
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: ZO Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 16:17

Bah bah..vieze konijntjes heb je. Erg onwetend ook.
Maar goed dat ze het niet weten, anders maken ze er nog een zaak van ook!
Maar nu ben je zelf ook een soort van moedertje geworden! Knipoog Hahahah die Desiree.

wynoah

Berichten: 1650
Geregistreerd: 23-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 22:40

Ach arme hobbit dood..
Je was steeds zo druk voor hem bezig, zonde zeg.

2koppige konijntjes zullen het niet worden hoor. Wij hebben ook wel eens zo'n ongeluksnestje gehad van moeder en zoon. Waren allemaal gezond hoor.

zilla

Berichten: 1167
Geregistreerd: 13-04-03
Woonplaats: Landsmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 22:53

ik ken het, 'k heb hier ook een incest konijntje zitten....
Papa was ontsnapt en bij dochter gekomen..... Nu heb ik dus met drie konijnen een papa, opa, moeder, moeder en dochter Tong uitsteken

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 23:54

Haha, je kan wel een soap maken over jouw knijntjes!! Haha!