Help, m'n konijn ging gisteravond dood maar leeft weer....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-01 13:38

ooohh wat een geweldig nieuws dan!!!
Heb gister ook zoiets mee gemaakt. Ik had de hamster van het broertje van mijn vriend vast (lloyd). Op een gegeven moment nam lloyd hem over een ging batchi (de hamster Haha!) heel raar naar adem snakken. Ik zei dus tegen Lloyd dat dat niet goed was en pakte batchi en keek naar hem. Duwde een beetje op zijn borst en heb hem mond op mond beademing gegeven Haha!
Toen legde ik hem op de stoel en viel hij om. Paar keer spastisch trekken en naar mijn mening was het gebeurt Scheve mond\
Arme Lloyd vroeg wat er was. Ik heb maar egzegd dat hij moeute had met ademen. Zo zag het er ook uit trouwens... Nog een paar keer mond op mond beademing gegeven en ineens ging hij weer langzaam bewegen en nog geen 2 minuten later liep hij vrolijk rond?!?! Damn ik schrok me echt kapot! had niet geweten hoe ik dat kleine ventje had moeten vertellen dat zijn hammie dood was op eerste kerstdag Huilen

Maarja, dat was dus The Returns Of Batchi *LOL*

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _AB_, Amazonbot, cinniz123, ComscoreBot, fohadie, HELder, IASCrawler, Laj1, lovelys, Plonspony, Poosje81, winnetou4502, YandexBot en 160 bezoekers