Hoezo maf !!!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Spirit05
Berichten: 14
Geregistreerd: 12-11-01

Hoezo maf !!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-12-01 12:48

Kan aan mij liggen hoor maar elke x als ik er een topic op zet is ie er weer heel snel vanaf verdwenen !!!!!
Wie doet dit , en waarom elke x mijn berichten ???

Extreme duivel Boos!

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-01 12:54

mm.. misschien zijn het 'foute' berichten, die niet aan de regels voldoen Verward
Dan wordt het topic er door een moddie vanaf gehaald, verwijderd dus.
Meestal krijg je dan wel een PB waarom.

Het kan ook zijn dat er een of andere bug in de nieuwe versie zit Verward Kun je beter even aan een van de moddies vragen

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-01 15:02

Of ze worden verplaatst omdat ze bijvoorbeeld niet op Algemeen thuishoren maar op het jeugdhonk. Het kan ook zijn dat niemand er op reageerd, dan verdwijnt je topic langzaam in de zee van afgeschreven topics en zie je de topics waar wel op gereageerd wordt naar boven komen.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-01 17:45

Om ze terug te vinden kun je beneden aan je eigen bericht op profiel drukken, en dan staat daar ergens rechts Kijk naar berichten van deze gebruiker. Dan zie je een lijst met al je berichtjes staan, ook als je op iemand anders hebt gereageerd? Misschien kan ik hier wel een link naar jouw berichtjes zetten...

Laudine (moderator)

edit: deze: http://www.bokt.nl/forums/search.php?se ... lts=topics als het goed is kom je nu bij je eigen berichtjes uit.