Terugblik op 2001 wat vonden jullie ervan

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Munji

Berichten: 447
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Voorhout

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-01 10:54

Frusty Lachen In januari eindelijk de beslissing genomen om bij mijn toenmalige werkgever ontslag te nemen. Was een moeilijke tijd met veel gesprekken met de directievoorzitter om me te laten blijven....

Lachen Een nieuwe baan in maart.....

In mei is Munji geboren.... geweldige tijd gehad met mijn eerste veulentje.... Lovers Tevens ons eerste huisje gekocht! Lachen

In juli rechtzaak geweest met betrekking tot mijn oude concurrentiebeding! Mag niet bij klanten van mijn oude werkgever werken! Frusty Aangezien mijn oude werkgever een van de big 5 accountantskantoren is, zijn veel bedrijven voor mij verboden om te werken!

Van juni tot en met oktober is het wel heel erg druk geweest..... 8 uur per dag werken + aandacht geven aan 2 paarden en een veulentje werd op het laatst wel erg veel.....

Verdrietig In oktober veel last van mijn rug gehad, verder zowat op het einde van mijn latijn.

Verdrietig In november Munji naar een opfokbedrijf gebracht.... Na een aantal weken was hij gelukkig in de groep opgenomen en nu heeft hij twee vriendjes en zijn ze onafscheidelijk! Lachen Sleutel van ons nieuwe huisje gekregen en het helemaal naar onze smaak ingericht. Lachen

In december besloten om weer van baan te veranderen!

Ik heb heel benieuwd hoe 2002 gaat uitpakken! Party!!
Laatst bijgewerkt door Munji op 26-12-01 10:58, in het totaal 1 keer bewerkt


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Hootje, Kidde, Mutsie93, nano, pjer, PlukenKrul, Silly_Woman, xPabloBokt en 67 bezoekers