Heike lang in het gips

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
BartVB
Eigenaar

Berichten: 41658
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Heike lang in het gips

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-01 21:51

Weer nieuws van het Heike Front Haha!


Ze heeft vandaag weer wat nieuws over haar situatie. Zodra ze 20 minuten kan staan krijgt ze een gipsen corset (dat was al bekend). In het ziekenhuis hopen ze dat dat donderdag gaat lukken. Vandaag heeft ze een minuut of 10 kunnen staan en daarna werd ze zo misselijk dat ze snel weer moest gaan liggen..

Als ze dan eenmaal dat gips heeft moet ze eerst kunnen lopen en traplopen en dan mag ze naar huis. Het corset blijft dan echter een week of 12 zitten! Pff, best wel lang hoor..

Of ja, dat is de tijd die daar standaard voor staat.. Anyway, in die tijd kan ze als het goed is gewoon een hoop doen (schoenen strikken enzo Knipoog), ze mag alleen niets zwaars tillen en ook longeren is er niet bij.. Verdrietig

Daarna komt dus nog de revalidatie.. All in all is ze dus nog best een hele tijd bezig... Maar het goede nieuws is dus dat ze met een beetje geluk al behoorlijk snel thuis is Party!! Party!!

BTW gisteren kwam er een gigantische Bokt (Western) delegatie op bezoek! Erg gezellig en ze hadden erg veel kaarten en knuffels bij zich (van die pluche knuffels in case you're wondering) Haha! Ontzettend lief van jullie! Heike was er echt heeeeeel erg blij mee Haha! Weet niet wat ze leuker vond, de kado's of de paardenlucht Knipoog Haha! Thanks a LOT!

(voor als je de voorgeschiedenis gemist hebt: http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=34592 )

divana

Berichten: 948
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-01 21:54

nou al met al tog best wel goed nieuws!! sterkte met alles!

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-01 21:54

hmm jij bent zeker erg vaak bij Heike, goede vriend bewijst zich Haha!

ff serieus, ben blij dat ut beter gaat want was nogal geschrokken van de titel van toen.
Doe dr de groeten als je dr weer ziet (als iedereen dat maar neit zegt Knipoog )

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-01 22:09

wat lekker voor Heike zeg. kan ze straks wel gewoon weer even bij barley kijken en lukkie knuffelen.

misschien zelfs met oud en nieuw thuis Haha!

Dennis

Berichten: 31466
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-01 22:11

Heel veel sterkte! En zo snel mogelijk beter worden.
Ik blijf het nieuws natuurlijk volgen!

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-01 22:18

wat een fijn nieuws. niet leuk 12 weken in een corset, maar beter als in het ziekenhuis. als ze thuis is kom ik haar lekker even opzoeken, zeg dat maar vast. neem misschien paulien en stef wel mee. heeft ze lekker wat gezelschap. veel sterkte en ik hoop haar gauw weer op bokt te zien. xxx lonneke

marije b
Berichten: 1664
Geregistreerd: 10-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-01 23:24

wat mooi dat ze niet zo lang in het ziekenhuis hoeft te liggen!
maar ja die corset 12 weken om is wat minder Scheve mond\ ik hoop dat ze er gauw bovenop komt!
is mijn kaartje trouwens goed terechtgekomen?
doe de groeten aan heike van mij!
marije

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-01 00:12

We hebben dat lekkere paardenluchtje met plezier voor Heike mee genomen hoor...was erg leuk om haar zo lachend diep te zien in ademen...*grinnik*...ik vraag me af wat haar kamergenoten er van vonden...hebben die al om overplaatsing gevraagd... Haha! Enne...ik vind dat Heike zich er dapper doorheen lijkt te slaan hoor, als ze zo de moed er in houdt zal ze vast voorspoedig herstellen! Wens haar er nog maar heel veel succes en sterkte mee!

Sprite

Berichten: 608
Geregistreerd: 03-07-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-01 00:20

Jammer dat m'n batterij op was anders had hier een foto gestaan van Heike onder een bult knuffels. Gezellig ook die ballonnen aan het bed en een muurtje vol kaarten achter haar Lachen

gillian

Berichten: 4418
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Haarsteeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-01 11:49

wat fijn dat alles weer goed komt!!
wens haar maar veel beterschap en natuurlijk een hele fijne kerst!!
toedeledoki
gillian

zita

Berichten: 754
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-01 11:53

wat een geweldig nieuws voor jullie!!! heel erg veel sterkte!!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-01 15:07

wat een goed nieuws!!!! echt fijn dat t al zo snel weer beter gaat met Heik!! 12 weken is idd wel lang maarja ze is dan in ieder geval thuis en mag weer wat doen enzo. scheelt toch best veel!
en ze kan naar barley toe Lovers

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-01 15:52

goh bart, neem aan dat jij nu de kunst van het longeren moet gaan leren? Haha!
Wens Heike maar succes van me!

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-01 16:47

He, wat een fijn nieuws zeg!!
Ik hoop dat je heel snel weer ter been bent!

En voor die paardenlucht.. volgende keer nemen we wel gewoon een zakje paardenhaar en paardenpoep mee *LOL* Haha!

ikke

Berichten: 37542
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-01 16:54

Dat is bluf Assie!

Overigens vond ik het wel lachen, dat verbaasde gezicht van Heike toen iedereen binnen kwam.
Voor wie er niet bij was: Ik was apart ernaar toe gereden, en eerder aangekomen dan de anderen. Vervolgens doodleuk niks gezegt dat de anderen er ook aankwamen.

Cowgirl

Berichten: 23743
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-01 16:58

Das goed nieuws, en fijn dat mijn knuffel is aangekomen Haha! Haha!
Ik hoop dat ze oud en nieuw thuis kan vieren.

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-01 17:01

ikke schreef:
Dat is bluf Assie!

Wat nou bluf...? Moet alleen zien te regelen wanneer de volgende keer is: Wie gaat er mee? Een zakje paardenhaar en paardenpoep naar Heike brengen?

[edit] Nu ik erover denk, ik heb hier nog een stuk hoef liggen (afgeknipt bij anita sr door de hoefsmid Lachen ) Die ruikt nog heerlijk naar paard, alleen zitten er wel een boel glitters op , per ongeluk Knipoog . Wanneer zal ik hem komen brengen? [/edit]

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-01 10:47

Wat een goed neiuws zeg!!! Ik moet zeggen dat ik ook behoorlijk schrok van het nieuws. Ik zat nog middenin mijn stage en toen hoorde ik tijdens een telefoontje van maarten wat er gebeurd was. Dat was ff slikken.... ik meteen afkloppen dat er met mij nog nooit wta gebeurd was... Je wordt wel weer even met je kop op de feiten gedrukt. Heike meis, heel erg veel beterschap! En uit welke mensen bestond die Boktdelegatie allemaal dan? Verward Wel erg leuk!

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-01 12:13

boktdelegatie: Chrico, Oebele, Sprite, Jac, Vikki, nog iemand maar daar ben ik de naam even van kwijt, ikke (Gery dus) en dan nog ik zelf. Volgens mij heb ik ze dan allemaal
En in de doos zaten knuffels van de mensen die helemaal verslaafd zijn aan de boktchat: Frank, Linet, Chrico, Moosie, Sandra k, Sprite, eehh.. volgens mij Jos en nog een paar Verward En ik had er ook eentje in gedaan Lachen
Volgens mij waren dat ze allemaal

Was heel erg leuk en vandaag ga ik bewijzen dat het GEEN bluf is *LOL*