Wat gaan jullie vandaag doen?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Wat gaan jullie vandaag doen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 09:42

Eerste paasdag, de meeste mensen hebben een druk schema vandaag. Ik ben benieuwd wat jullie vandaag gaan doen.

Mijn vriend en ik moeten zo naar Nunspeet toe, naar mijn ouders. Gezellige paasbrunch met wat vrienden en familie. Dus ik ga me zo maar haasten. In bad en dan gauw rijden.

Fijne dag allemaal!!

IloveShets

Berichten: 3397
Geregistreerd: 05-09-03
Woonplaats: Nunspeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 09:49

Heeeeeej kom je zo lekker bij mij in de plaats hahaj ik woon ook in nunspeet Haha! waar wonen je ouders? Misschien kom ik dan even langs met Hercules alsk van me ouders naar de shetjes mag hahaj.

Tomaatje

Berichten: 2505
Geregistreerd: 16-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 09:49

Lekker niets Lachen Ik ga zo ff naar m'n paard. En dan naar vrienden toe een dvd kijken ofzow. Gelukkig hoefde ik van m'n pa niet thuis te blijven voor m'n opa en oma, ik haaaaaaat familie bezoek... Bloos

Fijna paasdagen voor iedereen! OK dan!

_Priscill_

Berichten: 5715
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 09:53

ik ga lekker rustif aan doen vandaag.

mijn vriend komt om 12 uur naar mij toe.
en dan vanavond ga ik naar het paasvuur in deurningen toe.
en ik moet m'n kamer nog een beetje opruimen voor als me vriend komt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 10:03

IloveShets schreef:
Heeeeeej kom je zo lekker bij mij in de plaats hahaj ik woon ook in nunspeet Haha! waar wonen je ouders? Misschien kom ik dan even langs met Hercules alsk van me ouders naar de shetjes mag hahaj.


In het Zandenbos precies aan de grens met het Belvedere bos. We spreken een andere keer wel even wat af want ik heb echt een mega drukke dag. Een hoop familie die ik lang niet gezien heb enzo...

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 10:14

Ik ga het broertje van mijn vriend helpen verhuizen naar Venlo.... Niet helemaal wat ik in gedachten had voor de Pasen maar goed Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 10:15

Ik ga waarschijnlijk naar het bos, de Koniks op de foto zetten. Lachen

IloveShets

Berichten: 3397
Geregistreerd: 05-09-03
Woonplaats: Nunspeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 10:17

Sorane"]
[quote="IloveShets schreef:
Heeeeeej kom je zo lekker bij mij in de plaats hahaj ik woon ook in nunspeet Haha! waar wonen je ouders? Misschien kom ik dan even langs met Hercules alsk van me ouders naar de shetjes mag hahaj.


In het Zandenbos precies aan de grens met het Belvedere bos. We spreken een andere keer wel even wat af want ik heb echt een mega drukke dag. Een hoop familie die ik lang niet gezien heb enzo...
[/quote]

Haha oke, is toch te ver voor Hercules! Haha!

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 10:23

Even naar de paardjes Haha! De veulens eruit gooien, het is prachtig weer! En vanmiddag ga ik naar de kerk. Eigenlijk best wel een rustige dag!

lindatje

Berichten: 5856
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 10:24

Ik heb straks pas de deux wedstrijd Haha! Verder ga ik niks doen....

veer

Berichten: 1520
Geregistreerd: 14-08-03
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 10:31

Leuk, een pas de deux!
Ik ga vandaag eigenlijk niets paas-achtigs doen, m'n moeder werkt vandaag gewoon (ziekenhuis) en m'n ouders zijn gescheiden dus... Vanmiddag naar m'n paard, lekker rijden of longeren. En nog wat huiswerk maken zodat ik morgen hopelijk met 'n vriendin naar 't strand kan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 10:31

Eerst naar stal, wat paarden in de paddocks omruilen, dan uitmesten, voer klaarzetten en rijden. Paarden weer binnenzetten en naar huis om te douchen en verkleden, want ik ga toch nog een beetje pasen vieren Schijnheilig.

Eerst vanavond gourmetten bij mijn ouders en daarna even naar mijn tante. Mijn oma viert daar pasen en ik zou haar weer naar huis brengen daarvandaan.

Babsiej

Berichten: 6236
Geregistreerd: 23-09-02
Woonplaats: Aan het eind van de wereld

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 10:36

Ik ga zo mijn knollie verhuizen naar een andere stal Lachen

Donna1
Berichten: 997
Geregistreerd: 25-01-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 10:46

ik ben nu aan het werk ach ook dat hoort erbij en morgen ook

Lennon

Berichten: 4342
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Belgisch Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 10:56

Ik ben bij m'n vriend thuis...
Vanmiddag paasdiner door vader van m'n vriend gemaakt, en wat er de rest van de dag op de planning staat heb ik nog geen idee van... Het zal wel even duren eer we van tafel zijn (het ruikt nu al erg lekker hier in huis dus ik kijk er wel naar uit)...

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 11:17

Niet veel bijzonders. We hebben net gebruncht en Imker en Vienna staan al buiten. De stallen zijn gemest en ik ga straks even naar een vriendin toe.
Vanavond gaan we naar mijn ouders om chocoladebollen te eten Vingers aflikken .

KeeK

Berichten: 3748
Geregistreerd: 08-02-04
Woonplaats: Huis ter Heide

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 11:20

Ehm... ik hoop dat ik mezelf er toe kan krijgen m'n proefwerk Grieks te gaan leren en verder beetje bokken, msnen, enz...

Sylhouet

Berichten: 4532
Geregistreerd: 17-06-03
Woonplaats: Vierhouten

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 11:22

Nou, ik ben vandaag jarig Haha!
Maar ik heb eerst mijn cadeautjes uitgepakt Knipoog en toen een paard gelongeerd.
Vanmiddag ga ik naar een clinic van Tineke en Imke Bartelds kijken Lachen in Winschoten...
en vanavond ga ik 3 paarden rijden en kan ik mn nieuwe spullen meteen "uitproberen"!
Echt pasen vieren, nee dus.
Morgen 2e paasdag, vieren we mijn verjaardag met familie etc. ('s ochtends eerst nog 2 paarden rijden Tong uitsteken )

nanka

Berichten: 3484
Geregistreerd: 18-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 11:24

Nou ik heb vanmorgen een lekker ontbijtje gekregen van mn vriendje..en ik ga eind vd middag lekker paardrijden,....

verder niks geen speciale dingen hoor!

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 11:25

Ehhm wat ga ik doen vandaag?!

Naja eerst heb ik geconstateerd dat ik met beter voelde dus heb ik me beter gemeld bij mijn werk, toen heb ik een soort van paasontbijt gegeten (morgen komt oma dus dan hebben we een uitgebreide paastafel Haha! ) en straks ga ik mijn bijrijdster helpen met rijden. Verder sta ik vandaag standby dus moet ik binnen een uur op schiphol kunnen zijn dus ben ik hard aan het duimen dat ik niet opgebelt word Knipoog

Oja als er nog tijd over is vandaag ga ik een plank boven mijn bed ophangen en mijn auto eens een keer goed uitmesten Zoals jullie kunnen lezen heerst er bij mij een echte paasgedachte Schijnheilig

annefloor

Berichten: 1902
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Bloemendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 11:27

Gefeliciteerd!! Nee ik ga echt niks interresants doen leren voor laatste tentemenweek en volgens mij waren mijn zusje en mijn vader van plan een spelletje te gaan doen dus voor deze ene keer maak ik een uitzondering en doe ik mee!!!

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 11:32

Zo eerst een taart bakken Tong uitsteken, dan een broek korter maken Scheve mond en tegen die tijd is m'n zusje er (waarschijnlijk al wel eerder). Morgen paasbrunch bij vrienden Cool , daarna theedrinken bij m'n schoonmoeder.... Scheve mond
We zouden eigenlijjk tweede Paasdag op jacht naar een eettafel (lekker burgerlijk! Haha!) maar daar komt dus niks van terecht.

RockyLover

Berichten: 4764
Geregistreerd: 09-08-02
Woonplaats: Hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 11:38

Linardsje23 logeert hier en we gaan alleen ff naar de paarden en verder niks doen. Morgen ga ik pas naar mijn oma.

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 11:38

Naar oma Boos!
En dan gaan we daar vanavond steengrillen...


Ik heb niet echt zin om naar oma te gaan, en zéker niet om te gaan steengrillen.

benneton

Berichten: 1548
Geregistreerd: 18-11-01
Woonplaats: Achtmaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 12:12

Gaaaap net terug van een slaapfeestje, nu even bokken, dan even paardrijden, dan naar oma, dan weer naar huis, eten, slaaaaaaapen en morgen lekker vrij Knipoog