Ik hoop dat het doorgaat!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-01 18:41

Hee wat leuk voor je!

Op Marktplaats.nl ? Was het soms deze?

Betrouwbare verzorger gezocht voor hele lieve D-pony (1.45). Rijervaring vereist. Voor 2/3 dagen door de week (dus niet alleen weekend), om te rijden, te poetsen, te voeren en stal mesten. Pony staat in 's Graveland in het Spanderswoud, buiten rijden is dus geweldig. Pony heeft veel liefde en aandacht nodig. Heb jij interesse? Mail mij dan (minimaal 13 jaar oud), Groet patricia

Aangezien jij het ook over 't spanderswoud hebt...
Want ik heb op die advertentie ook gereageerd, want ik zoek ook een nieuw verzorgpaardje (mn vorige is 3 weken geleden verkocht)...

Wel toevallig als we t over dezelfde hebben, maar aangezien jij dus eerder gereageerd hebt maak ik denk ik weinig kans Haha!


Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-01 13:16

Toevallig!
Ja ik vind het goed, weet alleen niet hoe die eigenaresse erover denkt? Want ik had haar gister gemaild, en nog geen mailtje terug gehad (jaja, wel begrijpelijk, een normaal iemand zit ook niet 24 uur per dag op internet Haha! )
Maar ik vind het ook niet erg als het niet mag hoor, dan ga ik gewoon weer verder opzoek Lachen

Een wit new forest ruintje die M2 gelopen heeft, da klinkt wel heel erg lief ja Lachen Schimmels Lovers


Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-01 18:55

Luna -> Gizmo? Je bedoeld Gizmo van Danella?
Deeze?
Afbeelding
Gizmo is idd heel leuk, alleen staatie in Nederhorst he, en dassun beetje ver. Spanderswoud gaat nog wel, maar als ik naar nederhorst wil zit ik bijna uur op de fiets, en dan zou ik daar dus ook doordeweeks heenmoeten, en da lukt nou net ook weer niet. Ik vind het trouwens wel een ontzettend stoer beest!
Suprise moeilijk? Nee vind ik niet, kheb 3 keer op hem gereden en in vond het een SCHATJE Lovers Deed geen pas verkeerd, weigerde ook nie enz... maargoed, ik snap wat je bedoeld Lachen
En mn ouders willen niet meebetalen, en een gemiddelde 14-jarige
verdiend geen 200,- per maand.. naja.. misschien wel, maar ik niet Haha!

maarja Melissa, Ik hoop voor jou dat het doorgaat!!

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-01 13:10

En ik moet nog een afspraak maken maar krijg maar geen antwoord op mijn vraag -> Precies, ik ook niet! (of bedoeld je niet van dat new forest ruintje...)

En ja, je kan daar best 's avonds rijden, ze hebben een verlichte binnenbak en een verlichte buitenbak dus dat moet lukken Haha!
Maandag zijn ze tot 00:00 open
dinsdag zijn ze de hele dag dicht
woensdag geloof ik ook tot 00:00 maar dat weet ik niet zeker
voor donderdag en vrijdag hetzelfde..
Zaterdag zijn ze van 9:00 tot 17:00 open.. Maar ik denk dat als je je "eigen" paardje hebt dat je ook nog best daarna kan rijden..
Zondag zijn ze ook de hele dag dicht, maar das geloof ik alleen voor de leseen, met je eigen paardje ken je gewoon de hele dag ryden..

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-01 18:37

Ja jij ook? Leuk! Ik heb morgen een afspraak met haar? Denk dat ze eerst wil kijken wie er t best bij Nico past ofzo!
Laatst bijgewerkt door Nintu op 27-12-01 20:14, in het totaal 2 keer bewerkt

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 13:06

Ik dacht al "heej waars Gizmo gebleven" Lachen Want hij(zij?) stond eerst gewoon bij Theo.

Nou ehh Luna > de meentweg op en over het bruggetje gaan, na het bruggetje is het de eerste echte opgang naar links waar je ook met de auto kunt rijden (= weiland met ponies naast). Bij deze oprit zie je een bordje van Natuurmonumenten met Hilverberg erop. Die oprijlaan dus uitrijden en dan zie je de boerderij met de stallen

Maar kdenkt dat als je met Luna komt, dat je daar nie heen ken (of wel.., heeb geen idee) maar nu weet je tenminste waar ut is Lachen

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 13:36

Gizmo is iets van Welsh/Arabier Lachen

Maarre Melissa, Ik ga er vanmiddag heen, ik laat je wel weten wat voor n schatje het is Haha!

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 18:49

Melissa, Het is echt een schatje! zoo lief!!

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 21:00

Nico Kwijl Lovers
Zoo lief Lachen Hij had gerold in het weiliand, hijwas helemaal zwart zowat Haha!
Echt een liefie issut!!!
Ik "moest" zondag weer komen, dan mag ik rijden (wil ze zien hoe ik rij etc etc)
Maar op welke dag kan jij dan? Want we hebben al afgesproken dat ik op Maandag, Dinsdag en Vrijdag zou komen, want dat kwam haar het beste uit ofzo..

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 21:56

Nee heb nog geen ruiterbewijs, heb me er al wel voor aangemeld... afw8en Lachen Geloof dat het ergens in April/Mei pas is Boos! Verdrietig

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-01 22:50

Mja, wel jammer hoor voor jou!!

Of er stallen vrij waren? *oef* nu vraag je me wat, hoezo dan, koop je een eigen paardje? Haha! Zover ik weet zijn op dit moment alle stallen bezet, maar misschien dat ze nog wel stallen vrij hebben, weet ik eerlijk gezged niet!
T is dr wel goedkoop! Bij de meeste maneges/prive stallen hier betaal je zo'n 700,- pmnd gemiddeld, daar is het maar 350,-!! Alleen moet je dan wel zelf uitmesten en 's avonds/eind van de middag zelf voeren (sochtends voeren ze wel) maar das dan nog niet duur he!

Jah? ik wil em ook! Boos!
Waar heb jij je ruiterbewijs gehaald? Was tie moeilijk? Ik hoor van een heleboel mensen dat ie supermakkelijk was, maar een meisje die ik ken was 4x gezakt en vond em supermoeilijk (Tsja sorry maar die weet ook geen reet van paarden Haha! )

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-01 18:32

jaja de kamphorst... daar hoef ik dus echt niet meer heen Misselijk !!
5 jaar is lang genoeg Lachen

maarreh.. zoals ik al gezegd had, ze hebben op dit moment 1 heeele nieuwe stal leeg, dus hurry hurry Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Black_Moon, ComscoreBot, Desty, Domi_94, douschka, hel1, lisanne87, pony33, Ufurio4e, YandexBot en 192 bezoekers