We hebben geen kerstboom meer....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tindra
Berichten: 2226
Geregistreerd: 22-10-01

We hebben geen kerstboom meer....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-01 14:33

Zielig he? Nu ben ik helemaal kerstboomloos. Onze kat heeft vannacht namelijk heel leuk onder de kerstboom zitten plassen. Bleeeeeeeh, echt zooooo smerig. Mijn moeder wilde het opruimen, maar het was al voor een deel in de vloerbedekking getrokken en ook in de mand waar de kerstboom in stond.
Nou, toen hebben we geprobeerd om de kerstboom ergens anders in te zetten. Met als gevolg dat het hele ding ompleurde. En oooveral lagen dennennaaldjes. Toen hebben we de boom maar buitengezet. Wel zonder ballen hoor hahaha.
Maar ik vind het wel errug kaal zo zonder boompje. Maar ja, het went wel....
Het stinkt hier alleen nog steeds naar kattenpies, die geur krijg je gewoon niet weg!!!!! Boos! Boos! Boos!

kojack

Berichten: 6397
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-01 14:36

hahaha
wij houden de katten altijd bij de boom vandaan
vorig jaar probeerde er een in te klimmen het gevolg het hele ding viel om kat geplet ballen kapot
hahaha
groetjes

Valerie

Berichten: 8604
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-01 14:46

aa jammer!!
ik moet altijd een kerst boom hebben hoor, anders vind ik het niet "echt" kerst Haha! Haha! Haha!

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-01 14:59

Bij ons liggen de poezen ook onder de kerstboom en af en toe rolt er eentje met een bal door de kamer. Kapot natuurlijk. Maar plassen doen ze netjes op het poezentoilet Pling

Ineke2

Berichten: 33114
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-01 18:29

Dan had je spul genaamd 'mispoes' op de kerstbomenstam moeten spuiten, te verkrijgen in de dierenwinkel of bij de dierenarts. Dan plassen de katten er niet meer tegenaan omdat de 'buitengeur' van de boom weg is. Voor de volgende keer misschien een tip Knipoog

Jammer hoor maar kerstmis is ook wel leuk zonder boom haha, laat alleen niet het eten ook nog opeten door de kat grinnik.

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-01 18:50

Haha, dat is niet zo leuk nee..
Onze kat is ook een kerstboom vernieler. Er zijn al heel wat ballen gesneuveld, ze gaat in de boom liggen en knaagt aan de takjes. Alle naalden vallen uit. Boos! Maar zo te lezen kan het nog erger. Lachen