wij geven het weg!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
harmvh
Berichten: 56
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Rosmalen

wij geven het weg!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-01 22:23

Heb je iets te adverteren?

Meld je dan voor 31 december 2001 20:00 aan en krijg het ad basic pakket (5 ads) Geheel GRATIS!!!!! Alleen voor BOKT leden! vemeld je bokt username en ontvang een account voor 5 ads geheel GRATIS!

kijk op www.paradepaardjes.nl

harmvh
Berichten: 56
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Rosmalen

wij geven het weg!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-01 22:34

harmvh schreef:
Heb je iets te adverteren?

Meld je dan voor 31 december 2001 20:00 aan en krijg het ad basic pakket (5 ads) Geheel GRATIS!!!!! Alleen voor BOKT leden! vemeld je bokt username en ontvang een account voor 5 ads geheel GRATIS!

kijk op www.paradepaardjes.nl


Ook kun je bij ons je eigen website promoten! heb je een eigen banner en site? meld je dan aan bij de banner exchange en ruil banners met andere!

Ook kun je GRATIS je website aanmelden als link!

Links die we voor 27 December 2001 binnen hebben staan er de 30ste op!
Banners tot 22:00 direct toegelaten tevens voor adverteer aanmeldingen!

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-01 22:46

GRRRRR, wat is dit voor een irri reclame? Ik kreeg ook al een vaag PB'tje van jouw. Boos!

harmvh
Berichten: 56
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-01 22:50

Simpel PR moet ook! daarbij komt hebben we jou als winnaar uit gekozen we dachten dat je het wel leuk zou vinden nou ja sorry dat we ook eens wat wilde doen! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel Extreme duivel

Wij wisten ook niet dat je kwaad werd! we willen gewoon helpen paardensport doorzichtig te maken op het web! waardoor informatie snel en simpel te zinden is! het zij via links op de site het zij via banners!

We mogen ons momenteel toch wel tot de top van nederland rekeken!

harmvh
Berichten: 56
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-01 23:02

En om het nog aantrekkelijker te maken! de eerste 10 inschrijvers ontvangen gratis een Paarden zak agenda voor het nieuwe Jaar! Heeft een echt Ledere Kaft! compleet met vacinatie planner en hoefsmid planner! vermeld ook handige info als telefoonnummer van dierenarts of hoefsmid!

Vermeld je bokt gebruikers naam als opmerking! en ontvang zo'n mooie Paarden pocket agenda!

Maar wees er snel bij want je pist snel naast het potje! (Bij overmatige interesse zal het aantal worden verhoogt naar de eerste 25)

visje

Berichten: 4546
Geregistreerd: 11-04-01
Woonplaats: Belgiƫ (Vlaams-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-01 23:14

Huh? Wat is dat hier allemaal... Verward Ik heb niets te adverteren en moest dat zo zijn dan zou ik daar zelf wel iets op vinden Frusty
En leuk dat je dat allemaal voor 'boktleden' wilt doen. Wat zitten de mensen tegenwoordig toch veel in met de doordeweekse boktleden. Boktleden alhier, boktleden aldaar... Misselijk "speciaal voor de boktleden"

harmvh
Berichten: 56
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-01 23:19

tja moet iedereen voor zich weten natuurlijk!

Afbeelding

(C) Paardentrefpunt.nl / YourSide ICT

Op de foto ziet u Lord Icipit, Ster Z2 Paard van W vd Donk
Overname alleen met toestemming van de auteur Your Side ICT / Paardentrefpunt.nl: info@paardentrefpunt.nl

geral

Berichten: 3604
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: hm niet belangrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-01 23:42

ben ff gaan kijken, keurig verzorgde site hoor, proficiat
binnenkort zal ik er nog eens wat beter naar kijken, maar de eerste indruk is goed
succes

harmvh
Berichten: 56
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-01 23:45

Bedankt!

Ik vindt het leuk te horen! Bloos Bloos

teun

Berichten: 544
Geregistreerd: 28-08-01
Woonplaats: Lieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-01 00:13

Harm,

Zie ook mijn PB.

Geweldige site, gewoon doorgaan.
Erg compleet opgezet. Moet verder nog uitgewerkt worden.
Shop is (nog) wat leeg.

Echt een aanrader. Nogmaals zeer compleet. Alle informatie over alles met de paardesport is er te vinden.
Kan niet van iedere paardensite gezegd worden

Vooral DOORGAAN Pling Pling

Knipoog Knipoog Knipoog

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-01 03:30

harm... zoals ik al eens eerder heb gezegd in het links-forum... coole site, maar om hem overal op deze site te promoten...?? Lijkt me niet echt tof. Wel een heel erg makkelijke manier van promoten. Kun je hem niet via search-engines promoten? Het wordt nu toch wel heel erg commercieel. Laat de mensen het zelf ontdekken hoe tof je site is. Ik kan me voorstellen dat mensen het een beetje irri vinden als ze constant met je site geconfronteerd worden.

Deze opmerking is niet l*llig bedoeld, maar gewoon... een beetje ter beschernming van bokt...

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-01 08:51

mooie site maar veel fouten op de pagina's en erg traag (heeft waarschijnlijk met elkaar te maken)

harmvh
Berichten: 56
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-01 10:57

Het probleem met traaf is dat er veel beeld materiaal achter zit en er veel DB calls gemaakt moeten worden. Hier word momenteel nog aan gewerkt!

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41660
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-01 13:47

Geen gespam op Bokt.nl aub.