vandaag precies een jaar geleden.

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

vandaag precies een jaar geleden.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-04 12:39

Vandaag is het een jaar geleden dat mijn broertje van 16 is overleden Verdrietig
Hij had een week ervoor een heel ernstig scooter ongeluk gehad en heeft daarna een week in coma gelegen.........een week van hoop en vrees...... Huilen
Eerst ging het de goede kant op......hij had zwaar hersenletsel maar misscien dat hij toch weer zou ontwaken alhoewel de artsen hem niet echt heel veel kans gaven......dan was het nog de vraag hoe hij er uit zou komen......wat zou hij nog wel en wat zou hij niet meer kunnen Scheve mond
Hij heeft zaterdagsnachts een ernstige hersenprikkel gekregen waardoor hij hersendood raakte......
Toen werden mijn ouders voor de moeilijkste
keus in hun leven ooit gesteld om de apparatuur te stoppen.......
Zijn organen zouden worden afgestaan en er zouden een aantal levens mee gered/verlengt kunnen worden......
Ze hebben besloten om het te doen......, op zondag 6 april om 14.00 uur smiddags is hij overleden Huilen
Ik heb zoveel respect voor mijn ouders dat ze deze onmenselijke keuze hebben moeten maken en dat ze hiermee gewoon 5 levens hebben gered, terwijl ze hun eigen zoon daarmee verloren.
Nu naar een jaar........
Je ziet de pijn op hun gezichten......ze lachen wel maar hebben geen plezier..........en je staat erbij en kijkt ernaar.....niet weten wat te doen Verdrietig



jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-04 13:04

Het besluit werd nog een keer zo moeilijk toen ze hoorde dat het allemaal zo snel mogelijk moest........omdat de medicijnen die hij nog kreeg anders de organen zouden aantasten........
Dit alles maakte het nog moeilijker omdat mijn zusje op deze dag jarig is!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Besje, Bytespider, Dnies90, friendly, Kirrietje, Lestria, maralyn, Michelle_96, Slmt9, winnetou4502, xChoco en 41 bezoekers