in elkaar gemept

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

in elkaar gemept

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-12-01 15:23

ging met fsoudan het paardje wegbrengen, kregen we ruzie met een andere personenauto mt 2 vrouwen erin. ze wilde niet aan de kant en wij konden niet aan de kant. kwam ze op hoge poten mij even bijna uit mijn auto sleuren om te vertellen wat ze er van dacht. even later liep ze weer naar dr auto en gaf een schop tegen mijn bumper. dus ik ook de auto uit grijpt haar moeder me bij mijn keel en begint me gelijk te slaan. ik kon niet loskomen omdat ze mijn keel vast had dus kon niets doen als har vast pakken zodat ze me niet zou raken. pech, ze sloeg me met dr vuist volop mijn oog en liet nog niet los. waarna er diverse mensen te hulp schoten en daarop hebben we de politie gebeld. ik zit dus met een gekneusde oogkas hoofdpijn en kotsmisselijk thuis. zij heeft verteld tegen de politie dat ik begon met slaan. dus ik kan geen aangifte doen wegens mishandeling want dat gaat zij dus ook doen. terwijl ik me alleen met mijn armen wilde verdedigen. zij zij dat ik begon met slaan. de politie agent zij dat als we beide aangifte zouden doen dat de officier van justitie het waarschijnlijk in de prullebak zou gooien. nou zeg. is dit nou ons land?? ik mag me dus gewoon in elkaar laten slaan en zij gaat vrijuit omdat ze de boel bedonderd. ik voel me echt oliebol. heb behoorlijk pijn en ik kan niet eens een aanklacht indienen. dus mensen, pas maar op want je bent schijnbaar nergens als je word aangevallen. ik zit met een gekneusd oog en dat takkewijf lacht zich rot. zo zit de wet dus in elkaar.



ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-12-01 18:06

fsouda is mijn enige getuige die het helemaal heeft gezien. er was wel een man waar ik zijn nummer van heb die het heeft gezien, maar die was niet direct bij de klappen. hij zat toen in zijn auto en kreeg pas in de gaten dat de fout was toen de klappen al waren gevallen. ik heb haar niets gedaan. ze had mijn sjaal om mijn nk beet zodat ik niet goed kon ademen. dat was heel eng. er moesten heel wat mensen aan te pas komen eer ze losliet. ben er behoorlijk kapot van. dis is dus wat je noemt zinloos geweld.morgen ga ik toch aangifte doen. ik kan dit niet zomaar laten vergeten alsof er niets is gebeurt. tja zij heeft gezegd dat ik haar eerst sloeg en zal dus ook aangifte doen. maar daar zit ik niet mee. ik heb niets gedaan. kon maar net zelf op de been blijven. dus daar maak ik me geen zorgen over. als ze aangifte doet is die vals en ik hoop dat zij zich behoorlijk rot schrikt als ik aangifte doe.dit moet stoppen. je beseft pas goed wat zinloos geweld is als het je zelf overkomt.

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-12-01 18:17

ik ben idd op advies van de agent naar het ziekenhuis gegaan. daar hebben ze een rapport. maar ja zolang zij beweerd dat ik HAAR sloeg kan ik er dus niets mee.

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-12-01 18:44

tja ik heb een getuige.. maar die zat bij me in de auto en dan geld dit niet als bewijs. de agent zei zelfs al dat als dit bij de off. v. justitie komt, hij het waarschijnlijk in de prullebak gooit. nou vraag ik je!!!!!! ik weet niet wie er nou op bokt zo veel verstand van rechten had maar misschien dat die mijn een antwoord kan geven? hoe dan ook, morgen doe ik aangifte en al zou zij het ook doen, pech, want ik weet dat ik haar niet heb geslagen. dus daar voel ik me niet schuldig over. maar als ik het niet aangeef en ze doet het ooit nog weer een keer, is er niemand die het ooit kan winnen. nu staat het op papier en als ze het dan nog eens doet, hebben ze iets waar ze iets mee kunnen.

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-12-01 21:24

sanne. ik zou femke even bellen als ik jou was. als je mijn verhaal in twijfel trekt kan zij je wel uit leggen wat er is gebeurt. we zouden nog wat stalgeld ophalen in leiden dus zijn eerst richting leiden vertrokken en toen is het gebeurt. de trailer stond toen nog op stal. die had ik eraf gekoppeld. zodoende dat april nog in haar stalletje staat. eerst eens even informeren voor je een verhaal in twijfel trekt.

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-12-01 21:30

tis nu avond en ik voel me hondsberoerd. mijn oog doet afschuwelijk zeer en ik heb een koppijn waar je niet goed van word. morgen ga ik naar t bureau en ik ga dit zeer zeker niet zomaar goed keuren. fsoudan heeft al gezegd dat ze als getuige wil optreden als het nodig is. dus iklaat het er zeker niet bij zitten. dit is gewoon zinloos geweld en ik ben blij dat die klap onder mijn oog terecht kwam en niet op mijn slaap. brr moest eigenlijk een beetje denken aan die jongen van vlaardingen die is overleden door een klap. gelukkig is het nu goed afgelopen maar ben echt behoorlijk geschrokken.

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-12-01 22:28

vandaag dus 2 uur verhoord op het bureau. alsof IK de verdachte party ben. elk detail moest ik vertellen. of dat ik de klap had zien aankomen. of ik dacht dat ze zich bedreigt voelde door mij. het hele verhaal van minuut tot minuut. was echt gesloopt. heb die agent wel verteld dat ik er een flinke klap aan heb overgehouden, vooral ook hoe het dus wettelijk in elkaar steekt. als ze aangifte doet, pech, ik heb niet geslagen, dus ik zie het als een valse aangifte. ik zie er vandaag niet uit. een hele grote bloeduitstorting en pinpelpaars en dik. als ik lach doet het zon pijn, als ik gaap of nies of mijn veter moet vastmaken. en elke keer denk ik dan weer aan wat er gebeurde. voel me klote, bang en verbaasd. maar vooral woede!!! zo ontiegelijk veel woede. zij mag gewoon een valse aangifte doen en zit nu waarschijnlijk aan de koffie, ik zit met een gekneuds gezicht en een psygische klap. ook doordat ik wettelijk dus niets kan doen. ik moet meer getuigen hebben. die waren er wel, alleen zijn de belangrijkste getuigen helaas weer doorgereden nadat ze mij hadden opgevangen. als ik die getuige heb, en zij kan verklaren dat ik haar niet heb geslagen, kan ik haar veel meer maken. ik ga er mijn best voor doen om die mevrouw te vinden. dit kan zo niet. ik heb het idee dat ik het moet afmaken, voor mezelf maar ook voor alle andere slachtoffers van misdrijven en ook voor hetgeen wat nog kan gaan gebeuren. is dit nu ons fijne land waar iedereen welkom is? die je dus zo in de steek laten omdat je nog niet doodgeslagen bent en dat dus niet belangrijk genoeg is.

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-12-01 13:45

nu 2 dagen verder, merk ik wat een impact zoiets op je heeft. ben nu dus superalert en durf weinig initiatief meer te nemen op de weg. bang dat zoeiets nog eens zal gebeuren. nog ieder moment denk ik aan zaterdag en he zal zijn tijd nodig hebben voor t slijt. maar lekker achter het stuur zit je niet meer. tis toch triest wat een schade zulke mensen aan kunnen richten. en dat om helemaal niets. tja de politie doet er uiteraard wel alles aan wat binnen hun macht ligt, maar als zij een valse aanklacht indient tegen mij wegens mishandeling en er zijn geen onafhankelijke getuigen, is het voor hun ook moeilijk. dit is werk voor het om en die krijgen jaarlijks zoveel van dit soort aanklachten dat het of onder in de kast of in de prullebak beland. maar ik ben blij dat ik aangifte heb gedaan. dat is het enige dat ik kon doen. hopenlijk zit zij nu met een slecht geweten. en ik ga idd echt op zoek naar getuigen. want zoiets raakt je behoorlijk.

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-12-01 22:19

femke zal waarschijnlijk in een later stadium nog worden verhoord ja. maar dat ligt eraan of de off. v justitie zich er over buigt of dat het in de prullebak verhuids.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bellatrix, Danseresje, Facebook, GoogleAdsense, IASCrawler, jasmijn16, JudithGigi, LiannePuthzy, Polarize en 124 bezoekers