pfff... ik weet t niet meer hoor (verliefd)

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
twinkle1986
Berichten: 229
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: harderwijk

pfff... ik weet t niet meer hoor (verliefd)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-04 21:54

Haaihaai allemaal
Ben al een heel poos gek op een jongen. Ik heb dit dan ook verteld aan hem (wel via msn hoor ) Zijn reactie was: lief, leuk en hij voelde zich gevleid Haha! Maar daarna hoorde ik eigenlijk een poosje niks meer.. Toen zag ik hem een paar weken later en hij zat de hele tijd opeens bij me, en hebben gelachen en gekletst. Bloos Ook deed die opeens heel aardig tegen mn broer.. Maar daarna weer een paar weken niks en ik had de hoop allang opgegeven Tong uitsteken Maar nu zag ik hem vandaag dus weer en hij zat echt de hele tijd te kijken en te lachen (whahaha lijk wel een klein meisje ) Maar nog geen woord over dat die me leuk vind ofzo.. Misschien verlegen? Wat denken jullie hier nou van.. Opgeven en verder gaan of.... Verward

timilon
Berichten: 3594
Geregistreerd: 02-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 21:56

verder gaan!denk dat ie verlegen is

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 21:56

Go for it girl!
Door zetten Haha!

Misschien zijn het wel stille hints dat hij jou ook leuk vind.

marina

Berichten: 5151
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 21:59

Of misschien wil hij je alleen maar gebruiken, omdat hij weet dat jij hem leuk vind

Tamara

Berichten: 10444
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 21:59

Idd go for it! Raap anders al je moed nog es bij elkaar en vraag of ie meegaat wat leuks doen, dan merk je het gauw genoeg! Veel plezier! Knipoog

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 22:00

jaaah doorzetten! hij is misschien inderdaad te verlegen om het je te vertellen...misschien moet jij hem vragen...dan durft ie ook weer. want misshcien is hij er nie meer zo zeker van dat jij hem leuk vind Knipoog

Tamara

Berichten: 10444
Geregistreerd: 20-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 22:01

marina schreef:
Of misschien wil hij je alleen maar gebruiken, omdat hij weet dat jij hem leuk vind


Niet gelijk van het negatieve uitgaan joh, laat haar lekker dromen! Knipoog

Solide

Berichten: 5481
Geregistreerd: 06-04-03
Woonplaats: Ergens in het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 22:03

Nee heb je en ja kan je krijgen. Ik zou niet meteen opgeven, maar het is wel moeilijk zo. Of hhet een aantal hints zijn dat hij jou ook leuk vind weet ik niet, maar je kan het altijd proberen. Ik zal er alleen nog niet teveel van verwachten want misschien is hij met je aan het spelen, omdat hij dan de aandacht wel leuk vind.

Je kan altijd vragen of hij zin heeft om iets leuks te gaan doen. In ieder geval heel veel succes hiermee en laat de veranderingen even aan ons lezen...

twinkle1986
Berichten: 229
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-04 21:03

*Tamara*"]
[quote="marina schreef:
Of misschien wil hij je alleen maar gebruiken, omdat hij weet dat jij hem leuk vind


Niet gelijk van het negatieve uitgaan joh, laat haar lekker dromen! Knipoog
[/quote]

Hahaha, nou dromen doe ik niet hoor, maar het kan ook best wat je zegt hoor... Ik krijg geen hoogte van m.. Ik heb nu echt zoiets vanne.. ik doe niks meer, hoop nergens meer op, en laat hem maar eens iets doen. Zoniet, nou ja jammer dan.. Er zijn dr nog zat Tong uitsteken

pniekepnak
Berichten: 4927
Geregistreerd: 04-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 22:51

Recht voor z'n raap zijn, vraag hem gewoon wat hij van jou vind, das de enige manier! Je weet nu dat hij toch wel lief reageert, dus hij zal je echt niet voor l ul zetten ofzo. Bovendien denk ik dat veel jongens (meisjes ook trouwens) juist blij zijn met iemand die gewoon zegt waar het op staat!

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 00:09

Verder gaan, als die jou ook leuk vind komt er vanzelf wel ene keer dat die je aanspreekt.
Verlegen kan...maar waarom zou die je dan niet meer aanspreken op msn?

Gewoon lekker je gangetje gaan, leuk en aardig blijven tegen hem *als je dat wilt* maar het moet niet allemaal van jou af komen.

SassieSjaak

Berichten: 2250
Geregistreerd: 14-10-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 11:38

Nou meis hou het goed warm en voor je het weet is die jongen van jou!!!
Veel plezier en verliefd zijn is wel zo'n lekker gevoel dat kent ieder meisje denk ik wel toch meiden?!?!?!?!