wat moet ik zeggen?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
witch
Berichten: 16
Geregistreerd: 24-10-03

wat moet ik zeggen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-04 12:22

okee, ik zit hier al een hele tijd, of ik het nou moet posten of niet...toch maar wel, denk ik nu.

vrijdag was ik met mn vriend naar een vriendin gegaan, haar vriend was er, nog een andere vriendin en vriend waren dr. we gingen 'het grote versierspel' doen, super lollig. maarja, je moest ook van partner wisselen, was tijdens het spel het punt nog niet eens, maar later wel. we besloten allemaal te blijven slapen, maar ik lag met de vriend van mn beste vriendin in bed, zij met mijn vriend. beetje kusjes, beetje zoenen, verder...
paar uur later lagen we weer bij onze eigen vriend, mn vriend had t dr toen nogal moeilijk mee. volgende ochtend deed ie wel lief... heb hem daarna niet meer gezien, omdat of ik, of hij niet kon.

ik voel me dr zo schuldig over... ik hoorde gister van een vriendin van me, dat zei van een vriend had gehoord dat mijn vriend een beetje boos was. vind ik zowiezo al niet cool, dat straks echt de hele vriendengroep t weet, maarja. maar tegen mij door de telefoon doet mn vriend telkens onwijs lief, ik snap het niet. het is niet dat ik t dr via telefoon over wil hebben, maar hij laat echt niks merken.... ik voel me echt onwijs schuldig, hoewel ik weet dat hij ook niet netjes was met me vriendin.

nu heb ik net met een speld in mn armen zitten krassen, echt door mn huid heen, van die bloederige rode strepen zijn het nu... en vanavond zie ik mn vriend weer, en die zal ze dan ook zien. en nu heb ik er ook nog spijt van dat ik mezelf weer pijn moest doen... maar het is gewoon, ik weet het niet precies, een manier om mezelf te straffen, ik word er een stuk rustiger van. het doet trouwens niet eens echt pijn, daar doe ik het niet voor, het gaat er denk ik meer om mezelf te verwonden dan mezelf pijn te doen. ik weet het niet eens eens.

het is nogal een verhaal, sorry. bedankt als jullie de moeite hebben willen nemen het te lezen...

maar nu zie ik hem vanavond, en dat ziet hij die strepen. maar wat moet ik dan zeggen??
ik hoef geen medelijden, ik weet dat het ook mijn fout is, ik wil alleen maar mn verhaal kwijt, en weten wat jullie nu zouden doen, zouden zeggen.

[ok] *klik*


witch
Berichten: 16
Geregistreerd: 24-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-04 13:10

Elles: zij zijn inderdaad ook niet braaf blijven liggen, heb het daarover met mn vriendin gehad. en wat je zegt, het was wel vragen om.

Desiree: ik heb niet het idee dat hij me ontwijkt, maar ik heb zelf ook niet het idee dat hij boos is, het kan ook alweer over zijn natuurlijk... ik hoop het maar.

over dat krassen Elles: nee, ik doe het ook niet vaak, laatste keer is alweer een paar maanden terug. ik zou ook niet weten wat er meer aan de hand zou kunnen zijn, ik heb het niet slecht thuis naar mijn idee.
lange mouwen aan en aanhouden, wel zo makkelijk ja, maar ik weet niet of ik het ook wel voor me kan houden tegenover hem. tegenover mn ex ist me niet gelukt in ieder geval, ik denk nu weer niet....
hoe leg ik het aan hem uit? ik wil naar naar een psych ofzo, dan ga ik me voelen alsof ik een of andere gestoorde ben. misschien zien mensen dat niet zo, maar zo zal het wel voelen....

lief trouwens van jullie dat jullie het lezen, en er over nadenken... Lachen


witch
Berichten: 16
Geregistreerd: 24-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 05-04-04 13:27

weet ik, ik zal het hem ook wel zeggen, kan het toch niet verzwijgen, misschien nu die snee-en (hoe je dat ook schrijft), maar de littekens blijven toch.
ik weet alleen niet wát ik moet zeggen, ik wil hem er geen pijn mee doen, dat heb k toch al genoeg gedaan dit weekend.

pfff, k wou toch dat k wat makkelijker praatte... Scheve mond

witch
Berichten: 16
Geregistreerd: 24-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-04-04 08:55

ja, ik weet dat t stom was. maar dat is idd niet echt mn grootste probleem, daar komen we wel overheen.
ik ben alleen zo bang voor zijn reactie...
marl1ntje, waarom juist niet met hem het erover hebben, maar met iemand anders?hij is toch zowiezo wel de eerste die het gaat weten (buiten jullie, maar dat is anders) en hij is degene die ik vertrouw....
gisteravond heb ik hem niet meer gezien, ik was vroeg gaan slapen, vanmiddag zie k em wel.
heeft iemand enig idee hoe ik dit kan gaan brengen? ik ben daar zo slecht in...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Antonius, BLEXBot, evie21girl, Flip, Luzerna, mirriezz, nicole_floor, rider, RM_ en 41 bezoekers