Wat vinden onze (irritante) collega's eigenlijk van ons?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Wat vinden onze (irritante) collega's eigenlijk van ons?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-01 11:56

Naar aanleiding van de vraag van Puck of wij nou zo perfect zijn of dat wij ook van die rare dingen doen een nieuw topic: iemand anders nog rare gewoontes? Mijn collega wordt zo onderhand knettergek van mijn kerstversiering. Ook die CD kan ie niet meer horen... Verder mopper ik errug veel. Heeft wel tot resultaat gehad dat er veeeeel minder kantoorartikelen opgehaald werden toen ik dat nog deed... Extreme duivel Look angry, save money!

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-01 21:26

Zal ik dan maar de spits afbijten van dit blijkbaar delicate onderwerp Haha! !

Nee, ik heb geen nare gewoontes, alleen dat ik in tijde van stress (zoals nu) extreem STIL ben omdat ik me dan beter kan concentreren. Soms wordt ik dan ook kortaf... ja sorry... maar omdat ik wat anders aan mijn hoofd heb dan alleen het werk voor gaan kauwen hoe mensen dingen uit moeten gaan werken. Van creatief handelen is nog nooit iemand doodgegaan (tot nu toe Extreme duivel gna gna)

Gisteren zat ik met een free-lancer haar werk door te spreken en die zat dus gewoon te gapen in je gezicht als je tegen haar sprak, kauwgom tussen haar beugel uit te pulken, haar haar opnieuw vast te zetten met speld en dan ook nog eens gezellig met haar Bic te klikken... misschien moest er maar eens zoiets komen als etiquette op de werkvloer... ZZZZZZZZZzZZZZZZZZZZZZ Gaaaap

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-01 21:34

jaaaaa, etiquette op de werkvloer. Toch jammer dat gewoon fatsoen al te moeilijk is.
Vergeet ook niet die types die fijns in je gezicht hoesten, niezen en snotteren, reuze fijns.

Van mij heb je weinig last, ik denk dat ze mij stil vinden. Als ik bezig ben kijk ik wel minder vrolijk, kan ik niks aan doen. Daardoor lijk ik sjaggie, maar ik ben het niet, jammer dat mensen zo snel conlusies trekken op niks af.

Als ik op mijn werk ben, dan ben ik daar om te werken en niet om mijn sociale leven draaiend te houden. 'Gezellig' hoeft het van mij niet per se te zijn, wel werkbaar.

ikke

Berichten: 37539
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-01 21:59

Ik ben of niet irritant of zo goed dat dat niet meer belangrijk is. Ik werk op detaceringsbasis, en elke firma heeft me tot nu toe een contract aangeboden *LOL* *LOL* . Helaas was het altijd ver weg, en daar had ik dus niet zo'n zin in. Binnenkort dus een nieuwe baan, lekker kort bij huis.
Voor jonge gastjes in snelle GTI-tjes ben ik zeer irritant. Ik daag ze namelijk altijd uit om mij op het verkeerde moment tegen te komen, oftewel als het BOEM gaat. Of ik daag ze uit mee een pilsje te gaan pakken bij de Hut van Mie Pils (cafe hier in de buurt) en dat ik dan de route zal bepalen (dwars door een nat bos). Dat kunnen ze meestal ook niet waarderen Extreme duivel Extreme duivel Ook kwam er eens een gloednieuwe Range Rover naast mij bij het stoplicht staan, keek die eigenaar mij heel boos aan. Ik zwaaide vriendelijk, maar hij werdt nog bozer. Hij had eerder groen dan ikke, dus hij stoof weg bij het stoplicht, had zijn Range Rover een iets ouder kenteken dan mijn geïmporteerd oud lijk van 26 jaar oud.
Bovendien zijn er hier ook mensen die mij zeer irritant vinden, denk ik.

Sibold
Berichten: 1817
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-01 22:22

ikke schreef:
Ik ben of niet irritant of zo goed dat dat niet meer belangrijk is..


Ja ja ja ja! Schijnheilig
Ik vraag me dan af wat voor werk je doet, vast niet aan oude autootjes sleutelen Clown

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-01 11:17

Mijn collega vindt mij chaotisch en niet perfectionistisch genoeg. Ik had meer zo moeten zijn als zij. Dat is hoe mijn collega over mij denkt.

geral

Berichten: 3604
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: hm niet belangrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-01 11:36

wij zitten met z'n tweetjes op 1 kantoor, ha ha ik roep altijd dat Kev bij mij is in komen wonen, is ook wel een beetje zo.
Ik moet een beetje op hem letten, hij zit nl. graag veel andere dingen te doen dan zijn werk.
Samen hebben we een goed evenwicht gevonden in het delen van een kantoor, soms gezellig internetten, soms lekker kletsen, soms discussieren en heel soms, zoals vanochtend ruzie.
Hij was gisteravond doorgezakt en sjaggie, ha ha en dat is nou net leuk voor mij om dan te gaan zitten pesten, hij boos, ik lachen.
Nee verder zijn wij beide tevreden over onze inwoning/samenwerking, dus je ziet het kan ook van beide zijden zeer gezellig zijn

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-01 14:49

Als je op je werk zit, dan ben je zeg maar "verplicht" 8 uur per dag, 40 uur per week bij elkaar te zitten/staan. Het is normaal dat er een keer heibel komt. Het is normaal dat er iemand is, die je irritant vindt of dat er iemand is die jou irritant vind. Dan is het probleem uitpraten en verder gaan met je werk.
Ik heb 13 jaar op kantoor gezeten en een paar jaar als uitzendkracht. Werd ik behandeld als uitzendkracht, dan was ik zo weg. Ik deed het zelfde werk als iemand in vaste dienst daar, dus waarom word je dan apart behandeld????? Verward Werd ik als een personeelslid van het bedrijf/instelling/ministerie behandeld, dan bleef ik.
Doordat ik veel voor uitzendburo's heb gewerkt, pas ik mij makkelijk aan. Bij de ene is het een dooie boel en bij de ander was het lachen, gieren, brullen. Je moet eenmaal werken om te kunnen leven!! Haha!

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-01 16:02

Oke, het kan ook de andere kant op doorslaan.... wat dacht je van een collega die je mailt, SMSt (?), schrijft, dicht, een pruillip trekt als ie niet met je kan lunchen, je aan een baan wil helpen, je zijn auto leent en je aan zijn gezin wil voorstellen?? Nou jij weer... Haha!

Tender
Berichten: 2359
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-01 16:43

hoezo Elles?
heb je sjans? *LOL* Haha!