De nieuwe Land Rover Discovery

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 19:52

Ik weet het niet.. Aan de ene kant vind ik hem prachtig, maar aan de andere kant ook weer niet. Een beetje erg vierkant ontwerp. Waarschijnlijk als ik hem een paar keer gezien heb dat ik dan wel een oordeel erover heb.



Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 19:54

Mischien een beetje offtopic SORRY Schijnheilig

Maar wat vind je van deze auto?

Afbeelding

Ik vind het werkelijk een plaatje om te zien!! Ik heb hem nu al een paar keer zien rijden, maar echt heel mooi. Klasse en luxe maar ook een hoop power.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 19:58

marina schreef:
Gatver wat een lelijke auto zeg. Die van sorane vind ik ook niet mooi, maar als ik mocht kiezen... Knipoog


Daar moet je ook van houden hoor! OF je vind hem mooi OF je vind hem spuuglelijk Lachen
Het is trouwens een Porche Cayenne

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 20:03

SuperPepeijn schreef:
ik ben bijna jarig jongens, dus als jullie nog een kadootje zoeken....


Hebben ze die dan al in Dinky formaat? Knipoog Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 20:24

daniel79 schreef:
Net zo lelijk als de Range Rover...

En Porsche moet al helemaal geen 4x4s willen maken, wat een aanfluiting zeg (qua design). Misselijk


Maar dat ding heeft wel een power zeg Tong uitsteken Daar kan je practische een complete manege mee verplaatsen Knipoog
En over smaak valt niet te twisten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 09:05

Margreet schreef:
Dat is karig... Ik ben nog geen auto tegen gekomen waarvan de binnenspiegel geen nachtstand had, maar goed, blijkbaar bestaan ze. Zou nog maar eens goed kijken, het is meestal een klein lipje aan de onderkant van de spiegel, je ziet het makkelijk over het hoofd.
Ben het met je eens hoor dat de bestuurder moet zorgen dat z'n verlichting in orde is, maar zolang niet iedereen dat doet, moet je toch wat....


Ze bestaan echt hoor! Het zijn vaak de wat ouderen auto's.

Saluut je broer mag een goede zak geld meenemen. De leuke begint bij 142.000 euro (ex. BPM). Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 09:28

Nah ben niet zo'n VW liefhebber.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 10:01

Maar dromen mag altijd En dromen kunnen soms sneller waar worden dan je verwacht.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 10:20

Wouter24"]
[quote="Marreke schreef:
Niemand Top Gear gezien toen ze de Cayenne aan het testen waren?


Ja, maar dat was de turbo versie a 150.000 euri's.... dan mag ie ook wel een beetje te rijden zijn natuurlijk Haha!
[/quote]

Mijn vader heeft er in gereden, het schijnt een heerlijke auto te zijn om in te rijden. Ook offroad presteerd hij niet slecht.

Als ik zoveel geld zou hebben dat ik dit bakbeest kon kopen had ik toch gegaan voor de turbo van 142.000. Haha! Tong uitsteken Pfff wat een geld eigenlijk. Leg er een beetje bij en je hebt een knap huis.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 10:37

Marreke schreef:
Lang leve Belgie Haha!
Het instapmodel kost hier € 50.457 (3.2 V6)
De Cayenne S is een grove €12.000 duurder en de Turbo €55.000


O de inkoopprijzen in Nederland liggen ook fors lager hoor! Via mijn vader kan ik hem bij de importeur weghalen voor 94.000 incl BPM. Dus de dealer verdient er dik aan hoor! Haha! Maar dan nog is het ruim 90.000 meer dan ik te besteden heb voor een auto Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 10:43

Ik vind dit trouwens ook een plaatje. Ik heb er een week of twee geleden al in mogen rijden. Dat was de dure luxe versie, maar wat een beest zeg Tong uitsteken

De Mitsubishi Outlander

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 17:19

Die Lexus is ook wel leuk ja. Toch vind ik de coupe's mooier.

Toch vind ik dit ook heel stoer.
Ik zag er laatst een rijden, dat ding kon net aan de Coentunnel in Haha!

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 17:49

Rinske schreef:
Weet je wat het nou ook is met zo'n dure Porsche Cayenne enzo? Als je daar het terrein mee induikt en je rijdt er een deuk in is dat NIET leuk. Bij mijn 4x4tje boeit dat allemaal niet zo. Als je ziet welke auto's het verst komen in het terrein zijn dat écht niet de Porsche Cayenne of de Volkwagen Touareg ofzo. Ook de BMW en de Mercedes komen niet verder dan 10 meter in een beetje ruig terrein.
Nee, geef mij maar mijn echte terreinwagentje Haha!


Dan heb jij de testresultaten niet gezien. Ik heb ze hier over het Zandvoortse strand zien jagen niet normaal en voor een ruig stuk terein doen ze ook niet onder hoor! De Cayenne is een gewone 4x4 maar met een idioot sterke motor. Die trekt menige "gewone" 4x4 eruit hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-04 18:09

Koortje"]
[quote="Sorane schreef:
Die Lexus is ook wel leuk ja. Toch vind ik de coupe's mooier.

Toch vind ik dit ook heel stoer.
Ik zag er laatst een rijden, dat ding kon net aan de Coentunnel in Haha!


Een Hummer heten die toch he? Bij ons in het dorp rijdt er ook zo een, ook knalgeel!!
[/quote]

Yup das een Hummer. Ik zou er zelf nooit voor kiezen, maar ik vind het toch een stoer ding om te zien


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, Callisto04, ComscoreBot, DDD3, fransje23, Karlijn_dv, Marocje, MyWishMax, Sica, Tango1979, Wescha en 173 bezoekers