Zijn jullie net zo'n schijterds als ik??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Zijn jullie net zo'n schijterds als ik??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-12-01 23:07

Ik ben echt een vreselijke schijterd in het donker en als ik alleen thuis ben. Net ook weer. Ik kom net om 21.45 van de rijvereniging af en ben alleen thuis. Imker op stal gezet, en dan komt het.....
Ik moet van de stal naar huis (langs onze loods, die god zij dank sinds begin dit jaar deuren heeft, dus daar kan geen spook meer zitten) en da's toch gauw 100 meter lopen. En dan nog wel in het donker.
Ik loop continue achterom te loeren en schrik van ieder geluidje. Blij dat ik ben als ik weer bij de achterdeur ben! Snel naar binnen en deur op slot. Gauw een glaasje drinken en huphup naar boven, achteromkijkend of ik niet achtervolgd wordt. Telefoon naast de computer en bokken maar.
Zijn jullie net zo'n bangepoeperds als ik, in het donker en dan helemaal alleen...... Verward ?
Laatst bijgewerkt door Imker op 21-12-01 00:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Toos paardloos



Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-12-01 23:42

Nou Sonja, ik ben dus een onderdeurtje van zo'n 1.65 m groot en van het vrouwelijk geslacht. Ben 25 jaar en een beetje erg blont. 'k zal het maar eens in mijn profiel veranderen.
Hoe kom je er trouwens bij dat ik een grote, stoere vent zou zijn, hihi, wel een geinig idee *LOL* *LOL*

Toos paardloos

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 98xsophiex98, _chou, Danielleeee_, Dirkje_Nero, Emese_Flower, Emmaa_92, Floemii, MaiMai, Sandyislief, Zil en 165 bezoekers