irritante jongetjes op manege.......

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
_NOO_NOO_

Berichten: 232
Geregistreerd: 13-02-04
Woonplaats: Stadskanaal :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 19:53

*Tamara* schreef:
:? Ik snap hier eerlijk gezegd niet zo veel van, oke wel wat je wil weten maar wat versta je onder irritante jongetjes, wat doen ze dan?


idd een beetje vreemde topic !!!

toevallig zijn er ook twee jongens roland en mitchell,

maar die zijn heel tof,leuk,grappig enz.enz.

gr. tinkerboy

niet te koop aangeboden :
3,5 jarige mini appaloosa ruin (wantsley mithril x rocky van de hoeve) deze 3,5 jarige ruin is een beetje engels aangereden en super braaf...


_NOO_NOO_

Berichten: 232
Geregistreerd: 13-02-04
Woonplaats: Stadskanaal :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 20:06

MarianneR schreef:
Ik kan me er vaag nog wel iets van herinneren ja. Iedereen zegt dat ze irritant zijn maar ondertussen is wel zowat iedereen 'verliefd' op ze. Haha!


dit ken jij he willeke !!!
haahahah

jij bent super verliefd op mitchell !!!!±



gr. _rolandje_

niet te koop aangeboden :
3,5 jarige mini appaloosa ruin (wantsley mithril x rocky van de hoeve) deze 3,5 jarige ruin is een beetje engels aangereden en super braaf...

_NOO_NOO_

Berichten: 232
Geregistreerd: 13-02-04
Woonplaats: Stadskanaal :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 20:14

hahahjahahaha wil wil met wil oh nee met

mitchell
Laatst bijgewerkt door _NOO_NOO_ op 03-04-04 20:15, in het totaal 1 keer bewerkt

niet te koop aangeboden :
3,5 jarige mini appaloosa ruin (wantsley mithril x rocky van de hoeve) deze 3,5 jarige ruin is een beetje engels aangereden en super braaf...


_NOO_NOO_

Berichten: 232
Geregistreerd: 13-02-04
Woonplaats: Stadskanaal :)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 20:16

geloof je het zelf !

een uur geleden was het nog mitchell,mitchell en nog eens mitchell


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: alweerkwijt, Anja_Joost, Annamk, ComscoreBot, ellepel, eva92, Googlebot, janneke_S, kimmetje26, Knudd, Nustice, Pinacolada, Polarize, SemrushBot, Sintara, TessaxQuincy, Urona447, Varekaj en 203 bezoekers