Inschrijven bij de woningbouw?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Inschrijven bij de woningbouw?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-04 18:12

Ik moet dat eigenlijk al een tijd doen. Ik woon en studeer nu ruim anderhalf jaar in Utrecht en wil me inschrijven bij de woningbouwvereniging zodat ik na mijn studie in aanmerking kan komen voor een huurwoning.
Dit in Utrecht en Amsterdam.
Kun je je eigenlijk in twee gemeentes inschrijven en kan je dit online doen?

Alvast bedankt voor de tips!

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik


Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-04 20:16

Ok, thanks Syph! Dan ga ik ff kijken op de sites en als het me niet lukt, trek ik wel ff bij Ilona aan de bel Haha!

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-04 20:30

Ja ik heb net ook al gekeken, maar kan het ook niet vinden.
Heb gewoon www.gemeenteamsterdam.nl ingetypt en toen kwam ik op een site waar ik ook niets wijzer werd. Zelfde bij Utrecht. Maar dat waren niet echt sites van de gemeente-instellingen, maar meer van de gemeente zelf. Aanbod woningen, wat er te doen is etc.
Van Google word ik ook niet veel wijzer.

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik


Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-04-04 21:06

Ja dat is misschien ook wel wat, maar ik ben pas op zoek naar een woning als ik mijn studie in Utrecht afgerond heb en dat duurt nog wel een jaar of 3. Tot die tijd blijf ik gewoon op kamers in een studentenhuis wonen. Maar dat is idd wel een optie. Zijn die inschrijfkosten eenmalig? En kun je dan drie jaar ingeschreven blijven staan?

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik

Dorée

Berichten: 6707
Geregistreerd: 20-05-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-04-04 22:50

Ja daarom....
Studie duurt sowieso nog 3 jaar.
Hoef ook niet meteen een eigen huisje, wil daarna ook nog best even in een 'ouweballen' studentenhuis wonen.
Maar inschrijven is wel gewoon handig.
Probleem is alleen dat ik nu nog niet weet of ik na mijn studie in Utrecht wil blijven of naar Amsterdam wil...
En aangezien je je niet in Utrecht en Amsterdam kan inschrijven (maak ik op uit voorgaande antwoorden) is dat best lastig.
Maargoed, ik ga van de week wel even in Utrecht bij Burgerzaken langs, dan sta ik hier tenminste ingeschreven....

"Ik zing het zo helder als ik kan, zowel in Bijbel, Thora als Koran staan die woorden echt.
'K vind het prachtig dat u iets gelooft wat door een man van vroeger is beloofd, maar u leest zo slecht."

Acda en de Munnik


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Baredawn, GoogleAdsense, SemrushBot en 34 bezoekers