Meisje van school overleden

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Meisje van school overleden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-04 21:09

Gistermorgen is een meisje van mijn school overleden.
Ze was 16, zat in 5vwo en had een bloedprop in een belangrijke vertakking in d'r longen en is daarin gestikt.
Gister werd opeens omgeroepen dat iedereen van 5vwo naar c83 (zon lokaal) meost komen, en een meisje bij mij uit de klas had al een sms gekregen dat ze overleden was dus wij verwachten al zo iets maar toen iedereen uit dat lokaal kwam zag je overal meisjes huilen en toen hoorde je ook over dat ze dood was enz, vandaag hebben alle lerearen om 2 over 12 iets over d'r voorgelezen. Het was zo indrukwekkend, ik kende het meisje niet maar het is wel erg natuurlijk.
Misschien dat iemand hier d'r kende?

Feetje

Berichten: 11126
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Het zonnige zuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 21:11

Meisje hier in de buurt had hetzelfde.
Eerst had ze kanker, het ging net beter en toen kwam die bloedprop...

Sterkte!

Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 21:17

Erg he... Toen ik nog op t VWO zat is er ook iemand overleden, dat heeft toen ook veel indruk op me gemaakt...

PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 21:20

Ja echt ontzettend erg zulke dingen. Wij hadden een keertje dat de vader van een meisje uit me klas zelfmoord had gepleefd.. Zulke dingen vergeet je echt nooit meer...

Margon

Berichten: 19689
Geregistreerd: 05-05-03
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 21:23

Bloos! wat erg zeg! De ene dag ben je nog gewoon op de been en de andere ben je gewoon morsdood... Verdrietig echt verschrikkelijk!
Heel veel sterkte... Ach gut

xx_Irisje

Berichten: 12345
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 21:23

Toen ik in groep 8 zat ovelreed er ook een jongen uit me klas aan in herseninfarct..
we waren heel erg geschrokken, heeft nog stseeds indurk op me

Marcha

Berichten: 1090
Geregistreerd: 19-06-03
Woonplaats: Oudenbosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 21:26

Vorig jaar heeft bij ons op school een jonge uit toen vier mavo zelfmoord gepleegt. Het was echt zo`n jonge die iedereen kenden. De sfeer toen op school......best wel eng.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 22:34

Twee jaar geleden hoorde ik ook dat een oud klasgenoot van me was overleden. Hij had een heel agressieve vorm van kanker en is binnen 3 maanden na diagnose overleden.
Ik ben daar toen heel erg van geschrokken. Die jongen was nog zo jong. En plotseling was het voor hem afgelopen. Dat soort dingen maakt me weleens bang...

ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 22:38

Ze is het nichtje of ergens familie van mijn ex..
Hoorde het gisteren al van zijn zusje..
Kende haar zelf alleen van gezicht

Ze was gisteren thuisgebleven omdat ze grieperig was, haar broertje wou nog thuisblijven omdat hij voor zijn zus wou zorgen.
Toen kreeg ze het benauwd en kon nog net uit'piepen' dat ze dacht dat ze dood was.. dat was dus ook zo..

Ken haar zelf niet, maar ik weet het verdriet van het zusje van mijn ex, heb en hele goede band met haar..
Ik vind het zoo erg!

pingu
Berichten: 449
Geregistreerd: 15-12-03
Woonplaats: Belgisch limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 01:49

twee jaar geleden is er ook een leerling van onze school doodgegaan. de ene dag was hij nog springlevend, en de volgende morgen lag hij dood in zijn bed. heel erg voor de ouders en zijn vrienden.Een aantal van zijn beste kameraden zaten toen bij mij in de klas. Akelig zo te weten dat je zonder ziek te zijn plots kan doodgaan....

Biepmiep

Berichten: 3275
Geregistreerd: 16-11-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 08:32

Als ik dit soort dingen lees weet ik het weer: PLUK DE DAG want voor je het weet.......

Sterkte!

Dennis

Berichten: 31464
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 09:12

Ook al ken je zo iemand niet maakt het altijd indruk.

Een paar jaar geleden is er een lerares, iemand van de boekhandel die voor alle boeken zorgde en 2 leerlingen in 1 school jaar overleden. Dat is best wel heftig. Die vrouw van de boekhandel en een jongen van(toen) 14 hebben beide een ongeluk gehad. Die lerares was al langere tijd ziek, en die andere leerling was plotseling ziek geworden. Zo veel in een jaar vergeet je niet.

sweetcindy
Berichten: 61
Geregistreerd: 02-07-03
Woonplaats: Den bosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 10:44

Hallo

Anne was een goede vriendin van mij, ze zit al 2 jaar bij mij in de klas en ik ken haar nog langer. Dit kwam echt als een hele schok. Gelukkig hebben we een hele hechte klas en iedereen vangt elkaar heel goed op. Gisteren hebben we gezamelijk 2 krantenberichten moeten schrijven, voor de rouwadvertenties, was echt heel moeilijk. Ze staan vandaag in de krant (voor als je hem hebt: brabants dagblad van den bosch en maasdriel) De lessen volgen nu gaat heel moeilijk, een leke plek in de klas..
In de school is er een hoekje ingericht voor anne, met bankjes, kaarsen, foto's, collages, en een condeleanceregister.

Ik ben gisteren ook nog bij haar langs geweest. Ze hebben haar in een bed gelegd, beneden in de huiskamer. Toen we er net binnen liepen was het even schrikken, maar daarna leek het echt ofdat ze sliep. Alleen haar altijd rode wangetjes waren niet meer rood. We hadden echt het idee ofdat ze elk moment haar ogen open zou doen en op zou springen. 17 jaartjes jong pas....

Er is niet echt veel meer wat ik nu nog kan zeggen, ik heb een stukje op mijn eigen site geschreven: http://www.sweetcindy.tk
Nog een vriend van anne, en klasgenoot, heeft ook een heel mooi stuk geschreven: http://www.vwolomaniac.tk
en natuurlijk de school ook, hier staan de stukjes die ook in de krant geplaatst zijn: http://www.jeroenboschcollege.nl

Richtje

Berichten: 13117
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Bunschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 11:03

Jeetje Scheve mond
Zo jong, en zo plotseling.....
Het gebeurd veel te vaak, en het lijkt wel of je het steeds meer hoort, sterfte op een veel te lage leeftijd....

sweetcindy, en anderen die haar kenden heel veel sterkte.....

PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 11:08

inderdaad jij ook heel veel sterkte sweetcindy Ach gut

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 11:10

gecondoleerd aan al haar familie, vrienden en kennisen vind het echt heel erg Ach gut

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-04 20:09

sweetcindy ik heb die artikels in het brabants dagblad gelezen was mooi, heel veel succes jij en de rest van jullie klas enz, en ik kan iedereen daar vertellen dat er heel veel mensen aan jullie denken, ook mensen die anne helemaal niet kende.

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 20:11

Sterkte zeg! Wat een naar bericht........

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 20:13

vreselijk zeg..heel veel sterkte!

ElizeVdS
Berichten: 6567
Geregistreerd: 04-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 20:18

Heb het er gisteren met een vriend van me nog over gehad, hij is het vriendje van de zus van mijn ex,
Anne is van alletwee het achternichtje..

Ik vind het zo'n raar idee, zit daar al een jaar niet meer op school,
en heb nooit echt contact met haar gehad,
maar ik kan me haar heel helder voor de geest halen,
haar altijd aanwezige lach zien als ik mijn ogen dichtdoe..

Als er dan zoiets gebeurt wordt je zo ruw met je neus op de feiten gedrukt..

Iedereen heel veel sterkte!

Thortana
Berichten: 4384
Geregistreerd: 25-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 21:27

oh lies, je hebt owk een topic geopend over haar
idd.....echt erg Boos! , en dan gaan sommige ook nog van die l*llige opmerkingen
maken zoals: och ik kende dr toch niet ofzo~!!
r.e.s.p.e.c.t .......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 21:38

tja, vreselijk is dat... mn vriendin is precies een jaar geleden overleden. wil het er nu niet over hebben, is nog steeds moeilijk, maar het is zo onwerkelijk!

gecondoleerd en iedereen die haar kende heel veel sterkte!

Liesje_Lover

Berichten: 6861
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: Den Bosch

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-04 21:39

Ik weet hoe het voelt om een vriendin te verliezen, het is vreselijk en ook al kende ik anne niet nog vind ik het gewoon kei erg

Sietez

Berichten: 8795
Geregistreerd: 03-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 22:37

Jeetje verschikkelijk blijven die dingen altijd, ook blijft het altijd moeilijk om dit te verwerken.
Veel sterkte aan alle mensen die haar kende Ach gut

Druif_01

Berichten: 8835
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-04 10:44

Jeetje wat erg, heel erg veel sterkte! Een jongen bij mij op school ook, zat ook in de 2de net als ik, kende hem alleen van zien, was ook ineens overleden, had blijkbaar zijn hele leven al een zwakke slagader bij het hart gehad, die is geknapt....Hebben ze zijn hele leven dus niet opgemerkt, zelfs bij de medische keuring voor de opleiding niet