the tribe

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 12:09

Scum"]
Hele mooie serie. Volgens mij Australisch?
Australische jeugdseries zijn meestal wel heel spannend.
[/quote]

Hier meld zich nog een tribefan Haha!

De serie komt uit Nieuw Zeeland. En in duitsland zijn ze allang met serie 5 bezig, maar ja wij kunnen hier dat duitse net niet ontvangen, word dus wachten Scheve mond Ze zouden eerst al met series 5 beginnen in Januari Boos!
Jah, ik vond de series 1 en 2 wel weer even leuk om te kijken, daar heb ik eerst niet zoveel van meegekregen dus was even mooi updaten Tong uitsteken
Series 4 vond ik tot nu toe de leukste en dat begint nu bijna weer Haha!
Ik Meryll cassie is mijn favo trouwens en James Napier is ook niet slecht! heb mn haar ook al meerdere keren in vlechtjes gehad en heb de titelsong, The Dream must stay alive, voor mijn audities van Idols gezongen
Ik mis ook niks van the tribe Haha! en ik d8 ook altijd dat ik bijna de enige was van mijn leeftijd die de tribe zo leuk vond Tong uitsteken

[quote="annefloor schreef:
Ik ga hoogst waarschijnlijk ook auditie voor de film doen mijn castingbureau is daar nu mee bezig..


Hee, das leuk om te lezen Haha!
Word the tribe verfilmd?? Dat had ik nog niet gehoord. Ik ga waarschijnlijk over 2 jaar studeren in Nieuw Zeeland en dan wil ik daar dan ook auditie doen voor The Tribe, maar dan de serie zelf Haha!


Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 15:11

annefloor schreef:

Ja voor de serie houden ze mijn cv daar al vast!!! (voor als ze ooit mijn type zoeken!!!)

En er word een film gemaakt ja echt leuk gewoon (alleen wel grote kans dat hij alleen in nieuw zeeland word uitgezonden)

Nieuwtje: volgende seizoen 6 dus (wij zijn nu bij 4) zal ook grootendeels in europa worden opgenomen omdat eind serie 5 gaan ze weg met een boot en komen ze dus in andere landen (mischien nederland)

Ja sorry ben echt verslaafd!!!!


Ja ben ook verslaafd hoor Haha!
Misschien worden we ooit nog es collega's Cool *LOL*

Zou trouwens wel cwl zijn dat er ook in nederland word opgenomen. Afgelopen jaar zijn ze ook voor promotie in Nederland geweest met de cast, helaas gemist Scheve mond Nou ja, ze zullen vast wel vaker komen, en al helemaal als er hier nog in Nederland word opgenomen Haha!
Bij welk casting bureau zit jij trouwens???

Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 15:38

haha Knipoog Jah is wel een goed antwoord Tong uitsteken
Nog een 10 minuutjes en dan weer naar Yorin zappen voor The Tribe Haha! (nou ja, meestal is yorin te laat dus maak er maar een kwartiertje van Knipoog )
Weet allang wat er gaat gebeuren, maar ja, het blijft leuk Tong uitsteken Nu kun je je es beter concentreren op de kleine dingetjes Knipoog Is ook leuk om te kijken hoe ze acteren en de verschillen in de niveaus van acteren

Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 17:29

Pride is wel oke Maar eigenlijk vind ik ze allemaal wel oke Knipoog Maar mijn favo is Meryll Cassie (Ebony in de serie) en James Napier (Das Jay in de serie, speelt pas mee in serie 4) is mijn 2e favo Haha!

Vind het trouwens wel jammer dat er best wel veel acteurs/trices uit gaan, zoals Sacha, Dal, Dani, Patsy, Zandra en in series 4 Bray, Alice, Ned, Andy en Tally. En dat broertje van Patsy, Paul, die is er toen ook heel vaag uit gegaan, die was opeens verdwenen en daarna hebben ze hem nog even gezocht maar hij is inmiddels alweer helemaal uit beeld. En die hond die er nu is, Cloudy gaat er ook weer uit in series 4, weet alleen niet meer hoe.
En soms zijn er opeens hele tribes die verdwijnen zonder aanwijsbare reden Clown Maar misschien komen die weer terug in de volgende series, who knows!

Jah.. series 4 eindigde vet spannend, ik vind het alleen wel vet jammer dat Ebony en Jay dan weer uitelkaar gaan (en jammer dat er dan niet zoveel drama van word gemaakt) Jay gaat straks nog met Trudy en Amber.
Op www.tribeworld.com kun je alvast lezen hoe het verder gaat Knipoog (ik kon ook niet wachten om te weten hoe het verder ging altijd en meestal stond het allang op tribeworld dus als ik het dan weer zag wist ik allang in grote lijnen wat er ging gebeuren.

Wat ik trouwens soms wel raar vind is dat er soms stukken missen in de verhaallijn. Soms dan kijk je de volgende dag naar een aflevering (zonder de vorigen te hebben gemist) en dan heb je het gevoel alsof je iets hebt gemist.
En laatst op Yorin hebben ze ook nog een keer een aflevering overgeslagen, iemand dat opgevallen????
Laatst bijgewerkt door Faline op 01-04-04 17:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 18:16

Ik vond Trudy (vooral in series 4) zo'n eigenwijs kind, ze kan echt heel erg 'op iemand neerkijken'.
Maar toen ik wat meer van haar had gezien (ook buiten de serie om) viel dat wel mee. (goed geacteerd dus)
Tai San vond ik eerst een leuker persoontje dan nu, in series 4 is ze ook een hele tijd weg, aan t einde daarvan komt ze weer terug, ook met vlechtjes Pling
Ellie vind ik eerlijk gezegd niet goed acteren, het komt vaak een beetje 'nep' over, vooral als ze overstuur moet zijn en als ze probeert te huilen.
Ohwja, Ryan is er trouwens ook uit, die komt nu ook niet meer terug, wat ik ook wel jammer vind. Hij was ook wel cwl.

Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 22:52

Tribe Girl }>
you are... Ebony! Takes over the Loco's after Zoot's death, and if anything, is more ruthless and driven than her former chief. Ebony can use both her powerful personality and her feminine charms to achieve her aims; namely to gain total control of the city.
Afbeelding


<a href="http://quizilla.com/users/Flotsnotz/quizzes/Which%20Tribegirl%20Are%20You%3F/"> <font size="-1">Which Tribegirl Are You?
<font size="-3">brought to you by <a href="http://quizilla.com">Quizilla

Tribe Guy
You are... Jay! Jay is RAM's general in the Technos and is renowned and respected for his brilliant strategies and practical thinking. He supervises all security matters for the Technos and ground operations in the city. Jay hopes the Technos can use their technical expertise and skills to build a better world and his relationship with RAM is sometimes marked with tension as Jay senses RAM's ultimate vision may be different to his own...
Afbeelding



<a href="http://quizilla.com/users/Flotsnotz/quizzes/Which%20TribeGuy%20Are%20You%3F/"> <font size="-1">Which TribeGuy Are You?
<font size="-3">brought to you by <a href="http://quizilla.com">Quizilla

Clown Lekker verschillend he ?! maar dat heb ik even met opzet gedaan, want het is bij die testjes overduidelijk welke antwoorden bij welke personen horen Clown

Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-04 12:11

Ik vind het een heel creatief idee voor een serie. Het lijkt tenminste niet op zoveel anderen, en niet alleen qua verhaallijnen en onderwerpen maar ook qua personages onderscheidt The Tribe zich van de 'normale' series en dat spreekt mij wel aan.

Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 19:20

Ik kijk het inmiddels al voor de 3e keer Tong uitsteken

Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-04 20:01

Jah een hele tijd terug, ik denk al wel bijna 4 of 5 jaar terug (misschien ook wel langer zelfs) toen heb ik het ook gezien, maar toen volgde ik het nog niet zo fanatiek als nu. En ik denk ongeveer een jaar terug ofzo toen ze bij series 2 waren heb ik het weer gezien en toen was ik verkocht! toen zijn ze midden in de series 4 nog een keer weer bij series 3 begonnen en toen bij na de laatste aflevering van de series 4 zijn ze weer een keer vanaf het begin begonnen. Eigenlijk zit ik dus nu series 3 al voor de 4e keer te kijken Scheve mond

Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 08:29

*LOL* Ja, lex is wel leuk hoor Tong uitsteken maarre ik ga toch voor Jay Lovers Tong uitsteken

Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 19:27

Jah, vandaag ook weer gekeken. Vind het echt zó sneu voor Jack! Ach gut
Jack vind ik ook leuk (hij speelt zn rol echt super!)
En Jay vind ik Lovers Knipoog ook om zijn rol, maar ook om zn cute koppie Haha! Wisten jullie trouwens dat Jay in t echt, James Napier dus, ook paardrijd??! Lovers OK dan!

Faline

Berichten: 7798
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: Berltsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-04 07:46

In series 1 en 2 vond ik Ellie trouwens beter acteren dan nu, toen paste ze ook beter bij Jack. Maar in series 3 met de chosen ging ze opeens veel minder acteren. (Niet dat ze toen super was ofzo, maar iig beter dan nu) Jack en Ellie komen trouwens wel weer bij elkaar straks


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Biscuitje, Boemklatsch, CarpeDiem_, ComscoreBot, Jaydee_WP, Juniores, lenaa_tje, Lugea, luxx, mariettek, Saranghea, Schuur_, SentiBot en 44 bezoekers