hebben julie dat ook?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
prana

Berichten: 319
Geregistreerd: 29-01-04
Woonplaats: Rotterdam

hebben julie dat ook?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-04 23:59

Dat je helemaal niet goed in je vel zit, je hebt je dieptepunt bereikt. Je sloft jezelf door de dagen heen, hopende dat het snel overgaat, en wil maar 1 ding. Naar bed met alle gordijnen helemaal dicht net zolang tot het voorbij is. Verdrietig
Kom je van die mensen tegen op straat of als je de kids van school gaat halen. He hoe is het nou, WAT ZIE JIJ ER GOED UIT ZEG ... , nou ik dacht wat anders hoor, toen ik vanochtend in de spiegel keek. Verward
Duhhhh, toch maar es vragen of ze laatst nog bij de oogarts zijn geweest. Ik moet er nu wel om lachen hoor, maar in die periodes

im memoriam
Co Berkhout.
03-02-1944/27-06-2008


prana

Berichten: 319
Geregistreerd: 29-01-04
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-04 08:17

Ik heb dat altijd in de winter, dan raak ik in een dip. Ik heb meestal ook zo'n donkere dagen voor kerst dip, maar die heb ik dit jaar redelijk kunnen omzeilen. Ik kan gewoon heel slecht tegen dat koude weer en die donkere dagen. Het heeft ook wel wat gezelligs hoor. Lekker kaarsjes branden en filmpje kijken, maar die dagen he. Nee geef mij de zomer maar. Lekker de deuren open, buiten zitten, een weinig kleren aan. Ik weet dus wel hoe het komt, het is alleen heel moeilijk tegen te houden, daar glij je als het ware in. Ook door mijn omstandigheden hoor. Ik ben een bijstandsmoeder die blij is dat ze boodschappen kan doen en dan heb je het wel gehad. Maar ik sla me er wel doorheen.

im memoriam
Co Berkhout.
03-02-1944/27-06-2008

prana

Berichten: 319
Geregistreerd: 29-01-04
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-04 10:33

Ik kan er nu wel om lachen, want er komen ook wel eens stomme situaties uit. Brood in de koelkast en het beleg in de kast ofzo. Of je staat bij een kast te staren zo van "wat moest ik hier ook alweer doen?"

im memoriam
Co Berkhout.
03-02-1944/27-06-2008


prana

Berichten: 319
Geregistreerd: 29-01-04
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-04 16:34

Ik ben blij dat ik niet de enige ben. Het ging dit jaar wel beter dan de voorgaande. Maar je hebt van die dagen............

im memoriam
Co Berkhout.
03-02-1944/27-06-2008

prana

Berichten: 319
Geregistreerd: 29-01-04
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-04 23:16

Klopt jacksel, daar was ik ook al achter. Het werkt ook heel goed. Soms lukt dat ook niet altijd, maar over het algemeen is het een goed remedie. Maar de laatste keer had ik daar echt heel veel moeite mee hoor. toen heb ik het ook maar laten varen en het beste ervan gemaakt. Soms kan je gewoon niet anders.

im memoriam
Co Berkhout.
03-02-1944/27-06-2008


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: colinneke, ComscoreBot, lastig, twinducklin en 7 bezoekers