Gooisch Matras..om gek van te worden!!!!!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_kath

Berichten: 966
Geregistreerd: 13-11-03

Gooisch Matras..om gek van te worden!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-04 15:08

wie heeft er nog meer ervaring met de leuke manier van omgaan dat sommige mensen in het gooi hanteren?

nou ik heb het inmiddels helemaal gehad met al dat geroddel!
Kennelijk is mn leven zo waanzinnig saai dat mensen het nodig vinden om er wat spannende verhalen tegen aan te gooien!
Ik ben er achter gekomen dat ik vorig jaar kennelijk MAANDEN een relatie zou hebben gehad met de "vriend"van mn toenmalige beste vriendin...persoonlijk ben ik nooit op de hoogte geweest van deze relatie maar dat maakt niet uit want iedereen kan in detail vertellen wat, waar, wanneer en hoe alles gebeurd zou moeten zijn!

Onlangs is mn huisgenoot weer bij zn ouders gaan wonen..hij kon de huur niet meer betalen. Nu heeft hij zitten verkondigen dat hij al 2 maanden geleden had aangekaart dat hij er uit ging...en dat ik dat verzwegen bij mn ouders..
Ten eerste heeft hij 2 maanden geleden gezegd dat hij zou blijven tot dat ik iemand had gevonden....en heeft hij vervolgens een maand later , de dag voordat ik de huur moest overmaken op een briefje laten weten dat hij er per direct uit ging. Vervolgens was die jongen drie dagen niet te vinden. belde niet terug, reageerde niet op sms-jes ...gewoon niet te vinden!!
UIteindelijk hebben mn ouders & ik naar zijn ouders gebeld....Daar was hij ook boos over omdat hij nergens van af wist.........Nou als je niet terug belt, niet reageert op sms-jes enzo...nee dan weet je ook nergens vanaf dat klopt!!! Boos! Boos!
ten tweede ik heb helemaal niets verzwegen bij mn ouders....en ik denk dat hem verdomd weinig aan gaat wat ik wel of niet tegen mn ouders zeg!

Dan krijgen we het verhaal van mn vriend (inmiddels ex-vriend...om andere redenen btw)
T gooi had bedacht dat ook mn relatie te saai was en heeft vervolgens de meest wilde verhalen over mn vriend verzonnen! Hij had de meest wilde dingen uitgevroten....het verhaal was compleet met naam van het meisje, de plek ,hoe laat en noem maar op.........................t enige wat in het verhaal niet klopte was dat toen bij mij was! heeft ie toch knap gedaan terwijl hij naar de plee ging!!

Zo zijn er nog een aantal dingen die ik niet op bokt wil zetten waarin mensen het niet nodig vonden om mij direct aan te spreken maar het liever via mn beste vriendin speelden. Tegen mij waren ze altijd enthousiast en ging het geweldig...en nu die "relatie" ten einde is....wat ik overigens op een zo net mogelijk manier wilde doen.....wordt ik genegeerd en hebben ze hun eigen versie van het verhaal maar de lucht in gegooid...waar ook nog een keer mn beste vriendin in betrokken hebben!
dit klinkt heel vaag maar ik kan er om bepaalde redenen niet meer van maken sorry!

Ik moest even stomen hoor!! Haha!
Ik heb t even helemaal gehad met achter elkaars rug om gelul.. en verzinnen van verhalen ....gewoon weg dat geroddel!! Boos!
laat elkaar vooral lekker met rust ...volgens mij is er geen leven zo interesting als je eigen leven...maar ik kan me vergissen natuurlijk!!
Laatst bijgewerkt door _kath op 31-03-04 15:55, in het totaal 1 keer bewerkt

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 15:12

Leuk is dat he dat geroddel. Hebben we hier in de zaanstad ook veel last van.

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 15:19

Leuk is dat ja.. hier gebeurt het ook genoeg hoor..
Afgelopen zaterdag heb ik blijkbaar met een vriend gekust maar ik weet nergens vanaf..En ik was er dan toch echt zelf bijgeweest..moe wordt je van zulke dingen..

Robyn

Berichten: 1592
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Naarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 15:20

hihihihi... Ik denk dat het overal zo wel is hoor.
Maar idd.

Als ik uit ben komen er ook totaal onbekenden naar me toe om te vragen hoe het met m'n kind gaat. (Hu kind? IK? Weet van niks..) Verward Ik ben al minstens 600x vreemd gegaan , met wie weten ze niet. Terwijl ik toch bijna nooit meer in het gooi uit ga.

Ik kan er eigenlijk wel om lachen. *LOL*

_kath

Berichten: 966
Geregistreerd: 13-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-04 15:22

toch altijd weer leuk om te horen wat voor dingen ik in het weekend heb uitgevroten ...........terwijl ik gewoon thuis op de bank zat!!
duidelijk een geval van SUPERWOMAN!! kan op 2 plekken tegelijk zijn!! Haha!

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 15:40

En waarom is dat volgens jou typisch Goois(ch)?
Volgens mij gebeuren dit soort dingen overal hoor.
Ik kan overigens geen touw aan je verhaal vastknopen... Komt me in ieder geval niet bekend voor!

_kath

Berichten: 966
Geregistreerd: 13-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-04 15:44

nee niet typisch goois...ik heb niet gezegd dat het niet overal gebeurd!

natuurlijk gebeurd het overal.....

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 15:46

Omdat je je berichtje begon met deze zin....

pukkielover schreef:
wie heeft er nog meer ervaring met de leuke manier van omgaan dat de mensen in het gooi hanteren?


Ik hou er nou eenmaal niet zo van om over één kam geschoren te worden Lachen

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 15:47

Gooisch matras... is dat niet iets voor Be eNers?

Vanes

Berichten: 3164
Geregistreerd: 06-12-02
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 15:49

Niet echt leuk deze roddels, als er vaak maar èèn ding gezegt word dan gaat het vaak vanzelf aan de wandel en aan het eind van het liedje is er een kompleet verhaal.
Ik sta in een kleine bakkerij en daar hoor je ook vaak de raarste roddels, het gebeurt overal wel denk ik.

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-04 15:52

Heeft ook te maken met je via het bed omhoog werken Lips are sealed Knipoog

_kath

Berichten: 966
Geregistreerd: 13-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-04 15:57

zo beter Margreet?
Citaat:
wie heeft er nog meer ervaring met de leuke manier van omgaan dat sommige mensen in het gooi hanteren?


Haha!

als ik de verhalen mag geloven ..werk ik me ook omhoog via het bed....sociaal gezien dan he! Haha!

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 10:02

roddelen gebeurt helaas overal Scheve mond

hier in een dorpje met amper 1000 inwoners moet je heel egr oppassen wat je doet wat je zegt en met wie je omgaat, want de dag erna gaan er de meeste wilde verhalen rond

heel herkenbaar dus, en heel erg vervelend!

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 10:15

Hoh, het is hier zo dat de mensen eerder weten dat jij en je vriend uit elkaar zijn dan jijzelf.. Haha!
Heb ook een periode gehad dat ik echt níks noemenswaardigs beleefde, een spannende verhalen te verzinnen over mij. En op de een of andere manier gingen er toen juist verhalen... als er niks leuks is om over te roddelen verzinnen we toch gewoon wat?
Ach, ik kan er niet wakker omliggen. Dingen die ik beleef vertel ik altijd zelf aan vrienden en bekenden, dan weten ze in elk geval de juiste versie Haha!

sweetlady
Berichten: 28
Geregistreerd: 01-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-04 10:26

ja erg leuk hoe sommige mensen met ej omgaan, niet dus:( ik vind dit echt banketstaaf streken!!

_kath

Berichten: 966
Geregistreerd: 13-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-04-04 12:20

je doet er ook zo weinig aan he! je blijft zulke mensen gewoon houden...where ever Scheve mond

het beste is om het gewoon maar langs je heen te laten gaan...maar soms maken ze dat wel verschikkelijk moeilijk hoor!!!