dit is echt zo raar!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

dit is echt zo raar!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-04 17:06

kon er geen betere titel bij bedenken eigenlijk

ben gister weer eens bij de kraker geweest en t eerste wat hem opviel was dat mn linkeroog wat 'hangt' en niet alleen mn oog, maar ook mn wenkbrauw een beetje. dit had hij alle andere keren nog nooit gezien, en t is nu idd veel erger dan een tijd terug

nou heb ik dit als kind altijd al een heel klein beete gehad, dat mn linkeroog ietsjes kleiner is dan mn rechteroog, maar dat was niet zichtbaar als je t niet wist

sinds 2 flinke brommerongelukken en oa een whiplash is mn oog steeds meer gaan hangen, en als ik moe ben dan zit mn gezicht gewoon scheef Scheve mond

de laatste 2/3 weken viel het mensen in de winkel ook op, zag je ze een keer extra kijken, en collega's zagen t ook
ik baalde er behoorlijk van, want ja zo'n hangend oog ziet er gewoon niet uit, en we hebben een stagiare, die is niet 100% die heeft het ook, nou werd ik dus al een paar keer ook voor zo iemand aangezien
ik heb niets tegen verstandelijk gehandicapten, maar als mensen mij voor zo iemand aanzien, is dat een teken dat t toch echt te erg werd met mn oog Verdrietig

helaas ben ik bij de CZ verzekerd en die zouden een eventuele correctie operatie wrsch niet vergoeden, dus dat hield op

maar ik ga dus iedere 2 maanden nog naar de kraker ivm rug+nek
hij zei dat een hangend oog veroorzaakt kan worden door een blokkade in de nek, en als je dan een paar nachten ook nog ns weinig slaapt, gaat t heel erg hangen

ja ok dacht ik, maar hoe het ook komt, ik zit er mee
misschien overdrijf ik, want niet iedereen ziet het, maar de laatste 3 weken werd t echt heel erg
zal weleens pasfoto's plaatsen van een jaar terug en van nu, dan zie je het verschil echt goed

maar hoe dan ook, ik keek gisteravond voor ik ging slapen in de spiegel, om mn lenzen uit te doen, en wat zag ik, mn oog was helemaal bijgetrokken! mn wenkbrauwen zaten weer +/- gelijk en mn linkeroog was weer bijna helemaal 'open'
vanmorgen was dat nogsteeds zo en nu ook!
hij is nu nog wel iets kleiner dan rechts, maargoed niemand is helemaal symetrisch

maar de kraker heeft mn nek gisteren flink gekraakt en mn rug tussen mn schouderblade ook, voelde wel meteen dat mn rug en nek veel beter aanvoelden, maar zelfs mn oog is dus weer bijgetrokken!
had hij dus toch gelijk over een blokkade in je nek die een hangend oog kan veroorzaken!
echt vreemd maargoed, hopen dat t nog wat meer verbeterd, ik let er zelf natuurlijk extra goed op, als je me ziet en je weet t nietm, dan moet ik mn hoofd stilhouden en even niet knipperen zodat je alle2 mn oge goed ziet terwijl ze open zijn, en dan zie je het verschil misschien wel, maar ja voor mezelf valt t heel erg op!

vandaag op t werk zeiden er trouwens 3 verschillende collega's dat ik er een stuk beter en fitter uitzag dan de afgelopen tijd, dus het viel hun ook op dat mn oog weer gewoon was, ze wisten niet wat t verschil precies was, maar ze zagen dat er iets veranderd was waardoor ik er weer fitter uitzag, gelukkig maar Lachen

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-04 17:13

ja ik heb geen idee eigenlijk
ik heb 2 keer een flink ongeluk gehad(met mn scooter aangereden door een auto 2x in 1 jaar tijd) waarbij mn nek en rugwervels zijn verschoven
daarom zit ik nu al een jaar bij de kraker, eerst om de week, nu om de 2 maanden, om alles los te houden
vooral mn nek is erg slecht geweest, heb een whiplas gehad, die nu nog niet helemaal weg is, ben nog vaak moe, heb regelmatig flinke hoofdpijn en mn geheugen is niet meer wat het ooit is geweest.

waardoor t precies komt dat mn linkeroog zo gaat hangen weet ik niet, volgens mn kraker dus door een blokkade in mn nek

k hoop dat t niet meer zo erg wordt als afgelopen weken, is dat wel, dan ga ik een correctie operatie laten uitvoeren, of mensen t verschil echt zien weet ik niet, maar voor mn eigen gevoel had ik afgelopen weken echt een scheef hoofd met 1 zo'n scheef halfdicht hangen oog en zelfs mn wenkbrauw zakte naar beneden Scheve mond
maar gelukkig zie ik er weer normaal uit Haha!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-04 22:59

ik heb net mn lenzen weer uitgedaan, en dus ff goed mn ogen bekeken, en je ziet t echt nog amper dat links kliner is dan rechts, dat scheve is gewoon helemaal weg!

kan t nogsteeds niet helemaal geloven dat t weer normaal is, heb me er zo k*t door gevoeld afgelopen 3 weken!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 31-03-04 08:52

hmm das ook raar wat jij hebt youngster!
idd is niemand symetrisch, maar t was zo raar dat bij mij de afgelopen weken 1 oog echt was weggezakt, dat was niet een klein verschil, maar een ooghoek + wenkbrauw die bijna 1 cm weg waren gezakt en mn ooglid hing tot over de helft van mn iris van mn oog tot over mn pupil, dus ik zag ook bijna niets meer
heeft de kraker trouwens nog opgemeten, volgende keer meet ie t weer op, kijken of t dan nogsteeds zo goed is als nu!

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: cthyy, Fris, Ghazella, lastig, nuscaniels, TessaxQuincy en 30 bezoekers