Hoe jongen ''aardig'' afwijzen?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
arno8

Berichten: 4848
Geregistreerd: 25-08-05
Woonplaats: Sprang-Capelle

Re: Hoe jongen ''aardig'' afwijzen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-08 07:17

Het klinkt raar, maar je hebt het toch nog iets te subtiel gedaan. Liefde maakt namelijk blind Haha!

Als een jongen (ben er zelf een) heel erg verliefd is, klinkt 'nee ik denk het niet' namelijk als: "nu denk ik nog van niet, maar wie weet kan dat ooit nog veranderen".

Vroeger, toen de guldens nog van hout waren, kon ik ook verliefd op iemand blijven terwijl ik (achteraf gezien) helemaal geen kans had. Voor de jongen is dat ook niet leuk, die denkt de hele tijd dat hij iets fout doet waardoor het niet lukt, terwijl het gewoon komt doordat het gewoonweg niet klikt.

Voor een jongen is het veel fijner om een harde klap te krijgen waardoor het in een keer helemaal duidelijk is en hij weer verder kan met z'n leven.

Dus de aardigste manier van afwijzen is: "Nee, nu niet, nooit niet."



arno8

Berichten: 4848
Geregistreerd: 25-08-05
Woonplaats: Sprang-Capelle

Re: Hoe jongen ''aardig'' afwijzen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-08 11:20

_Jessica schreef:
Ik zeg dan altijd: Sorry maar ik ben niet toe aan een relatie.

Pakken ze eigenlijk wel goed op Lachen


Neeeeee... dan denken ze dat het niet aan hen ligt. Dan blijven ze steeds weer proberen omdat ze denken dat je dan vroeg of laat wel toe bent aan een relatie en dat zij dan de uitverkorene zijn.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _chou, _Cubby_, Duhelo, fleurtjeuh, FrNo, Justme_Lisaa, Kairos, Lisewiesje, MerleSimone, Mila_p, Slagroomsoes en 59 bezoekers