Heike heeft een nieuw adres :D

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
BartVB
Eigenaar

Berichten: 41660
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Heike heeft een nieuw adres :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-01 01:29

Vandaag weer bij Heike geweest en het lijkt ietjes beter te gaan. Ze heeft in iedergeval weer behoorlijke praatjes Haha! Ook mag ze een klein beetje rechtop zitten tijdens het spreekuur enzo.

Verder verveelt ze zich nog te pletter, spannendste vandaag was dat ze verplaatst is (en daar wist ik dus niks van, stond ineens aan bed bij een of andere vrouw die niet veel weg had van de Heike).. Maar goed, uiteindelijk gevonden, ze heeft dus ook meteen een nieuw adres:

Heike van de Kimmenade
Elkerliek Ziekenhuis
Unit 1B Kamer 123
Postbus 98
5700AB Helmond


Ze is nog steeds heeeeeeeeeeeeeel blij met kaartjes Haha!
Ik zal eerdaags weer eens een kaarten actie opstarten, tot nu toe moeten jullie het even doen met dit topic Knipoog

Oh, ze heeft verder nog geen doktor gezien, redelijk weinig nieuws dus van dat front..

traksnz
Berichten: 78
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: New Zealand

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 01:58

Bart er komt een kaartje aan van uit NZ zal eens een mooie opzoeke maar ikweet niet of die op tijd aankomt met de kerst post en zo he,,, zouden ze de kaarte wel door sturen als ze al naar huis is??


wat fijn dat ze al veel praatjes maakt knapt ze weer op,, kan niet misse

Jet

Berichten: 11997
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Heike

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 08:05

Gelukkig heeft ze weer wat meer praatjes, lijkt me schrikken als ze niet meer ligt waar ze lag terwijl je van niets weet. Maf dat er nog geen dokter langs is geweest en dat ze wel verplaatst is van afdeling. Ik hoop voor jullie dat het goed blijft gaan met haar!

marije b
Berichten: 1664
Geregistreerd: 10-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 08:40

ik heb net dat oude adres opgeschreven op m'n brief maar komt ie dan wel goed terecht?

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 11:02

heey en me kaartjes die niet zijn aangekomen dan die zijn pas eergister en gister op de bus gegaan !!!!! komen die dan nog wel aan ????

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41660
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-01 11:11

Ik neem aan dat ze op haar oude afdeling wel weten waar Heike heen verhuist is en dat ze dan die kaartjes doorsturen.. Lijkt me in iedergeval wel..

Thanks cathy! Waarschijnlijk ligt ze er nog wel een paar weken dus ik denk dat de kaartjes wel op tijd aan gaan komen...

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 12:17

Mmhh is ze nog niet in bezit van een Laptop ?? Dan kan ze lekker bokken aan bed.

Suus had dat goed geregeld maar ik wil alleen de rekening NIET weten Schijnheilig .

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41660
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-12-01 12:38

Tja, ze kan niet eens normaal lezen, laat staan laptoppen dus Verdrietig Helaas pindakaas Verdrietig

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 13:27

aaaaah heeft ze de sylverster boktmeetingkaart al gehad?

heeft ze nog steeds zo'n pijn of is dat ookal wat beter?
zal iig de adreswijziging doorvoeren Lachen

Marieke
Berichten: 1343
Geregistreerd: 31-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 15:20

Ik heb haar net vanochtend een kaartje gestuurd naar dat andere adres. Laat haar dan wel even in de gaten houden of hij aankomt goed?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 15:33

Ik ben blij om te horen dat het iets beter met haar gaat.
Heeft ze nu ook wat minder pijn?
Want als je toch steeds pijn hebt is toch echt niet te hebben.
En heeft ze misschien zin in bokkers op bezoek of kunnen we beter nog ff wachten?

En ik wilde net naar het adres gaan kijken en zag toen dit topic.
Maar goed dat ik ff keek. Het kaartje komt eraan!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 15:40

Morgenavond ga ik bij Heike langs. Jammer dat lezen zo moeilijk gaat, ik had net weer een hele stapel Paardenkranten voor haar klaarliggen. Bart, heeft ze wel een discman? Want het lijkt me dat naar muziek luisteren nu het enige is wat ze nog een beetje kan...

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 18:18

Ik heb mijn kaartje naar haar huisadres gestuurd. Dus dat komt ook wel bij Heike terecht neem ik aan.
Vindt Heike het leuk als er bokkers in bijvoorbeeld de Kerstvakantie haar op komen zoeken?

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 18:25

Ohh, dan ga ik d'r meteen een kaart sturen. Dan doe ik hem morgen op de bus (brievenbus hè, duh Knipoog ) en dan krijgt ze 'm binnekort vast wel Haha!

MarteniqueJarig
Berichten: 1606
Geregistreerd: 31-05-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-01 16:40

mijne gaat nu op de (brieven)bus!!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-01 18:16

reply knopje zoeken... tssk!

Maarreh, wat ik wilde zeggen: die praatjes komen vande morfine (ik neem tenminste aan dat ze platgespoten is). Ze hebben waarschijnlijk haar 'spiegel' ontdekt... Mijn vader wilde met gebroken schouder en al naar huis, paardrijden, ramen lappen, autorijden echt alles.... Hij mocht alleen niet naar huis met morfine op. Achteraf wel lachen!

BartVB
Eigenaar

Berichten: 41660
Geregistreerd: 08-01-01
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-12-01 18:20

Kaartjes en bezoek vind ze geweldig!

Heb ook haar telefoonnummer dus misschien handig haar eerst ff te bellen voor je op bezoek komt (om te voorkomen dat er op de ene dag 10 man is en daarna ineens weer niemand)..

Als je haar telefoonnummer wil hebben moet je maar ff PB-en. Ze vind het ook leuk om gewoon wat te kletsen, ze kan verder niet echt veel.

Heeft nog steeds pijn, een pijn waar ze niet van af komt, constant, maakt niet uit hoe ze ligt of wat ze doet.

Ze krijgt wel pijnstillers maar dat is gewoon paracetamol (1000mg).

Lief al die reacties! Lovers

Evy

Berichten: 7652
Geregistreerd: 04-11-01
Woonplaats: Warmenhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-01 20:29

Er komt ooknog een kaartje van Noord- Holland Pling

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-01 23:37

Mijn kaartje komt eraan.

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-01 12:16

Hoi Bart,
Omdat ik de laatste tijd nogal problemen met m´n compu heb (gehad) en heel moeilijk op "bokt" kan inloggen Verward , reageer ik nu pas. Wat l*llig zèg, dat ongeluk.
En ook nog net voor de feestdagen ; dat wordt kerstvieren in het ziekenhuis Lachen (kan ook gezellig zijn hoor!) .
Wens Heike aub ook van mij vast sterkte en een kaart is onderweg!