net naar de dokter geweest, au

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Liselot

Berichten: 32191
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

net naar de dokter geweest, au

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-01 15:46

*snik* ik ben net naar de dokter geweest voor mijn rug... die doet namelijk al een week lang erge pijn Boos!
hij vroeg dus eerst een paar dingen en ikke gaf braaf antwoord...toen moest ik meekomen naar de onderzoekskamer en zette hij zijn knie tegen mijn onderrug en zijn handen op mijn schouders en boog hij me schuin naar achteren, 1x naar links en 1x naar recht, en awie dat dat deed! stoute doker.
hij zei dat het een spieraandoening was. (zoiets) en omdat het pijn doet span ik mijn spieren aan en daarom kan het niet genezen. (zegt ie Haha!)
nu heb ik een spierontspannend middel gekregen, heb ik er al een van genomen 4 uur terug, maar het helpt voor geen meter.... het doet nu juist meer pijn dan de dagen hiervoor... Huilen
als mijn mamske zo thuis komt gaat ze mij lekker masseren met perskindol...ook iets voor de spieren, maakt ze warm enzo, helpt bij de genezing. hopen maar dat dat helpt
ik kan echt nix of het doet pijn, ik kan niet liggen, niet staan, niet zitten, helemaal nix zonder dat het pijn doet dus ook niet bokken Huilen Huilen , maar dat doe ik lekker wel, hihi.
en dna moet ik morgen ook nog eens werken van half 5 tot 11 (savonds) en dat is bij de mac, en dat betekend veel staan, niet prettig dus al met al.
hopelijk slaap ik vannacht lekker, dan is het alweer voor een klein deeltje goed. Haha!

kussies liselot

gillian

Berichten: 4421
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Haarsteeg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-01 19:50

ja das niet fijn.
ben vandaag door mn rug gegaan met wat zadels opruimen op mn werk.
de tranen sprongen in mn ogen zo'n zeer deed het Verdrietig
dadelijk maar een lekker warm bad en dan insmeren met tijgerbalsem en dan lekker mn bedje in Dromen
toedeledoki
gillian

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-01 20:15

Ik heb dat ook gehad,
en werd ook met spierontspanners naar huis gestuurd, hielp dus geen zier!

Toen ben ik via via bij een Haptonoom terecht gekomen,
die man heeft me echt geholpen!
Verschrikkelijk duur, 1 behandeling kost 125 gulden voor een halfuurtje, gelukkig betaald mijn werkgever de behandelingen.
Ik heb een paar maanden niet kunnen rijden maar na een half jaar voelde ik me beter dan ooit!

Bij mij begon het trouwens met spanning in mijn nek en schouders,
het probleem zat echter in mijn onderrug, dat gebied ben ik toen onbewust gaan ontlastten en dat openbaarde zich dan in die spanning.
De dr. dacht ook aan RSI, zat hij even goed fout!

divana

Berichten: 948
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-01 21:58

das een beetje jammer he altijd van die dokters!!!!!!!!

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-01 22:29

Neem die spierontspanners eens voor het slapengaan. Ze werken bij mij dan veel beter. Je ligt meer ontspannen en rust beter uit, want overdag moet je toch je werk blijven doen en krijgen ze geen kans te werken. (zie je jezelf al met slappe spieren iets doen Haha! )

Liselot

Berichten: 32191
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-01 22:36

hmm..vandaar dat ik vandaag van de trap af donderde, niet zo slim van mijzelf, want ik viel op mijn rug, Frusty
mijn moeder heeft mijn rug ingewreven met perskindol en dat helpt ook heel goed!!!!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-01 01:00

Als je veel moet staan, vanwege je werk ofzo, probeer dan het gewicht op beide voeten/benen gelijk te houden...
Als je op 1 kant meer leunt dan worden de rugspieren ook eenzijdig korter dan de andere kant. Daar heb ik veel last van gehad toen ik 16 was en heb toen een maand of 2 bij een Chiropractor gelopen.
Als ik blijf lopen/bewegen valt het op zich wel mee, maar ik heb er snel last van vooral in de winter en vooral nadat ik ook nog eens lichte bekkeninstabiliteit tijdens mijn 2de zwangerschap ontwikkelde.