Wie is er nu niet ziek?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-12-01 22:56

Hoihoi

ik zit hier nu weer lekker al weer bijna een week thuis, ziek op de bank!
echt super veel mensen zijn nu ziek!
hoe zit het met de bokkers en wat mankeert eraan??
groetjes jeannette
ps:
alvast beterschap Haha! Haha! Haha! Haha!

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-01 23:00

Nou ik ben aan het beter worden, maar ben dan zeker 4 weken niet fit geweest, hoesten, zere keel en ontzettend moe.

joshua
Berichten: 1176
Geregistreerd: 07-12-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 00:01

Heb het weekend syndroom ,maandag tot vrijdag ben ik niet al te fit maar de rest van de week wel


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: joshua op 2001-12-13 23:02 ]</font>

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 00:03

Hmmm net genezen van een blaasontsteking, ook geen feest. Vanavond maar ff flink op stap om het te vieren Tong uitsteken

geral

Berichten: 3604
Geregistreerd: 25-08-01
Woonplaats: hm niet belangrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 00:16

ben al voor de tweede week thuis, echt griep, hoesten, moe, koorts, voorhoofdholteontsteking, en ga maar door.
Begin nu gelukkig weer wat op te knappen, maar het wordt ook wel tijd hoor, vind het knap lastig.
Was zelfs 2 dagen me stem helemaal kwijt, moest mijn paard toch longeren, raad wat, hij was zo braaf als wat, niet te geloven, hij luisterde ook nog naar mijn gefluister.
Is er toch nog wat goeds uitgekomen door de griep, grinnik

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 09:30

Beterschap voor iedereen die ziek is...
Ik ben zelf gelukkig nooit ziek (effe afklopen!). De laatste keer dat ik ziek ben geweest is 17 jaar geleden. Ach, daarna misschien een beetje een snotneus voor een paar dagen. En natuurlijk ben ik ook wel eens 'werkziek' geweest *LOL* En zelfs hier met de enorme temperatuursverschillen ben ik nooit ziek. Ik mag mezelf gelukkig prijzen wat dat betreft Haha! Ik hoop in ieder geval dat iedereen blakend van gezondheid kerst en oud & nieuw kan vieren Knipoog
groetjes.

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 15:36

vooooor zo ver ik weet ben ik normaal 90 procent in orde, en dat is mega goed voor mij Lachen

blaffie

Berichten: 624
Geregistreerd: 22-10-01
Woonplaats: hillegom

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 15:52

ben na een week bijna weer helemaal beter! Party!! Party!! Party!!

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 15:53

ik heb gisteren de uitslag gehad van t bloedonderzoek en daaruit is gekomen dat ik cytomegalie (cmv) heb Verdrietig
dat is een virus net als de ziekte van pfeiffer, heeft dezelfde symptomen maar net iets anders.

Ik ben heeeel lang niet ziek geweest, en nou dit Scheve mond\ het ergste is dat ik erge keelpijn heb en heel erg moe ben de hele tijd.. t kan wel een tijdje gaan duren..
(heeft iemand van jullie wel eens cytomegalie gehad??)

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 23:11

Ik ben ook al een paar weken niet lekker. Dacht eerst dat ik griep zou krijgen maar dat is het toch ook niet...
Ga volgende week maar ff naar de dokter. Ik ben constant moe, word moeier wakker als dat ik ga slapen en ik heb verschrikkelijke keelpijn. Dus voor de zekerheid toch maar even langs de dokter. We hebben een nieuwe en ik ken hem nog niet eens dus ik moet hoognodig eens kennismaken Haha!

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-01 23:27

Het valt me inderdaad op dat er veel mesen ziek zijn these days.
Ik nog niet:-)), 's avonds heb ik een beetje hoofdpijn vaak alleen, maar dat komt meer omdat ik me overdag nogal druk maak (druk met m'n studie) denk ik.
Ik krijg dan ook veel frisse lucht (dat heb je nou eenmaal op het platteland Lachen ) en ik slik van die multivitamine-pillen elke dag (dat helpt echt, ook al eten wij altijd heel gezond, ik voel me er wel fitter door) en ik probeer een beetje veel te slapen maar dat lukt niet echt.

Beterschap iedereen die (al ) wel ziek is!!

divana

Berichten: 948
Geregistreerd: 27-05-01
Woonplaats: montfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-01 00:14

ik ben ook ziehiehiek!! egt niet geinig, k kan bijna niets en voel me dus ook heeeeeel erg naar de klote maar reken maar dat ik er morgen bij uitgaan weer van de party ben!

zita

Berichten: 754
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-01 18:58

IK BEN NIET ZIEK!!!!WOEW!!!!!!