Hier kan ik niet zo goed tegen.....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Ageeth

Berichten: 91
Geregistreerd: 13-08-03
Woonplaats: Strijen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 15:51

Sonja schreef:
Ik vind dat ook altijd een heel naar gezicht. Waarom leggen ze er niet een zeil over met een paar bakstenen op de randen?


Wij hadden helaas vorig jaar ons shetlandertje ook onder een zeil aan de weg liggen en ik had er ook alles aan gedaan om te voorkomen dat iemand het ook maar als paard zou kunnen herkennen, met bakstenen e.d. Ik was gelukkig niet thuis toen de ophaaldienst kwam maar mijn vader had het gezien en die zei dat de ophaaldienst die bakstenen niet weg had gehaald (waarom eigenlijk, om hygienische reden???) . Dus wat gebeurt er dan.... dan knijpen ze ergens in het midden en omdat het zeil verzwaard is door die bakstenen, scheurt het hele zooitje en dan zie je nog dat er een paard de container in kiept! Verward Er is inderdaad geen charmante oplossing voor, vrees ik.

Overigens bleek later dat mensen toch zelf de conclusie hadden getrokken dat er een paardje onder lag, ondanks dat ik het erg goed toegedekt had.



Ageeth

Berichten: 91
Geregistreerd: 13-08-03
Woonplaats: Strijen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-04 15:54

essie79 schreef:
Er zijn toch tegenwoordig van die groene badkuipen die je over een dood dier legt? Dat hoort volgens mij wel iig.


maar als particulier ga je denk ik niet zo'n ding aanschaffen omdat je er ooit eens voor zou kunnen komen te staan...

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: amandananana, Ashleytjuhh, Benzz, girlyggirl, Koekie73, Lestria, manonutjuh, mokkaboon, Plus_en_Min, redbutton, Roosch, Taartje en 216 bezoekers