Hoe erg zijn jullie gehecht aan je paarden kleding

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 18:59

Echt winkelen (in de zin van kleding passen) doe ik bij voorkeur niet in mijn rijkleding. Omdat ik weet dat ik dan niet al te fris kan ruiken. In de zomer bij zweterig weer pas ik ook niet graag kleding in winkels, om dezelfde reden.

Maar even een boodschap doen op weg naar stal of terug? Totaal geen problemen mee om dat in mijn rijkleding te doen. Ik ga niet voor ieder dingetje eerst langs huis om me om te kleden.

Heb het één keer gepresteerd om na een meeting met een medebokker in een eetcafé in Den Bosch te belanden, allebei in rijkleding. Volgens mij had de medebokker zelfs haar leren rijlaarzen nog aan. Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>



Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-04 21:37

Ik stond vandaag nog met vieze jas en schoenen (nog net niet met rijbroek) in een hele dure huishoudelijke zaak. Ik kwam er toch langs en moest nog een cadeau voor het 35-jarig huwelijksfeest van mijn ouders uitzoeken. En dat ik net van stal kwam, dat was dan jammer. Haha!

Mij interesseerde het op zich weinig of het negatief was, maar toch was ik wel benieuwd naar wat de verkoopsters van mij dachten. Haha!

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: __Sannne, Besje, ComscoreBot, huckellover, K_nolan, kimmetje26, kosseh, linoleum, moeshie, Paloma_Janet, savieralover, Xanthippe, XxMariellexX en 72 bezoekers