[Kattengedrag] Speelgoedmuizen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

[Kattengedrag] Speelgoedmuizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-04 11:25

Ik koop dus voor mijn kat altijd van die muizen bij de dierenwinkel... Hij vindt ze altijd erg leuk, en speelt er ook graag mee! Maar telkens wanneer ik dus een nieuwe koop, bijt hij die staarten eraf en eet het op Verward
Is dit gevaarlijk, hij heeft verder nooit ergens last van, niet ziek, gewone poep etc.. Ik vind het maar vreemd Scheve mond Zijn er meer katten die dit doen? of is die van mij een beetje

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten, maar de echo ervan duurt eindeloos!!



Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-04 11:44

Oh echt?! Nooit geweten! Ik koop ook altijd die muizen van bont, met de rest speelt hij niet! Tja eigenwijs he?! Sjee ga er nu maar even over nadenken of ik die muizen nog wel ga kopen dan!!! Scheve mond

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten, maar de echo ervan duurt eindeloos!!

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-04 13:54

Maar aan die muizen zit toch niet zo'n luchtje zeg maar... Felix (mijn kat) die vind alleen deze leuk en de rest speelt hij niet mee!! Hoe bedoel je verwend Verward

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten, maar de echo ervan duurt eindeloos!!

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-04 14:34

Ja idd!!! Helaas heb ik er net 3 gekocht! Vroeg me altijd af waarom die krengen zo duur waren Scheve mond
Maar in het vervolg koop ik ze dus niet meer...

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten, maar de echo ervan duurt eindeloos!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie